امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

20چیز مهم که هرگز نباید آنها را تحمل کنید!

#1
آیا تا بحال احساس کرده اید که کمتر از آنچه استحقاق شماست زندگی کرده اید- و سزاوار بهتر از آن بوده اید؟ خوب، لازم نیست به کمتر از آنچه شایستگیش را دارید راضی شوید. می توانید از امروز تصمیم بگیرید که چیزهایی که شما را پایین می کشد و زندگی را از کنترلتان خارج می کند تحمل نکنید. علاوه بر این، زمان ما در این دنیا محدود است. شما فقط یک بار زندگی می کنید, اما اگر آن را به درستی زندگی کنید، همین یک بار کافی است. از همین الان تحمل کردن این بیست چیز مهم را متوقف کنید، تا زندگی کامل تر و با معناتری داشته باشید.

1. روابط توهین آمیز


هرگز رابطۀ توهین آمیز را را تحمل نکنید. گویا ترین نشانۀ روابط توهین آمیز ، ترس از شریک زندگی تان است. اگر شما هر گونه نشانۀ سوء استفاده جنسی، عاطفی و یا فیزیکی را از سوی شریک زندگی تان دیدید و یا تجربه کردید، زمان آن است که از رابطه بگریزید. روابط سالم برابر با احترام و اعتماد متقابل می باشند.

2. خیانت


هرگز خیانت را تحمل نکنید. خیانت شکستن پیمان مقدس وفادار ماندن به زندگی زناشویی است. اگر شما متوجه شوید که شریک جنسی تان صد در صد متعهد به یک رابطۀ صمیمانه نیست، احتمالا وقت رفتن فرا رسیده است.

3. عدم صداقت


هرگز دروغ را تحمل نکنید. صادقانه زیستن بسیار ارزشمند است. که به شما اجازه می دهد که با خودتان و دیگران در صلح و آرامش باشید. افرادی که صادق نیستند همواره در تلاشند تا حقیقت را از دیگران بدزدند.

4. بی احترامی


هیچ گاه بی احترامی و افرادی که رفتار غیرمحترمانه دارند را تحمل نکنید. نا محترمانه صحبت کردن و رفتار کردن به گونه ای است که هیچ توجه و ملاحظه ای برای افراد، قوانین، آداب و رسوم، هنجارهای اجتماعی و حتی سیاست های اجتماعی نشان داده نشود. رفتار غیرمحترمانه نداشته باشید.

5. شغل نا مناسب


هرگز شغل نا مناسبی که در آن هستید را تحمل نکنید. اگر شما با کارتان شاد نیستید،از همین امروز شروع به برنامه ریزی و تلاش برای یافتن شغل مناسب مورد نظرتان بکنید. به شغلی که از آن متنفر هستید نچسبید.

6. قرض


هرگز قرض و بدهکاری را تحمل نکنید. با آنچه که دارید به خوبی زندگی کنید. هنگام خرید، سراغ چیزهایی بروید که نیاز دارید و توانایی خرید آنها را دارید. برای دخل و خرج و پس انداز خود برنامه داشته باشید و به آن پایبند باشید و از خود در برابر قرض و بدهی محافظت کنید.

7. تنبلی


هرگز کهولت و تنبلی را تحمل نکنید. یا شما تلاش خواهید کرد و فرصت ها را از آن خود خواهید کرد و پیشرفت خواهید نمود و یا دیگری اینکار را خواهد کرد. زندگی کوتاه تر از آن است که معطل شما و راحت طلبی تان شود. سخت کوش باشید.

8. ترس از تغییر


هرگز ترس از تغییر را تحمل نکنید. هر روز نشانۀ شروع و پایانی تازه است. ترس از تغییر بیهوده است. تغییر را بپذیرید و بهترین نتیجه را از آن استخراج کنید. بیرون بروید،تغییرات را بپذیرید، زندگی کنید و رشد کنید!

9. ارتباطات ضعیف


هرگز فقدان ارتباطات اجتماعی و یا ضعیف بودن آن را تحمل نکنید. ارتباطات باز، صادقانه و دوستانه را در محیط کار و روابط شخصی تان گسترش دهید. ارتباطات سالم برای یک زندگی شاد ضروری هستند.

10. منفی نگری


هرگز منفی بودن را تحمل نکنید؛ چه این از افکار منفی نشات گرفته باشد و چه از افراد منفی. منفی بودن بیشتر از آن که کمک کننده باشد آسیب رسان است. هر آنچه که منفی است را با مثبت جایگزین کنید تا زندگی تان روشن شود و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

11. آشفتگی و بی نظمی


هرگز بی نظمی و بهم ریختگی را تحمل نکنید. بی نظمی مانع بهره وری است. آنچه که نیازی به آن ندارید را دور بریزید و بقیه چیزها را مرتب کنید. این که شما چقدر مرتب هستید نشان دهندۀ سلامت فکری و عاطفی شماست.

12. فشار از جانب دوستان و آشنایان


هرگز فشار از سوی همتایان خود, از قبیل دوستان و همکارانتان را تحمل نکنید. فشار از جانب دوستان و آشنایان تان شما را از آن شخصیتی که هستید دور می کند. خودتان باشید و دوستان واقعی، که شما را به خاطر کسی که هستید دوست دارند و ستایش می کنند، کم کم به سمت تان جذب خواهند شد.

13. لجبازی


هرگز لجبازی را تحمل نکنید. لجبازی بمعنای اصرار به ماندن در راه و تصمیم خود بدون توجه و در نظر گرفتن منطق، آنچه که درست است، آنچه که بهتر است و یا حتی عواقب احتمالی کاری است. گاهی اوقات ماندن روی تصمیم تان مهم است، اما سازش، همکاری و تعاون نیز مهم هستند.

14. افراط


هرگز افراط و زیاده روی را تحمل نکنید. این مسئله به یک ضعف اخلاقی اشاره دارد. زمانی که شما افراطی هستید ، تنها در حال تغذیۀ هیولای امیال و حرص و طمع شخصی تان هستید. اجازه ندهید که حرص و طمع بر شما مسلط شود.

15. بهداشت ضعیف


هرگز عادات بهداشتی بد مانند حمام نکردن، مسواک نزدن و نامرتب بودن را تحمل نکنید. این عادات سبب پیشگیری از بسیاری از بیماری ها و مشکلات قابل پیشگیری می باشند.

16. عادات بد غذایی


هرگز عادات بد غذایی از قبیل, غذا خوردن برای از بین بردن استرس، غذا خوردن در زمانی که گرسنه نیستید و رژیم غذایی سخت را تحمل نکنید. سالم غذا بخورید، به طور منظم ورزش کنید و هر از چند گاهی تست سلامت بدهید. سلامت شما زندگی شماست.

17. کم خوابی و بی خوابی


هرگز محرومیت از خواب را تحمل نکنید. هنگامی که بدن و ذهن شما هر شب از زمان کافی برای استراحت و بازیابی در یک محیط خواب راحت و تمیز و مرتب محروم شود، بهره وری تان پایین می آید.

18. اسراف

هرگز اسراف را تحمل نکنید. از دست دادن زمان، غذا، پول، انرژی و دیگر منابع به دلیل اسراف روش بسیار بدی برای زندگی کردن است.

19. به خطر افتادن درستی و کمال

هرگز افراد و موقعیت هایی را که پاکی و درستی شما را به خطر می اندازند تحمل نکنید. ناگهان یک روز صبح به عنوان فرد بد از خواب بلند نمی شوید. این مسئله با یک توالی به خطر افتادن و از دست دادن ذره ذرۀ ارزش های شما، احترام به خود و تمامیت و درستی تان در اینجا و آنجا اتفاق می افتد.

20. زندگی روتین و روزمره

هرگز یک زندگی روتین و یکنواخت را تحمل نکنید. به طور کلی، هرچه روتین و روزمره گی کمتری داشته باشید، بیشتر از زندگی لذت می برید. مرتبا تغییراتی در زندگی روزمره خود ایجاد کنید تا ذهن شما به حرکت وا داشته شود و خلاقیت بیشتری داشته باشید.
فقط براے خودمـ هستـمـ...
مَــن ...؟!
چه دوحرفـے ـه وسوسه انگیزیســت
ایـن مـَـن! نه زیبایـَـمـ ، نه مهـربانـَـمـ ... نه عـاشق و نه محتاج ِ نگاهـے ...!
فرارے از پسران ِ مانکن پرست... !!!
فقط براے خودمـ هستمـ ... خود ِ خودمـ ! مال ِ خودمـ ! صبــورمـ و عجــول !!
سَنگیــن ... سَرگــردان ... مغــرور ... قـانــع ... با یک پیچیدگـے ِ سادهـ
و مقدارے بــے حوصلگـے ِ زیـاد
و براے تویــے که چهره هاے رنگ شده را مـے پرستـے نه سیرت ِ آدمــے ؛ هیــچ ندارمـ

20چیز مهم که هرگز نباید آنها را تحمل کنید! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زنده اید یا «زندگی می کنید»؟
  ۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند
  ۶ مانع مهم در مراحل مختلف زندگی و نحوه رویارویی با آنها
  به جای غر زدن، توافق برقرار کنید
  بد قلق‌ها را چون موم نرم کنید
  احساسات منفی‌ را مهار کنید
  ما انسان ها قادر به کنترل روح خودمون هستیم.!!! امتحانش کنید.راهشو نوشتم براتون...
Rainbow تست کنید ببینیدحسود هستید یا نه؟
Wink مسير زندگي خود را مشخص کنید…
Lightbulb 7 اشتباهی که نباید بعد از جدایی انجام دهید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان