امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سربازان دنیزلی در اندیشه مانور قدرت ارتش سرخ در آزادی

#1
- شاگردان مصطفی دنیزلی در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در اندیشه کسب امتیاز کامل بازی خانگی برای تیم فوتبال الغرافه قطر هستند تا مجموع امتیازات خود را دو رقمی کنند تا به این شکل جواز حضور در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

به گزارش رجانیوز، پیروزی مقتدرانه سرخپوشان پایتخت در دوحه قطر جای هیچ حرف و حدیثی بر جای نگذاشت اما اگر بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار با غرور کاذب پا به میدان بگذارند ممکن است غافل گیر شوند چون تیم فوتبال الغرافه نشان داده از فرصت‌های خود به خوبی سود می‌برد،بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای قطعی کردن حضور خود در مرحله بعد رقابت‌های لیگ برتر باید در بازی فردا تیم پیروز میدان باشند تا بازی‌های بعدی را با آسودگی خاطر پشت سر بگذارند

ازي اول پرسپوليس و الغرافه در قطر با نمايش خوب پرسپوليس همراه بود و نكته مهم در بازي دوم كسب ۳ امتياز اين بازي است كه دنيزلي بايد با تفكري خاص به مصاف حريف خود برود و نه به فكر تكرار نتيجه بلكه كسب امتيازات ممكن اين بازي باشد. با توجه به بازي در خانه پرسپوليس بايد با تفكر هجومي پا به ميدان بگذارد و با ارائه يك فوتبال توانمند الغرافه را با شكست بدرقه كند ضمن اينكه پرسپوليس به هيچ وجه نبايد حريف را دست كم بگيرد كه در اين صورت شرايط براي آن سخت خواهد شد.

بدون شك الغرافه هم براي اين بازي پرسپوليس را آناليز كرده. طبيعي است كه حريفان پرسپوليس بعد از دور اول اين تيم را آناليز كرده‌اند ولي اميدوارم پرسپوليس مثل دور اول با اعتماد به نفس بازيكنانش و شرايط روحي رواني مناسب‌تر پا به دور دوم بگذارد و با اقتدار از گروه خود صعود كند. در مجموع با توجه به نمايش ضعيفي كه الغرافه در بازي اول با پرسپوليس ارائه داد به نظر نمي‌رسد اين تيم بتواند براي پرسپوليس مشكل ايجاد كند.



در اين تيم مجيدي بازيكن خوب و با تكنيكي است و تجربه بازي مقابل پرسپوليس را دارد و به خوبي مي‌داند كه چگونه از مدافعان اين تيم عبور كند اما همه اينها مستلزم تغذيه خوب هافبك‌ها است تا بتوانند از خلاقيت و توانمندي مجيدي استفاده كنند. در مقابل مدافعان پرسپوليس هم شناخت لازم را از مجيدي دارند و اجازه خود نمايي در بازي اول را به او ندادند. اميدوارم در اين بازي هم بتوانند به طور كامل مجيدي را مهار كنند.

پرسپوليس در تمام خطوط بازيكنان توانمندي دارد كه در مواقع خاص مي‌توانند گره بازي را باز كنند و در كل داشته‌هاي دنيزلي داشته‌هايي است كه آرزوي هر مربي است. من فكر مي‌كنم شناخت حريفان آسيايي در دور اول از پرسپوليس كم بود و همين امر باعث شد تا پرسپوليس نتايج خوبي تا اينجاي رقابت‌ها كسب كند البته پرسپوليس هم با توجه به داشته‌هايي كه دارد توانايي حضور در جمع ۴ تيم بر‌تر ليگ قهرمانان و حتي حضور در فينال را هم دارد هر چند كه تيم‌هاي شرقي هم از توانمندي بالايي برخوردار هستند. شما مي‌بينيد كه حريفان پرسپوليس در ليگ شناخت كافي از اين تيم دارند و به خوبي نقاط قوت و ضعف اين تيم را مي‌شناسند و دنيزلي بايد در بحث تاكتيكي در ليگ قوي‌تر عمل كند تا توانايي‌هاي خود را به رخ حريفان بكشد.

قطعا بازی روز سه شنبه این تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی می‌تواند به یک حماسه بزرگ تبدیل شود، هواداران پرسپولیس که از عملکرد این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شکل مطلوبی رضایت دارند بدون تردید فردا با حضور در ورزشگاه آزادی شاگردان دنیزلی را به خوبی حمایت خواهند کرد تا جشن صعود به دور بعد در حضور هواداران این تیم رقم بخورد.

در شرایط کنونی تیم فوتبال پرسپولیس با دو پیروزی و یک تساوی با 7 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد،اگر پرسپولیس در بازی چهارم خود تیم فوتبال الغرافه را شکست دهد تنها تیم این گروه است که امتیازش دو رقمی شده است که این عامل نشان می‌دهد صعود شاگردان دنیزلی به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است.
اما در چارچوب بازی‌های گروه چهارم فردا تیم فوتبال العلال عربسستان به مصاف الشباب دبی خواهد رفت که اگر در این بازی تیم فوتبال الهلال موفق به کسب امتیاز کامل شود می‌تواند جایگاه خود را در رده بدوم جدول رده بندی تثبیت کند،اما اگر الهلال در این بازی خانگی شکست را قبول کندسرنوشت سه تیم حاضر در این گروه به هم گره خواهد خورد و باید برای شناخت دیگر تیم صعود کننده از این گروه تا پایان رقابت‌های مرحله گروهی منتظر ماند.

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس – الغرافه روز سه شنبه ساعت 17 در ورزشگاه ازادی برگزار خواهد شد، این دیدار به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پهش خواهد شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سربازان دنیزلی در اندیشه مانور قدرت ارتش سرخ در آزادی 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سربازان دنیزلی در اندیشه مانور قدرت ارتش سرخ در آزادی 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سربازان دنیزلی در اندیشه مانور قدرت ارتش سرخ در آزادی 1
|BACK AGAIN|
پاسخ
 سپاس شده توسط why lie ، frozen✘girl
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow قدرت‌های جهانی به دنبال احیای برجام تا قبل از زمان انقضای توافق ایران-آژانس هستند
Heart ارتش آمریکا نخستین آتشبار "گنبد آهنین" را از رژیم صهیونیستی تحویل گرفت
Heart بیانیه ارتش عراق درباره حمله راکتی ناشناس به پایگاه «الحریر» اربیل
  کرونا با قدرت در گردش است / ماسک بزنید
  مصباحی مقدم: امروز جریان مقاومت آزادی بحر تا نهر را دنبال می‌کند
Heart دستورات مهم سرلشکر موسوی به فرماندهان و نیروهای ارتش درپی وقوع زلزله شدید ۵.۱ ریشتری
Heart هشدار نخست‌وزیر سابق سوئد نسبت به کشمکش قدرت در اوج کرونا
  نماینده سازمان ملل: ارتش میانمار احتمالا مرتکب جنایات جنگی جدید شده است
  کرونا با آزادی چه می‌کند؟
  رئیس جمهوری: ارتش مظهر پشتوانه ملت و منافع ملی است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان