امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی

#1
 بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
با طراحی آشنا شوید كه آثارش چهره غالب مرد عنكبوتی  را در سال های گذشته به تصویر كشیده است.


«مارك بگلی» (متولد 7 اگوست 1957)
بسیاری از طرفداران جدید اسپایدرمن  و به خصوص آنهایی كه بیشتر كمیك های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"مرد عنكبوتی نهایی"  (Ultimate Spider-Man) را خوانده اند، طراحی های  «مارك بگلی» (Mark Bagley) را خوب میشناسند. اما شاید ندانند كه بگلی در اواسط دهه 90 میلادی هم برای مدت نسبتاً طولانی  طراح كمیك های "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" بود و خالق آثار منحصر به فردی شد. در واقع او از شماره دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
351 (سپتامبر 1991) تا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
415   (سپتامبر 1996) طراح "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" بود (البته در این بین معدود شماره هایی هم  بود كه بگلی طراحی نكرد).
او  مسئولیت سنگینی را بر دوش خود حس میكرد زیرا هنرمند تازه وارد و نسبتاً بی تجربه ای بود كه جایگزین طراحان فوق العاده محبوبی همچون «دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاد مك فارلین » و «اریك لارسن» شده بود ولی توانست خیلی زود سبك منحصر به فرد خودش را جا بیاندازد.
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
بگلی  اسپایدرمن و پیتر پاركر را بسیار لاغر و تركه ای ولی در عین حال خیلی جذاب، گیرا و با ظرافت طراحی میكرد و پویایی خاصی در صحنه های اكشنی كه خلق میكرد، دیده میشد. در واقع، سبك و دیزاین او در طراحی او تركیبی از سبك «تاد مك فارلین» با «دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جان رومیتا » بود و به همین دلیل به مذاق طرفداران جدید و قدیمی اسپایدرمن خوش می آمد.  
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
مارول هم متوجه محبوبیت بگلی نزد هواداران شده بود، از طراحی های او برای تبلیغات و محصولات منقش به اسپایدرمن استفاده كرد. به طور مثال شكل ظاهری اسپایدرمن در سری بازی های مبارزه ای  "مارول بر علیه كپكام" (Marvel vs Capcom) كه در دهه 90 میلادی بسیار نزد بازیبازان محبوبیت داشتند از طراحی های مارك بگلی اقتباس شد. حتی از سبك و طراحی های او در ساخت بازی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
The Amazing Spider-Man: Lethal Foes كه سال 1995 برای كنسول "سوپرنینتندو" (SNES) و فقط مختص كشور ژاپن به بازار آمد، استفاده شد!
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
بگلی در ضمن تبحر خاصی در داستان سرایی داشت و به همین دلیل نویسنده های "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" كاملاً به او اعتماد داشتند زیرا میدانستند كه به خوبی میتواند از پس طراحی هر نوع داستان – از اكشن گرفته تا درام و احساسی -  بربیاید. برای نمونه به پانل های زیر كه از كمیك دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شماره 403 "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" گرفته شده اند، توجه كنید تا متوجه قدرت بی نظیر بگلی در انتقال احساسات دراماتیك به مخاطب شوید:
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
البته باید قبول كرد كه بگلی تا حد زیادی بد شانس بود زیرا مجبور بود داستان هایی را طراحی كند كه در نهایت بسیار جنجالی از آب در آمدند ، داستان هایی همچون"دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرگذشت كلون " یا "بازگشت پدر و مادر پیتر پاركر" (كه در نهایت معلوم شد  روبات هستند كه توسط «هری ازبورن» و برای گرفتن انتقام از «پیتر پاركر» درست شده اند!!!).
اما یقیناً یكی از بیادماندنی ترین داستان هایی كه بگلی روی آن كار كرد، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شماره 400 از كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" بود كه در آن «زن عمو می» (Aunt May) درگذشت. البته او بعداً بار دیگر زنده شد ولی در هر حال مرگ او داستان بسیار سوزناكی بود و صحنه هایی ماندگاری داشت مثل صحنه ای پیتر روی جنازه زن عمو می گریه میكند و بخش هایی از قصه ای كه زن عمو می وقتی كودك بود برایش  میخواند را بیاد می آورد:
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
اما باید قبول كرد كه اوج هنرنمایی او وقتی ظهور كرد كه در سال 2000 مارول تصمیم گرفت با انتشار كمیك ماهانه جدیدی به نام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"مرد عنكبوتی نهایی" (Ultimate Spider-Man) ، ابرقهرمان شماره یك خود را در قالب ماجراهایی به روز شده و مدرن به خوانندگان جدید عرضه كند. بدین ترتیب ، مارك بگلی انتخاب شد تا به عنوان طراح آقای «برایان مایكل بندیس» را همراهی كند. همكاری آنها بسیار بسیار موفق بود و بگلی بار دیگر به همگان ثابت كرد چقدر در  داستان سرایی استاد است. به همین دلیل "مرد عنكبوتی نهایی" به كمیكی پرفروش، موفق و پيشرو بدل گشت.
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
او و بندیس 110 شماره از كمیك های "مرد عنكبوتی نهایی" را خلق كردند و بدین ترتیب  سرانجام توانستند ركوردی كه توسط «دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استن لی » و «جك كربی»  در کمیک های "چهار شگفت انگیز " (Fantastic Four) به عنوان طولانی ترین همکاری میان یک نویسنده و طراح کمیک استریپی بر جای مانده بود، را بشكنند. بگلی هیچ وقت از برنامه زمان بندی شده عقب نمی افتاد و انقدر سر موقع طراحی های خود را تحویل میداد كه یك سال به جای 12 شماره، 15 شماره از كمیك "مرد عنكبوتی نهايي" به بازار آمد!!!
بگلی همچنین ظاهر شخصیت های اصلی و فرعی داستان های اسپایدرمن را در كمیك های "مرد عنكبوتی نهايي" با موفقیت اپدیت و مناسب با قرن بیست و یكم كرد. به همين دليل پيتر پاركر، مري جين و بسياري ديگر از شخصيت هاي داستان به صورت نوجوان هاي دبيرستاني به تصوير كشيده شدند و شخصيت هايي مثل زن عمو مي هم جوان تر شدند.
 بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
بگلي همچنين سعي كرد  ظاهر  برخی از شخصیت های خبیث كلاسيك  اسپایدرمن را نيز به روز كند به ويژه آنهايي كه شايد لباس شان كمي از مد افتاده و قديمي بود (مثل «الكترو» و «شوك دهنده»):
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
 "مرد عنکبوتی نهایی" آنقدر كمیك موفقی بود كه  شرکت بازیسازی Activision در سال 2005 بازی فوق العاده دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Ultimate Spider-Man را عرضه کرد که داستانش توسط بندیس نوشته شده بود و بگلی هم به عنوان مشاور در کنار تیم سازنده قرار داشت و دیزاین شخصیت های بازی را خلق كرد.
آخرین شاهكاری كه بگلی برای كمیك های "مرد عنكبوتی نهايي" خلق كرد، در داستان معروف "مرگ اسپایدرمن" بود. او با طراحی قدرتمند و تاثیرگذار خود این داستان را به یكی از پرفروش ترین و خواندنی ترین كمیك های سال 2011 تبدیل كرد.
بزرگان تاریخ كمیك استریپ های اسپایدرمن: مارك بگلی 1
در هر حال نشریه معتبر Wizard، بگلی را در لیست 10 طراح برتر دهه نخست قرن بیست و یكم، در رده دوم قرار داد و درباره او نوشت: " در 10 سال گذشته عملكرد بگلی در كمیك های مرد عنكبوتی نهايي رشك برانگیز است و كمیك های او بیشتر از كمیك های هر طراح دیگری به فروش رفت".
او در حال حاضر به همراه برایان مایكل بندیس روی كمیك مستقل خود به نام Brilliant كار میكند اما مطمئناً باز هم به كمیك های  مرد عنكبوتی بر خواهد گشت!
 
man 10 haghighat ro darmored shoma midonam
1-dari fek mikoni chera man daram finglish minevisam
2-alan dari bikar tooy flashkhor migardi
3-baray inke vaghteto begzarooni dari alaki emza manoo mikhooni
4-az inka anjoman bi hes va hal shode bizari
5-donbal doost migardi
6-alan nafahmidi ke man ye kalame ro ashtebah neveshtam
7-alan dari chek mikoni ke koodoom ro eshtebah neveshtam
8-vali nafahmidi man ye kalame dige ham eshtebah nevashtam
9-nafahmidi ke man kalame check ro eshtebah neveshtam
10-alan dari be man fohsh midi
پاسخ
آگهی
#2
خوب نبودHeartHeartHeartHeartHeartHeart
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ترستاک ترین فیلم تاریخ !؟
Earth آنالیز سن و تاریخ تولد شما^^
Tongue تاریخ تولدت را وارد کن، اطلاعات خیلی جالبی بهت میده :///
Big Grin تاریخ تولدت چه رنگیه؟
Rainbow طالع بینی تاریخ تولد !!!
Shocked #ترسناک ترین,*+ عکس های تاریخ که هیچ توضیحی ندارند !!@
  عجیب ترین انسان های دیده شده طول تاریخ
  زنی با 727 کیلوگرم وزن چاق ترین انسان تاریخ +عکس
  اولین تصاویر غیر اخلاقی ماقبل از تاریخ!
  خارق العاده ترین مانور خلبانی تاریخ !!!!!!!!!!!!!!! خیلی خیلی باحاله

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان