امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 2.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کسب سکوي سوم آسيا کار بزرگي بود

#1
خبرگزاري آريا- نايب رييس فدراسيون جودو گفت: رسيدن به سکوي سومي آسيا کار بزرگي بود که با وفاق و همدلي همه اهالي جودو به دست آمد.
به گزارش خبرگزاري آريا، آرش ميراسماعيلي با بيان مطلب فوق افزود:در شرايط سخت و دشواري تيم ملي را تحويل گرفتيم و شايد قبول مسئوليت در آن شرايط ريسک بزرگي بود اما توانستيم به چند سال رکود و ناکامي پايان دهيم.
وي افزود:بعد از قهرماني ايران در مسابقات آسيايي 2008 جيجوي کره جنوبي که در زمان رياست رضوي اتفاق افتاد تيم ملي با افت فاحشي مواجه و جايگاه خود را از دست داد. در سال 2009 يک برنز ، بازيهاي آسيايي 2010 دو مدال نقره و برنز و در سال 2011 دو مدال برنز و همچنين ناکامي در تورنمنت هاي مختلف دستاورد تيم ملي در سه سال اخير بود.
مديرتيم هاي ملي ادامه داد: شرايط جديد جودو جهان ، توجه نداشتن به پشتوانه سازي، تغيير قوانين و حضور پيدا نکردن در مسابقات معتبر و کمپ هاي تمريني خارجي ، به هر حال شرايطي فراهم شد که سرخوردگي را در جودو ايران به همراه داشت و به واقع جودو ايران به اين مدالها و نتيجه نياز مبرم داشت.
ميراسماعيلي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: از زماني که تيم ملي را تحويل گرفتيم ، شرايط تمرينِي ، امکانات و اوضاع مالي اعضاي تيم را تغيير داده و با از بين بردن حواشي ، بالا بردن انگيزه و توان روحي نفرات تيمي يک دست و آماده راهي مسابقات قهرماني آسيا شد و ديديم که يک تيم به تمام معنا واقعي داشتيم که تک تک نفرات تيم براي رسيدن به اين موفقيت تلاتش کردند.
نايب رييس فدراسيون همچنين افزود: رسيدن به سکوي سوم آسيا کار بزرگي بود ، ژاپن قدرت اول جودو جهان ، قزاقستان و مغولستان از مدعيان جهاني هستند که در همين تاشکند پشت سر تيم ما قرار گرفتند و ما ثابت کرديم جودو ايران توانايي انجام کارهاي بزرگ را هم دارد و اين مدالها خون تازه اي در شاهرگ جودو ايران به جريان انداخت.
وي همچنين به نتيجه اعضاي تيم ملي اشاره کرد و گفت: رودکي خوب تمرين کرده بود و انصافا" هم با غيرت مبارزه کرد و با تمام توان مبارزه کرد و ضمن کسب مدال طلا اميد کسب مدال در الميپک را زنده کرد ،جواد محجوب در عين جواني مبارزات خوبي انجام داد و اگر خود را باور داشت مي توانست به مدال طلا دست پيدا کند ، فشار رواني کسب مدال طلا براي رسيدن به المپيک روي عملکرد قاسمي نژاد تاثير منفي داشت و تلاش ما هم براي از بين آن ثمري نداشت با اين وجود اين جودوکار در اندازه هاي خود ظاهر شد و برنز گرفت.
ميراسماعيلي افزود:معلومات قرعه سختي داشت و با تمام توان جنگيد و به دليل توجه نکردن به مسائل داوري با دو اخطار به دو قهرمان جهان نتيجه را واگذار کرد. جمالي مي توانست به فينال برسد که روي اشتباه داوران که ضربه فني او را با "وازاري:" تغيير دادند جضور در فينال را از دست داد. او جوان است آتيه خوبي دارد. اما نفرات اوزان 60- و 66- کيلوگرم تيم ما در اندازه هاي خود ظاهر نشدند و با وجود سن اندک بايد بيش از گذشته تلاش کنند و فرصت دوباره اي به آنها بدهيم تا از تجربيات اين مسابقات استفاده کنند.
نايب رييس فدراسيون با انتقاد از عملکرد تيم بانوان در اين مسابقات گفت:نتايج اين بخش تيم ملي خيلي ضعيف بود و من فکر مي کنم اعضاي تيم در اندازه مسابقات قهرماني کشوري هم نبودند، بعد از بازکشت به تهران بازنگري اساسي در اين بخش خواهيم داشت.
مدير تيم ملي همچنين به توانايي مربي تيم ملي اشاره کرد و گفت: مسعود حاجي آخوندزاده از نوابغ جودو ايران بود که در اين مدت خيلي براي تيم ملي زحمت کشيد، او مي تواند به تيم ملي کمک کند و روي او سرمايه گذاري ويژه اي خواهيم داشت تا با بالا بردن دانش فني بيش از گذشته از تواناي هاي او بهره ببريم.
ميراسماعيلي افزود:حضور دکتر بهرامي نژاد در کنار تيم ما يکي از دلايل موفقيت تيم ما بود و به عنوان مربي اختصاصي رودکي و ناظر بدنسازي تيم هاي ملي خيلي تلاش کرد تا تيم بدون مشکل بدني و آسيب ديدگي در اين مسابقات حضور پيدا کند.البته بايد از تلاش هاي پيروردي بدنساز تيم ملي تشکرکنم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در حاشيه همين مسابقات رايزني هاي زيادي براي جذب مربي خارجي داشته ايم، نگاه ما توجه ويژه به سنين پايه و پشتوانه سازي است که در هر دو بخش اقايان و بانوان مربيان طراز اول را براي رسيدن به اين هدف استخدام خواهيم کرد.
ميراسماعيلي در پايان از حمايت و تلاش هاي دکتر رستگار سرپرست فدراسيون براي ايجاد امکانات و شرايط لازم براي تيم ملي تشکر کرد و گفت: در تاشکند به جودو آسيا ثابت کرديم که جايگاه جودو ايران کجاست و بايد تلاش کنيم با حفظ آن در صدد ارتقاء برآييم.
دستهــايم را محکمتر بگيـر

من هنوز هم نميخواهــم

تورا...

به دست خاطرات بسپارم...

کسب سکوي سوم آسيا کار بزرگي بود 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وداع تلخ شاگردان قلعه نويي با آسيا
Heart استقلال ششم و پرسپوليس سي‌ سوم آسيا
  ليگ ايران پرضررترين ليگ آسيا
  طرح جديد پيراهن تراکتورسازي در آسيا (عکس)
Heart قهرماني در آسيا به نفع همه ايران خواهد بود
  ايران با 5 پله صعود صدرنشين آسيا شد
  نکونام يکي از پنج کاپيتان برتر جام ملت‌هاي آسيا
  غيبت ايراني‌ها در فهرست نامزد‌ برترين‌هاي آسيا
  ايران ميزبان مسابقات واليبال قهرماني آسيا شد
  مازیا فلاحی:من كوچولو نيستم .. اينها مردان بزرگي هستند..(خخخخخخخخ)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان