امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رازهایی برای لذت بردن مضاعف

#1
Heart 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رازهایی برای لذت مضاعف

. این تفاوت تنها در فیزیک و شکل ظاهری آنها نیست بلکه از نظر روان شناختی نیز با هم فرق می‌کنند. این تفاوت آنقدر زیاد است که می‌گویند گویی از دو سیاره‌ متفاوت آمده‌اند. فرقی نمی‌کند از دو سیاره یا یک سیاره، مهم این است که زن و شوهر باید در جایی روی کره‌ زمین با هم زندگی کنند. پس تنها یک راه دارند: این تفاوت‌ها را شناسایی کنند و بپذیرند.
یکی از روابطی که بسیار مهم و حیاطی بوده و تفاوت زن ومرد در آن مشهود است، رابطه‌ی جنسی است.اگر هر کدام بخواهند طبق نیازها و احساسات خود عمل کنند، نمی‌توانند به یک رابطه جنسی مطلوب برسند.
در رابطه‌ زناشویی زنان بیشتر خواستار عشق و نوازش هستند و مردان بیشتر خود رابطه‌ زناشویی را می‌خواهند. این موضوع گاهی باعث دردسر می‌شود. البته این حرف به این معنی نیست که زنان رابطه‌ جنسی را دوست ندارند ویا مردان اهل ابراز علاقه نیستند؛ اما چرخه و نحوه‌ ابراز در این دو جنس متفاوت است.
به واسطه‌ رابطه‌ جنسی‌، درهای قلب مردان باز می‌شود و عواطفشان را ابراز می‌کنند در حالیکه خانم‌ها ممکن است انگیختگی اولیه نداشته باشند اما از طریق دریافت احساسات و عشق، میل به رابطه‌ جنسی پیدا کنند.

زن و شوهر باید به یک فصل مشترکی در رابطه‌ی جنسی برسند .یعنی باید بیاموزند چگونه نیازهای یکدیگر را بر طرف کنند و به چیزی که دکتر جان گری از آن به عنوان(دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رابطه جنسی  عالی) یاد می‌کند، دست پیدا کنند.

 
یعنی باید بیاموزند چگونه نیازهای یکدیگر را بر طرف کنند و به چیزی که دکتر جان گری از آن به عنوان(دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رابطه جنسی عالی ) یاد می‌کند ، دست پیدا کنند.
اگر هر دو نفر بجای فکر کردن به خواسته‌ها و نیازهای خودشان‌، به تفاوت‌هایشان بیاندیشند و در رابطه سعی داشته باشند ، نیازهای طرف مقابل را برطرف کند ، به یک رابطه جنسی عالی می‌رسند‌، چیزی که می‌تواند بر کل زندگی زناشویی آنها تأثیر بگذارد‌.
این یک چرخه‌ی دو طرفه است‌، مردی که رابطه‌ی جنسی بهتری برقرار کند، می‌تواند محبتش را بیشتر ابراز نماید و زنی که محبت بیشتری دریافت کند‌، می تواند در رابطه جنسی بهتر عمل کند .
پس معلوم می‌شود این تفاوتها بجای آنکه مشکل‌ساز باشد‌، باعث نزدیک شدن بیشتر زن و شوهر به یکدیگر و گرم‌تر شدن زندگی‌شان می‌شود به شرطی که بدانند چگونه عمل کنند.برای رسیدن به این نقطه‌ی مطلوب باید زن و مرد مهارت‌های اطاق خواب را بیاموزند.

زنان هم رابطه‌ی جنسی را دوست دارند
یکی از نگرش‌هایی که باعث می‌شود رابطه‌ جنسی با مشکل روبه رو شود این است که زنان این رابطه را دوست ندارند. چنین احساسی در مردان باعث می‌شود که  نسبت به برقراری رابطه‌ جنسی احساس خوبی نداشته باشند .آنها احساس شکست و طرد شدگی می‌کنند و خیلی راحت بعد از مدتی که شور و اشتیاق روزهای نخست از بین رفت‌، رابطه رو به سردی و خاموشی می‌رود. در حالیکه نیازها به قوت خود باقیست.
پس آقایان محترم‌، خانم‌ها اگر نه بیشتر از شما، اما مانند شما این رابطه را دوست دارند اما باید قبل از آنکه وارد رابطه شوند، نیاز آنها به دوست داشتن و دوست داشته شدن را بر طرف کنید. وقتی یک خانم احساس کند همسرش دوستش دارد‌، انگیزه‌های جنسی در او آشکار می‌شوند.
پس اگر می‌خواهید رابطه جنسی خوبی با همسرتان داشته باشید، مهارت ابراز علاقه و نوازش‌های خارج از اطاق خواب را بیاموزید.
در اینصورت خود شما می‌توانید رابطه‌ جنسی گرم‌تری را تجربه کنید. به نظرتان ارزشش را ندارد؟

 تفاوت‌های زنانه و مردانه
مردان و زنان روند بر انگیخته شدن و فروکش کردن میل جنسی‌شان متفاوت است. هورمون‌هایی در بدن آقایان وجود دارد که با سرعت بالا به تحریک جواب می‌دهند و بعد از رسیدن به ارگاسم (اوج لذت) به همان سرعت از بین می‌روند. اما روند انگیختگی در زنان کند‌تر و آرام‌تر و بعد از رسیدن به ارگاسم مدت بیشتری در حالت انگیختگی به سر می‌برند.
زن و مرد این چرخه را خیلی متفاوت درک می‌کنند. شاید شما هم شنیده باشید که زنان می‌گویند همسرمان با ما مثل یک ابزار برخورد می‌کند و فقط به فکر رابطه‌ی جنسی است و یا مردانی که می‌گویند همسرم اصلاً رابطه با من را دوست ندارد. هر دوی اینها اشتباه می‌کنند. نه زنان مقصرند و نه مردان، ساختار فیزیکی بدن آنها متفاوت است!

یک زن باید بداند که:  شوهرش برای احیای علاقه‌اش به رابطه جنسی احتیاج داردو این رابطه جنسی یک شاهراه خوب برای رسیدن به قلب شوهر است.
یک مرد باید بداند که : همسر او برای آنکه بتواند لذت بیشتری در رابطه ایجاد کند، باید قبل از آن به میزان لازم عشق و محبت دریافت کند. آنوقت رابطه‌ای رویایی خواهد داشت.

پس هر کدام از همسران اگر طبق نسخه‌ جنس مخالف عمل کنند، می‌توانند به یک رابطه‌ زناشویی خوب برسند. فراموش نکنید که رسیدن به این رابطه برای ادامه‌ زندگی‌، احساس شادی‌، موفقیت کاری و حتی تربیت فرزندان مهم است.
اگر شما به عنوان یک زن دلیلی برای بر قراری یک رابطه‌ خیلی گرم در زندگی‌تان احساس نمی‌کنید‌، بهتر است بدانید که رابطه‌ جنسی عمیق می‌تواند رنجش و خشم مردان را از دلشان پاک کند.
این رابطه محافظت کننده‌ عشق و علاقه در قلب آنهاست. اگر می‌خواهید ماهی یکبار آن هم به سردی با شوهرتان رابطه جنسی داشته باشید، بدانید که او نیز ابراز محبت را فراموش خواهد کرد.
علاوه بر این برای خود بدن شما هم داشتن یک رابطه‌ی منظم و عاشقانه می‌تواند بسیار آرام بخش باشد.
کم شدن رابطه‌ی زناشویی‌، آستانه‌ی تحمل زن و مرد را کم می‌کند. عیب‌های کوچک را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و اختلافات را طولانی‌تر کرده و فضای روحی و حتی جسمی هر دو را با مشکل روبه رو می‌کند. پس بهتر است برای آموختن مهارتهای اطاق خواب دست به کار شوید.

چرخه‌ی رابطه‌ی جنسی
اولین چیزی که باید بیاموزید‌، چرخه‌ی رابطه‌ی جنسی است. زمانی که احساس لذت جنسی در انسان آغاز می‌شود‌، چرخه‌ی واکنش جنسی فعالیت خود را آغاز می‌نماید که شامل ۵ مرحله می‌باشد: تمایل، لذت، تداوم لذت، ارگاسم و آرامش.
۱_تمایل، پیش نیاز آغاز رابطه است اگر تمایل به وجود نیاید هیچگاه رابطه بوجود نخواهد آمد.
۲_لذت با افزایش ضربان قلب، تنش در ماهیچه‌ها و افزایش گردش خون ایجاد می‌شود.در زنان باعث می‌شود که اندام جنسی، سینه‌ها و لب‌های آنان پرخون شود.در مردان اولین نشانه‌ی مرحله‌ی لذت، نعوظ آلت است.
۳_تداوم لذت در امتداد مرحله‌ی لذت قرار دارد و زوجین با ادامه‌ی تحریک وارد این مرحله می‌شوند. در مردان نعوظ آلت بیشتر شده وبیضه‌ها به بدن نزدیک‌تر می‌شوند.همچنین در مردان مایع قبل از انزال ترشح می‌شود.در زنان کلیتوریس حساس‌تر شده و یک سوم خارجی مهبل نسبت به تحریک حساس‌تر می‌نماید.
۴_ارگاسم نوعی کاهش تنش جنسی است. چندین انقباض غیر ارادی در ماهیچه‌ها صورت می‌گیرد که در زنان یک سوم بیرونی مهبل و در مردان‌، ماهیچه‌های لگنچه را درگیر می‌کند.
۵_در مرحله آرامش، اندام‌های جنسی به حالت‌های اولیه‌ی خود بر می‌گردند.

مراحلی که در بالاذکر شد برای یک چرخه‌ی جنسی در زنان و مردان رخ می‌دهد اما تفاوت در طولانی‌تر بودن مرحله‌ی تمایل و تداوم لذت در زنان و مردن است. مردان خیلی زودتر به مرحله‌ی ارگاسم می‌رسند و زنان دیرتر.رازهایی برای لذت بردن مضاعف 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=66736
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=66212
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=66209
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=66114
پاسخ
 سپاس شده توسط mohsen9898
آگهی
#2
عزیزم این چیه گذاشتی تو انجمنConfused
پاسخ
#3
کسي ک وختش باشه ياد بگيره جاهاي زيادي هس ياد بگيره...
موضوعات جالب بزاريد.
ترجيح ميدهم با كفشهايم در خيابان راه بروم و به خدا فكركنم
تا اين كه در مسجد بشينم و به كفشهايم فكر كنم
دکتر شريعتي

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رازهایی برای لذت بردن مضاعف 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  روش عجیب یک مرد عرب برای یافتن همسر برای خودش!! عکس
  از «مذاکره برای تبادل اورانیوم غنی شده ایران» تا «توافق برای اوراق کردن فردو در آلمات
  بالا بردن دست سرِ کلاس ممنوع شد!
  قتل دختر دانشجو فقط برای لذت بردن (+عکس)
  نتیجه تلخ بردن اتومبیل به ساحل + تصاویر
  مكان هاي امن براي جان سالم به در بردن از ٢١ دسامبر ٢٠١٢
  ایده ی عجیب زنی برای برای مقابله با سرطان (+عکس)
  شهربازی، محلی برای تفریح و شادی است که خانواده ها برای گذراندن زمان به آنجا می روند.
  بازارچه مرزی آستارا در دور دوم سفرهای تابستانی رونق مضاعف گرفته است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان