امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پايان شيطنت هاي پسر دانشجو در فيس بوک

#1
رئيس پليس فتاي گيلان از دستگيري يک دانشجو که پس از ساخت ايميل هاي جعلي با مشخصات ديگران، اقدام به فريب کاربران اينترنتي کرده بود، خبرداد.
سرهنگ ايرج محمدخاني با اعلام اين خبر گفت: درپي ارجاع يک پرونده از دادسراي رشت با شکايت زني به پليس فتا، مبني بر اين که مردي ناشناس پس از جعل هويت و تصويرش و نسبت دادن مطالب ناروا و غيراخلاقي در اينترنت به وي، به کاربران اينترنتي درخواست دوستي مي داد، موضوع به صورت ويژه در دستورکار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات گيلان افزود: با تحقيقات از اين زن و پي جويي هاي پليسي، متهمه که سعي داشت مشخصات واقعي خود را در فضاي مجازي مخفي نگه دارد و به اعمال مجرمانه خود در اينترنت ادامه دهد، توسط کارشناسان اين پليس شناسايي شد.
محمدخاني با بيان اين که کارشناسان پليس فتا مشخصات اين متهم را به دست آوردند و به در خانه وي رسيدند، گفت: متهم با دستور قضايي در يکي از محلات رشت دستگير شد.
وي متهم را 22 ساله و دانشجو معرفي کرد و گفت: وي ابتدا منکر همه اتهامات وارده شده اما با شواهد و قرائن موجود، همچنين بررسي محتويات رايانه شخصي وي که در بازرسي از خانه اش کشف و ضبط شده بود، به ناچار لب به سخن گشود و به بزه انتسابي اعتراف کرد.
محمدخاني با بيان اين که متهم از دو سال پيش با سرقت هويت و عکس شهروندان از فيس بوک و ساخت ايميل جعلي با هويت و تصوير آنان از طريق تالار هاي گفت وگو و چت با کاربران اينترنتي ارتباط برقرار کرده بود، خاطرنشان کرد: اين جوان 22 ساله با معرفي خود به عنوان فردي معلوم الحال با جلب توجه کاربران، براي استمرار دوستي هاي نامتعارف مجازي، تقاضاي خريد شارژ و ارسال آن به آي دي مي کرده و ضمن دريافت شارژ و اعلام يک شماره تلفن صوري کاربران را فريب داده و بدين ترتيب مبلغي بالغ بر چهارميليون ريال شارژ از تعداد 200 کاربراينترنتي، به صورت نامشروع تحصيل کرده بود. رئيس پليس فتاي استان گيلان با اشاره به اين که اعتماد کاذب به وب سايت هاي شبکه هاي اجتماعي خارجي به ويژه فيس بوک، حريم خصوصي و خانوادگي برخي از کاربران ناآگاه را به مخاطره مي اندازد، اظهارکرد: کاربران اينترنت توصيه ها و نکات ايمني را پيرامون حريم خصوصي و شخصي و تنظيمات محرمانه اطلاعات طبقه بندي شده رعايت کرده و توجه داشته باشند که دوستي هاي نامناسب اينترنتي يکي از آسيب ها و تهديد هاي شايع پيرامون حريم شخصي و کيان خانوادگي است و احتمالاً ارتباطي از پيش برنامه ريزي شده براي بهره برداري هاي خاص باشد. وي از کاربران اينترنت خواست: اگر وارد محيط چت شدند نسبت به عواقب و سوءاستفاد ه هاي احتمالي دوستي هاي اينترنتي هوشيار بوده و به دوستي هاي اينترنتي که سرانجام تلخي دارد، اطمينان نکنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط frozen✘girl ، mina77
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شوخی جالب یک دانشجو با ستاره های هالیوودی او را مشهور کرد
  "رگ زنی" یک دانشجو در اعتراض به نمره در دانشگاه فردوسی مشهد
  دانشگاه و دانشجو باید همواره انقلابی باشند
  داستان بي‌پايان حمله به مطهري
  انتقام اینترنتی دانشجو از مسئول بداخلاق دانشگاه!
  مرگ یک دانشجو در اثر دیدن عکس های مبتذل! (عکس):|
  دختر دانشجو مزاحمش را کتک زد و عکسش را گرفت + عکس
  قتل دختر دانشجو فقط برای لذت بردن (+عکس)
  نتیجه عکس مخفیانه از دختران دانشجو در حمام
  دختری دانشجو ثابت کرد که هیچ چیز غیر ممکن نیست!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان