امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جملاتی که بایدباطلانوشت

#1
این هاجملات شجاع ترین مردتاریخ هستند:

+وصیت نامه

وصیت نامه:
از زمانی که داوطلبانه و در کمال فروتنی در جنگ اوّل جهانی که به کشور رایش تحمیل شد خدمت کردم ، سی سال می گذرد. در این سه دهه ، تنها راهنمای من در تمام افکار ، اعمال و زندگیم ، عشق و وفاداری نسبت به این ملّت بوده است. این عشق و علاقه به من قدرت می داد تا بتوانم پیرامون دشوارترین مسائلی که تاکنون در برابر یک موجود فانی قرار گرفته است ، تصمیم بگیرم. در این سه دهه ، تمام سلامت و نیرویم را صرف کرده ام.
اینکه من و یا هر کس دیگری در آلمان در سال ۱۹۳۹ خواستار جنگ بوده ایم ، به هیچ وجه واقعیّت ندارد. این جنگ ، به ویژه ، خواستهٔ دولتمردانی بود که یا خود یهودی بودند و یا در راه منافع یهودیان فعالیّت می کردند و همانها بودند که به جنگ دامن زدند. در پی شش سال جنگی که علیرغم تمام موانع ، روزی از آن به عنوان با شکوهترین و قهرمانانه ترین جلوهٔ مبارزات یک کشور به منظور بقای یک ملّت ، یاد خواهد شد.
من نمی توانم از شهری که پایتخت این کشور است ، دست بردارم. از آنجا که نیرویمان ناچیز تر از آن است که بتوانیم بیش از این در برابر حملهٔ دشمن مقاومت کنیم و مقاومت ما نیز به تدریج به وسیلهٔ مردانی کور و بی اراده تحلیل خواهد رفت ، آرزو می کنم که در سرنوشت میلیونها انسان دیگری که تصمیم گرفته اند در این شهر باقی بمانند ، شریک باشم. گذشته از این ، هرگز در دستهای دشمنانی که خواستار نمایشی تازه جهت توده های دیوانهٔ خود هستند ، نخواهم افتاد.
بنابراین تصمیم گرفته ام در برلین بمانم ، و در لحظه ای که مطمئن شوم که وضعیت پیشوا و حکومت در معرض خطر و سقوط حتمی قرار گرفته است ، مرگ را داوطلبانه پذیرا شوم. با قلبی شاد و آگاهی از یک وحدت بی مانند در تاریخ ، از فداکاری ها و دستاوردهای سربازانمان در جبهه های جنگ ، زنانمان در خانه ها ، دهقانان و کارگران و جوانانمان تشکّر و قدردانی می کنم. آرزو و درخواستم این است که ملّت آلمان ، هرگز و تحت هیچ شرایطی در هیچ مبارزه ای تسلیم نشوند و با تمام توان خود ، و با وفاداری نسبت به مبانی و اصول «کلاوزه ویتز» علیه دشمنان سرزمین مادری خود بجنگند.
از وفاداری سربازان آلمان و نیز از مشارکت و همدلی من با آنها در مرگ ، بذری در زمین پاشیده خواهد شد که روزی در تاریخ آلمان رشد خواهد کرد و در نتیجه یک ملّت متحد واقعی تحقق خواهد بخشید…
پیش از مرگ ، رایش مارشال هرمان گورینگ را از حزب بیرن می اندازم و تمامی حقوق را که به موجب حکم روز بیست و نه ژوئن ۱۹۴۱ و نیز سخنرانی در رایشتاگ در اوّل سپتامبر ۱۹۳۹ به وی تفویض کرده ام ، از او می گیرم.
گورنینگ و هیملر ، جدا از عدم وفاداری نسبت به من ، با مذاکرات محرمانه با دشمن که بدون آگاهی و بر خلاف میل من انجام گرفت ، و نیز اقدام به اعمال غیر قانونی برای کنترل کشور ، شرمندگی جبران ناپذیری برای کشور آلمان به بار آوردند. به منظور تقدیم دولتی که از مردان با شرف تشکیل شده ، و قادر است وظیفهٔ ادامهٔ جنگ را با تمام نیرو انجام بدهد ، افراد زیر را به عنوان کابینهٔ جدید منسوب می کنم: • رئیس جمهور: دونیتس • صدر اعظم: دکتر گوبلز • وزیر حزب: بورمن • وزیر امور خارجه: زایس اینکوارت باشد که کابینهٔ جدید ، نسبت به وظیفهٔ خود که برقراری نظام ناسیونال سوسیالستی در کشور است آگاه باشد و شرایطی را بوجود آورد که هر فرد آلمانی ، خدمت در راه منافع عموم را به منافع شخص خود ارجح بداند.از ملّت آلمان ، تمام مردان و زنان ناسیونال سوسیاليست و نیز تمام افراد ارتش می خواهم که تا دم مرگ نسبت به دولت و رئیس جمهور جدید وفادار بوده ، از اوامر آنها اطاعت کنند. از این مهمتر ، ازملت آلمان میخواهم که همواره قوانین نژادی را مورد مراقبت و ملاحظه قرار بدهند.

۲9 آوریل 1945
امضا
آدولف هیتلر


Sofern eine freiwillige Demut und Vollkommenheit des Reiches im Ersten Weltkrieg, die verhängt, um meinem Land zu dienen wurde, auf 30 Jahre gehen. In diesen drei Jahrzehnten, nur mein Führer in allen Gedanken, Handlungen und Leben, Liebe und Loyalität gegenüber der Nation. Es gab mir Kraft, um über die schwierigsten Dinge, die ich je in einem sterblichen gewesen lieben, zu entscheiden. In diesen drei Jahrzehnten habe ich alle Nyrvym Gesundheit ausgegeben.
Ich oder sonst jemand in Deutschland wollte den Krieg im Jahre 1939 haben wir, nein, nicht wahr. Dieser Krieg, insbesondere, Forderungen, oder ihre Beamten, die Juden oder jüdische Interessen im Weg waren sie tätig sind und diejenigen, die den Krieg Zerstörung ging. Nach sechs Jahren Krieg, trotz aller Hindernisse, eines der prächtigsten heroischen Kampf einer Nation wie mit Shkvhtryn und das Überleben einer Nation, in Erinnerung bleiben wird.
Die Stadt ist die Hauptstadt meines Landes, hörte ich auf.bleiben in dieser Stadt, mein Partner. Abgesehen davon, nie in den Händen der Feinde, die seine neue Show wollen verrückt sind für die Massen, noch nie passiert.
Mit einem glücklichen Herzen und einem Bewusstsein der Einheit in der Geschichte beispiellos, schätzen die Opfer und Leistungen unserer Truppen auf dem Schlachtfeld, Znanman in Wohnungen, Bauern und Arbeiter und der Jugend, und ich.
Deutsch Soldaten und auch die Teilnahme von Loyalität und Sympathie mit ihnen in den Tod, wird auf den Boden gestreut werden, dass das Saatgut wird eines Tages in der deutschen Geschichte zu wachsen und somit eine reelle Vereinten Nationen erfüllen wird ...
Vor seinem Tod, Reichsmarschall Hermann Göring aus der Partei und alle Rechte Byrne werfen, dass an die 29 Tage im Juni 1941 und September 1939 zu seiner ersten Rede in der Rayshtag've gegeben geführt, halte ich ihn.
Gvrnyng und Himmler, abgesehen von dem Mangel an Loyalität zu mir, mit Geheimverhandlungen mit dem Feind, der ohne Wissen und gegen meinen Willen durchgeführt wurde, sowie rechtswidrige Handlungen, das Land zu steuern, für Deutschland gebracht irreparablen Scham.: Bvrmn • Schriftführer: Zeiss Aynkvart das neue Kabinett, ist Ihre Aufgabe, ein nationales System Svsyalsty im Land herzustellen und Bedingungen zu schaffen, dass jeder einzelne bewusst, der Deutschen ist, zog es im öffentlichen Interesse zu dienen, ihre persönlichen Interessen kennen . des deutschen Volkes, wollen alle Männer und Frauen sowie die Nationalsozialisten alle Menschen zu Tode, als der Regierungsarmee und den neuen Präsidenten der Gläubigen, sie gehorchen den Befehlen. Aus dem oben Gesagten wird die Regierung und das deutsche Volk immer kümmern uns um und betrachten ihre Rassengesetze.
29. April 1945
Adolf Hitler


هرگزتاوقتی که این سخنان رااز زبان خودهیتلردرتاپیک آخرین سخنان شجاع ترین مردتاریخ نشنویددرک نخواهیدکرد!آن چنان کوبنده گفته شدن که جای مشتش هنوزبردشمنانش باقی مانده


جملات زیبا:
اگر تو برنده باشی، نیازی نیست به کسی توضیحی دهی، اما اگر بازنده باشی، نیازی نیست آنجا باشی تا به کسی توضیحی دهی.


- تمامی حوادث بد و نامطلوبی که برای هر ملت اتفاقی نیست بلکه ملتی که بتواند نژاد و فرهنگ اصلی خود را حفظ نماید در سایر مراحل سیاسی موفق خواهد بود برعکس ملت هایی که در برابر حوادث سیاسی نژاد خود را از داده و در نتیجه ی رابطه نزدیک با سایر ملل بی گانه - ماهیت اصلی آنان تغییر یابد دچار پراکندگی و شکست خواهند شد .
( ص ۱۶۷ )

- بعضی حقایق به طوری پنهان شده اند که اگر کسی به خوبی دقت نکند آن را نمی شناسد ولی غالبا اتفاق می افتد که این حقایق روشن را افراد عادی نمی بینند یا لا اقل نمی توانند بد و خوب خویش را تشخیص دهند . ( ص ۱۶۹)

-بعضی از مردم فکر می کنند همه چیز را می دانند اما مانند کوران ساده ترین مسائلی که هر ساعت هزاران بار از جلوی چشمانشان می گذرد را تشخیص نمی دهند . اگر کسی دقیق و موشکاف باشد با یک نظر دقیق آنچه را که در اطرافش می گذرد خوب تشخیص می دهد .

- همانطوری که در طبیعت حیوانات به غیر از هم نوع خود با حیوان دیگری معاشرت نمی کند و سعی دارند خود را از حیوان های بیگانه دور نگه دارند این قانون در مورد انسان ها هم صادق است . ( ص ۱۷۰)

-نباید این نکته را فراموش کرد که در اغلب اوقات کسی که برخلاف قانون طبیعت رفتار کند - خرابی و نابودی خود را فراهم نموده است ( زیرا انسان بسیار به طبیعت وابسته است و در صورت جدایی از قوانینش و محیط آن به عنواع بیماری های روحی و جسمی دچار می شود .) (ص۱۷۳)

- اندیشه و ایده ی صلح جهانی تا وقتی بجا و معقول است که یک انسان عالی و برتر دنیا را فتح کند و آن را به بهترین نحو با عدالت فرمانروایی کند . تا زمانی که یک پارچگی و یک رنگی وجود نداشته باشد جنگ و خونریزی در دنیا ادامه خواهد داشت . (ص ۱۷۵)

- برای برقراری صلح و عدالت در تمام دنیا که امری تقریبا محال و بسیار مشکل است باید شدید مبارزه کرد و جان های بسیاری فدا شود . خون مخالفان زیادی ریخته می شود چرا که خیلی ها از این بی عدالتی سود های کلانی برده و مخالف برقراری صلح هستند . اگر کسی در این جنگ جهانی پیروز شود صلح را در جهان برقرار خواهد ساخت .
(ص ۱۷۶)

-کسی که میخواهد زنده بماند باید مبارزه کند و کسی که دست از مبارزه بردارد آن هم در جهانی که هستی آن وابسته به مبارزه کردن است لایق زنده ماندن نیست . (ص ۱۷۶)

- چیزی که باعث قدرت و بزرگی نژاد آریا شد فقط غرایز معنوی نبود بلکه توجه و علاقه ی او برای تشکیل سازمان های بزرگتر باعث پیشرفت این قوم شده است و آن ها از روز اول خود را عادت دادند که برای تامین میحتاج زندگی خود و دیگران زحمت بکشند و از این راه سازمان وسیع تری ایجاد کردند . (ص ۱۸۵)

-آریایی ها حاضر بودند که جان خود را برای حفظ منافع کشور و یا جامعه ی خود فدا کرده و هروقت چنین شرایطی پیش آمده (همانطوری که بارها در تاریخ دیده ایم) حاضر بودند بی مضایقه جان خود را در این را فدا کنند . ص ۱۸۵



- هر فردی باید منافع دیگران و سازندگی کشور را بر منافع خود مقدم دارد این اولین شرط تمدن حقیقی انسان است . به همین طریق افراد بزرگ به وجود می آیند که برای نسل خود و آیندگانشان فیاض خوشبختی اند , که چه بسا اشخاص بدون اینکه به خوشبختی و رفاه برسند انواع بدبختی ها و سختی ها را تحمل کرده تا به مردم و جامعه شان خدمت کنند و در نهایت پیروز خواهند شد و حتی اگر خودشان از خدمتشان به جامعه بهره ای نگیرند باز هم خوشحالند که توانسته اند پایه های خوشبختی دیگر هموطنانشان را استوار نمایند . ص 185

-بهترین وسیله برای شکست یک ملت ناتوان ساختن انرژی و اراده معنوی است .

-هرجا ایمان کامل باشد اراده قوی هم وجود خواهد داشت مردان بی اراده کسانی هستند که به هیچ چیز ایمان ندارند .

-یهودیان پایه های هنر و ادبیات کشور های دیگر را سست می کنند احساسات مردم را فریب می دهند و تمام افکار درست و محکم را در هم فرو ریخته و مردم را از راه راست منحرف می سازند .

-چیزی که باعث قدرت و بزرگی نژاد آریا شد فقط غرایز معنوی نبود بلکه توجه و علاقه ی او برای تشکیل سازمان های بزرگتر باعث پیشرفت این قوم شده است و آن ها از روز اول خود را عادت دادند که برای تامین مایحتاج زندگی خود و دیگران زحمت بکشند و از این راه سازمان وسیع تری ایجاد کردند

تا زماني كه جلو ميروم پشت سرم بيايد, كشتنم انتقامم را بگيريد ,عقب نشيني كردم من را بكشيد

از دلاورترین مردان، بدون اسلحه کاری ساخته نیست، اسلحه بدون مهارت به هیچ دردی نمی*خورد و در جنگ متحرک از اسلحه و مهمات کاری بر نمی*آید، مگر وسیله نقلیه و سوخت کافی برای جابه جایی آنها وجود داشته باشد

آنان که می خواهند زنده بمانند بگذار تا بجنگند و آن کس که مبارزه نکند آن هم در جهانی که پایه ی زندگی در آن مبارزه است شایسته ی زنده ماندن نیست

انسان ، تنها در نبرد جاوید عظمت یافته است ... و تنها در صلح جاوید از میان می رود

میتوانم درک کنم مردم بعد از من در اثر تبلیغات یهود از من متنفر میشوند و نژاد آریا از هم می پاشد!

هر گاه چماقی به دست انسان شجاعی میدهند ارزشش هزار برابر بیشتر از هفت تیری است که به دست انسان ترسویی بدهند

دشمن ما انگليس يا فرانسه نيست ، دشمن ما داره با ما زندگي ميكنه

هرجا ایمان کامل باشد اراده قوی هم وجود خواهد داشت مردان بی اراده کسانی هستند که به هیچ چیز ایمان ندارند.

دولت به معنی ملت است و اگر دولت از ملت نباشد دولت زوال پذیر است

من سیاست را نمی آموزم بلکه می گذارم سیاست به من درس بدهد

غارنشینان فرهنگی،کوتوله های زیبایی شناسی و الکن های هنری

تمامی کشورها را گرامی بدارید، اما تنها دوستدار میهن خود باشید

این حکمت و خواست الهی است که من زنده بمانم تا این فرمان را به پایان برسانم. من فنا ناپذیرم.

شاید کندن چند علف هرز به نظر بی رحمانه بیاید ولی فرصتی برای حیات گل سرخ را به وجود می آورد.

بهترین منبع انرژی ماده نیست بلکه اراده مردان صمیمی است که مغز، قلب وکلیه توان خود را در خدمت جوامع ملی خود قرار دهند

تعلیم و تربیت یکی از اساس کشور است و مغز های جوان نبایستی از دانش ها و معلوماتی انباشه شود که هشتاد درصد برای آن ها غیر ضروری است و در نتیجه ممکن است پس از چند سال آن ها را به کلی فراموش کنند

عیسی مسیح با یهودیان مبارزه کرد و بدست آنها مصلوب شد ...من راه اورا دنبال میکنم و کاری را که مسیح آغاز کرد و نتوانست به انجام برساند من-آدولف هیتلر بپایان خواهم رسانید

ما برای اداره کردن جلسه های خود اسلوب دیگری داشتیم،در جلسه ما به مردم عادت نداده بودیم که برای گوش کردن گدایی کنیم و به هیچکس اجازه نمی دادیم که با نطق و خطاب طولانی وقت جلسه را بگیرد و ازساعت اول به همه کس اعلام می کردیم که در این جلسه اختیار به دست ما است و کسی که بخواهد حتی برای یکبار سخنان ما را قطع نماید با نهایت بی رحمی او را از جلسه بیرون خواهیم انداخت.
نبرد من-فصل 18

گر چه ما کوچک هستیم ولی ما متحد هستیم. یک گروه با سازماندهی خوب می تواند بردشمنی بزرگ پیروز شود.
اگر شما در کنار هم بمانید و افراد جدیدی را وارد گروه کنید ما بر یهودیان پیروز خواهیم شد

بر من واجب است که برای مردمم بمیرم، اما روح من از قبر برخواهد خاست و دنیا روزی پی خواهد برد که من بر حق بوده ام

وجود تمدن انسانی در این قاره عظیم بستگی بوجود آریا دارد که تمدن انسانی را پایه گذاری کرده است نابودی این نژاد با ضعیف شدن و کم شدن آن پردئه سیاه اسارت و وحشی گری را بر روی سطح زمین خواهد گسترد

در کشوری که عقل و منطق با حق و عدالت مراعات شود بایستی کار را به کارگر سپرد که استعداد و لیاقت انجام آن را داشته باشد

یهودیان برای از بین بردن دشمن پیکار نمی کنند اما در عوض زهر سوء ظن را در مزاج همه تزریق می کنند.یهودیان افرادی به قدری هوشیار هستند که دشمنان خود را خوب می شناسند و می دانند کسانی که با ان ها هم عقیده نیستند از دشمنان ان ها به شمار می ایند.جهالت و نادانی فوق العاده توده مردم در برابر یهودیان نقصان هوش و ذکاوت در طبقه بالاتر بهترین و آسان ترین وسیله ای است که توده عظیم ملت گرفتار حیله ها و دروغ های این گروه خطر ناک شوند.
با کمک و همکاری نفوذ های بین اللمللی که همیشه در اختیار یهودیان است در داخل کشور دشمنانی را که در مقابل اراده اش مقاومت نشان داده اند محاصره می کند و ان ها را به جنگ می کشاند و اگر موقعیت اقتضا کرد در حین جریان جنگ پرچم انقلاب را در میدان های جنگ به حرکت در می آورد


ترسو پرخاش میکند و قدرتمند سکوت

دنیا تنها در یک صورت آزادی مطلق و صلح واقعی را میبیند که تنها یک نفر بر دنیا حکومت کند ،دنیا را به یک کشور واحد تبدیل کند و ارتش و جنگی در کار نباشد

در جایی که شیر نباشد گرگ حکومت میکند پس تا شیر ها هستند گرگ ها حکومت کردن را فراموش کنند

هرگز سرت را جلوی دشمن خم نکن .حتی اگر کشته شوی .بگذار وقتی سرت را از بدن جدا میکنند .نگاهت به آسمان باشد نه به زمین .شرافتمندانه زندگی کن .شجاعانه بجنگ .و سربلند بمیر
در راه هدف واعتقادت استوار قدم بردار .مهم نیست که به هدفت دست یابی .مهم تلاشی است که کرده ای

کسی که بتواند میل و هوس شهواتی خود را مهار کند موجود با اراده ای است .

کسی که با تخیلات پریشان از مشکلات برای خود کوهی می سازد و هر چیز را دشواری می داند واژگون شدن او حتمی است


«حقیقت همان دروغی است که بارها و بارها تکرار شده است.»
«اگر برنده شوی نیاز نداری که شرح دهی ... اما اگر بازنده شوی بهتر است انجا نباشی تا مجبور شوی شرح بدهی.»«قدرت در دفاع کردن نیست. در حمله کردن است.»
« حق همیشه با پیروزمندان جنگ است .»
« مرگ سرنوشت بازندگان است.>>


«یک رهبر نابغه باید بتواند همه ی دشمنان متفاوت خود را در یک دسته قرار دهد.»


«انبوه مردم ساده تر فریب یک دروغ بزرگ را می خورند تا یک دروغ کوچک.»


«چه کسی گفته من تحت حمایت ویژه پروردگار قرار ندارم؟»

«از طریق استفاده ی هوشمندانه و مکرر از پروپاگند؛ میتوان مردم را متقاعد کرد که بهشت، جهنم است و پست ترین شرایط زندگی مثل زندگی در بهشت است.»
«روحیه دشمن خودت را از درون تضعیف کن با کمک غافلگیر کردن و ترس و کارشکنی و به قتل رساندن. این جنگ اینده است.»


«وقتی عقل از بین رفت،آخرین تصمیم متعلق به کسی است که اراده ای محکم داشته باشد و بهترین اسلحه دفاعی انسان در حملات شدید می باشد.»


« در جهان پاسخ دو چیز را باید با خون داد،اشتباه و خیانت.»


« کجا دیده شده است کسی بتواند با خشونت و سرنیزه عقیده ای را متزلزل سازد؟!.»


« سروصدای زیاد خود به معنی تبلیغات منفی است!.»


« قانون طبیعت این است که همیشه حق با کسی است که با صراحت حرف می زند،ولی کیست که معنای صراحت را درک کند؟!.»


« طبیعت سرحدات سیاسی نمی شناسد!.»


« قدرت در زوراست.»
<<*دموکراسی اتاقی است که سازنده ان همه جمعیت جهان را مانند حیوانات احمقی میبیند که با هم حرف میزنند*>>
<<کدام ملت مانند یهود در انقلاب و حوادث مختلف جهان با ملل مختلف ترکیب شده و با این حال پس از گذشت سال های متمادی مانند روز اول باقی مانده اند ؟>>


« به وسیله تبلیغات میتوان جهنم را بهشت و بهشت را جهنم نشان داد.»
« یک روز فرا میرسد که به خاطر نکشتن هر یک یهودی من را نفرین می کنید.»

شما یک عمر بر سر کودک بزنید و از رشد و تکامل او جلوگیری کنید معلوم است که چنین موجود سر خورده در خود آن نیرو را نخواهد یافت که با استفاده از منابع طبیعی فکر و اندیشه را در خود تقویت نماید.

عظمت یک ملت وابسته به اجرای این برنامه است جمع کردن مغز های متفکر و با استعداد برای فعالیت های انسانی و آن ها را در خدمت اجتماع قرار دادن وظیفه اصلی و مهم کارکنان دولت است.

از درس تاریخ آنچه در خاطرات جوانان باقی می ماند غیر از یک مشت اطلاعات بی فایده مانند تاریخ تولد چند سردار یا پادشاه چیز دیگری نبوده و سایر قسمت های مهم آن به کلی از یاد رفته و یا از ان نتیجه کلی نگرفته اند

تمام حکومت ها فقط می توانند با تکیه بر قدرت ملت وجود داشته باشند.اگر ملت و دولت با هم متحد شدند می توانند یک قدرت دیگر نیز به وجود آورند که اهمیت ان خیلی بیشتر است و آن را احساس ملی گویند.

داوری را که می توان درباره یک دولت کرد در ابتدا فایده ای است که می تواند به ملت برساند و همین مطلب است که تاریخ درخشان یک ملت را برای همیشه سر بلند نگاه می دارد.

ما نسل جوان را برای جنگ بخاطر عظمت آلمان تربیت میکنیم .ما دیگر اجازه نخواهیم دادسالهای گرانبهای عمر جوانان مابا آموزش چیزهایی که درزندگانی بکارشان نمی آید تلف شود.جوانان ما باید از حالا خود رابرای نبرد بزرگ فردا آماده کنند .شجاع ونیرومند ومنضبط ومطیع فرمان رهبری باشند.[از نطق هیتلر در نورنبرگ-14 سپتامبر 1935]

یهودیان آفت جامعه بشری هستند واگر ملت آلمان نتواند خود راازشر آنان نجات دهد جهان از چنگ این اختاپوس رهایی نخواهد یافت........

یهودیان همیشه خود را با شرایط زندگی واخلاق وآداب ملت های دیگر تطبیق داده و به تخریب این جوامع از درون میپردازند .آنها در هرکشوری ،سلاحی را که مناسب وضع روحی مردم آنکشور است برای مبارزه بکار میگیرند ،ودر میان اروپاییان با توجه به بیزاری این ملتها ازخونریزی ،آرمانهای صلح جویانه و همکاری بین المللی را پیش میکشند.اما هدف نهایی آنها ،تضعیف همه این ملتها و ایجاد اختلاف بین آنها و تثبیت قدرت و سلطه دائمی خود بر جهان میباشد.[از کتاب نبرد من]

دموکراسی غربی در حال حاضر زمینه مساعدی برای نشو و نمای میکرب مارکسیسم فراهم آورده و بعبارت دیگر دموکراسی پشقراول مارکسیسم است .من به حکومت عدد و دموکراسی پارلمانی هرگز اعتقاد نداشته ام .اکثریت هرگز نمیتواند جانشین اراده یک مرد بشود .اکثریت نه تنها نماینده بلاهت بلکه نماینده جبن هم هست و همانطور که یکصد کله پوک نمیتوانند مرد عاقلی بوجود آورند ،یک تصمیم قهرمانانه از میان یکصد آدم جبون صادر نمیشود...[از کتاب نبرد من]


ادولف هیتلر بر گرفته شد از کتاب نبرد من وانجمن نازی سنتر












لَتَجـِدَنَّ أشَدَّ النَّاس ِعَدَوُة ً لّـلَّذِینَ ءَامَنُوا الیَهُودَ وَ الَّذِینَ أشرَ کُوا…
به طور مسّلم، دشمن ترین مردم نسبت به مومنان را، یهود و مشرکان خواهی یافت…(سوره مائده آیه ۸۲)
پاسخ
 سپاس شده توسط فلانی ، parya2 ، ~SoLTaN~ ، Armina
آگهی
#2
عالی[/b]
عضو گروه تاریخ انجمن
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان