امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man)

#1
10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
پخش جدیدترین سریال كارتونی اسپایدرمن تحت عنوان اسپایدرمن نهایی (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Ultimate Spider-Man ) مدتی است كه آغاز شده. این سریال با انتقادات بسیار شدیدی از سوی هواداران اسپایدرمن
مواجه شده استبه نظرم نه تنها بدترین سریال تاریخ انیمیشن‌های اسپایدرمن بلكه یكی از بدترین انیمیشن‌های تاریخ تلویزیون هم هست. مایلم در این مقاله 10 ایراد عمده این سریال را شرح دهم.    
- اسپایدرمن نهایی پر است از لحظاتی كه در آن اسپایدرمن یا پیتر پاركر اصطلاحاً بعد یا دیوار چهارم را می‌شكند و با بیننده حرف می‌زند! در حالیكه این نوع شوخی ها مختص كاراكتری مثل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Deadpool و یا برای کارتون هایی مثل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Family Guy مناسب است نه اسپایدرمن. حالا اگر این شوخی ها كم بود می‌شد یك جوری تحملشان كرد ولی در هر اپیزود بارها و بارها تكرار می‌شوند و حوصله مخاطب را سر می‌برند. از سوی دیگر خیلی وقت‌ها این لحظات درست وسط سكانس‌های اكشن عرضه می‌شوند و آنها را هم كاملا ضایع می‌كنند! 
 
10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
 2- همه می‌دانند كه اسپایدرمن كاراكتر بذله‌گویی است و شوخ طبعی فوق‌العاده‌ای دارد ولی این سریال در این زمینه كاملاً زیاده‌روی كرده و هر چند ثانیه شاهد شوخی های بی‌مزه و بچه‌گانه هستیم كه اكثراً هم بیجا به نظر می‌رسند. گاهی هم كه یك شوخی ناب رو می‌شود، آنقدر تكرار می‌شود كه بی‌مزه می‌شود. 
10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
 3- اسپایدرمن تجهیزاتی دارد كه از جانب "دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیك فیوری "  (رئیس سازمان فوق‌سری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
S.H.I.E.L.D ) به او اهدا شده است. مثلاً او موتورسیكلتی دارد كه به دیوار می‌چسبد و تار می‌افكند! البته شاید موتورسواری برای كاراكترهایی مثل "بتمن"، "كاپیتان آمریكا" یا حتی "ولورین" طبیعی و بجا باشد ولی برای كاراكتری كه میتواند خودش تارافكنی كند و به سرعت از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر برود، چه معنایی دارد؟ (مثل اینكه از سوپرمن بخواهیم به جای پرواز كردن، با ماشین اینور و آنور برود !!!) در ضمن او به جای تجهیزات ساخت خودش از تجهیزات پیشرفته‌تری كه S.H.I.E.L.D بهش داده استفاده میکند. آیا به نظر شما این موضوع او را از ذاتش دور نمی‌كند؟ (چون اسپایدرمن همواره یك نابغه بوده و به همین دلیل "خودش" تجهیزاتش را درست كرده) البته كاملاً مشخص است كه مارول تنها میخواسته با این زلم زیمبوها بر فروش اسباب بازی‌های اسپایدرمن بیافزاید چون خردسالان قطعاً از اسباب‌ بازی اسپایدرمن موتورسوار خیلی خوششان خواهد آمد! 
 10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
 4-  به اذعان كارشناسان، اسپایدرمن از جذابترین، شناخته شده‌ترین و متنوع‌ترین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دشمنان تاریخ كمیك‌استریپ برخوردار است. اما در كمال تعجب او  در اين سريال مدام در حال مبارزه با كاراكترهای خبیثی دیگری مثل Taskmaster  (از دشمنان Avengers) و یا  The Frightful Four (از دشمنان "دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چهارشگفت‌انگيز ") و ... ميباشد در حاليكه هواداران اسپايدرمن دوست دارند او را در حال مبارزه با دشمنان معروفش مثل "دكتر اختاپوس"، "ليزارد"، "گرين گابلين" و ... ببينند.
10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
  5- مارول ادعا می‌كند كه اسپایدرمن نهایی نخستین سریال انیمیشنی اسپایدرمن است كه كاملاً توسط خودش تهیه شده اما به جای تمركز روی اسپایدرمن و اینكه او چطور مسئولیت پذیری را یاد می‌گیرد و یا به جای اقتباس داستان‌های كمیك‌استریپی معروفش، او را عضو گروهی از ابرقهرمانان نوجوان كرده است و اغلب اوقات به آنها می‌پردازد! در این میان يكي از هم تيمي‌ هاي اسپايدرمن به نام Nova، كاراكتر بسیار منزجر كننده ای‌ از آب درآمده و اغلب اوقات بسان یك نوجوان تخس، سرتق و اعصاب خورد كن به تصویر كشیده می‌شود. به علاوه معمولا در هر قسمت یك ابرقهرمان دیگر مارول حضور افتخاری دارد! به همین دلیل بسیاری از بییندگان با دیدن این سریال از خود می‌پرسند: "این كارتون اسپایدرمنه یا تبلیغی برای كاراكترهای درجه دو و سه مارول؟!"
  10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
6- این سریال هیچ نوع continuity ندارد. به عبارت دیگر، اپیزودها ربطی به هم ندارند و اصلا مهم نیست كه كدام قسمت را اول ببینید! در حالیكه كمیك‌استریپ‌های اسپایدرمن همیشه به داشتن continuity و داستان های درهم تنیده معروف بوده‌اند. از سوی دیگر مرتبط بودن اپیزودها به یكدیگر باعث بلوغ بیشتر یك سریال كارتونی می‌شود و كاراكترهایش را از عمق و ژرفای بیشتری برخوردار می‌كند (درست مثل سریال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Young Justice یا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
X-Men: The Animated Series ). در هر حال، بيربط بودن قسمت ها به يكديگر  نشان می‌دهد كه سازندگان و نویسندگان اسپايدرمن نهايی  هيچ احترامی برای شعور تماشاچی قائل نيستند.
10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
 7- در این سریال كاراكترها هیچ عمقی ندارند. هیچ لحظه دراماتیكی هم وجود ندارد. انگار همه چیز و همه كس فقط و فقط در خدمت یك سری جوك و شوخی بی‌مزه و بی‌ربط هستند و هیچ هدف دیگری ندارند. از همه بدتر اینكه در طول سریال كاراكتر ها دچار هیچ نوع تحول شخصیتی نمی‌شوند و همان كاراكترهای تك بعدی سابق هستند.
 10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
8- در كل سازندگان این سریال مخاطبان خود را احمق و یا كودكان 3، 4 ساله فرض می‌كنند به همین دلیل داستان ها بسیار پیش پا افتاده، كلیشه‌ای، سطحی و دم دستی هستند. در ضمن، پیتر پاركر یا اسپایدرمن اغلب اوقات با تماشاچی ارتباط برقرار می‌كند و بهشان توضیح می‌دهد كه چه اتفاقی در حال وقوع است!
10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
 9- بدون هیچ اغراقی اسپایدرمن از بهترین كاراكترهای فرعی  (supporting cast) در عالم كمیك استریپ برخوردار است. ولی در این سریال آنها یا دستخوش تغییرات بنیادین شده اند یا اینكه هیچ حضور موثر و معنا داری در داستان ندارند. مثلا "زن عمو می" جوان و پرشورتر شده است ولی تقریباً در تمام قسمت‌ها غایب است و هیچ نقشی در تربیت یا بلوغ پیتر ندارد. "مری جین" هم قرار است یك خبرنگار جسور شود (به همین دلیل شخصیتش شده درست مثل "لوئیز لین" در داستان های سوپرمن!)، "جیمز جونا جیمسون" هم كه فقط در حال داد زدن و بد و بیراه گفتن به اسپایدرمن روی بیلبوردها و تلویزیون های بزرگ نصب شده در میادین شهر دیده میشود. "هری آزبورن" هم كه بود و نبودش هیچ فرقی نمی‌كند! 
 10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
10- از همه بدتر نحوه شخصیت پردازی پیتر پاركر/اسپایدرمن است. او كاملا مغرور و بی مسئولیت است و انگار مرگ "عمو بن" هیچ تاثیری رویش نداشته. مثلا در اپیزود دوم، پیتر هم كلاسی هایش را در سالن غذاخوری مدرسه به پرتاب ظروف غذا به يكديگر تشویق می‌كند (تا حواس شخصیت‌های خبیثی كه به مدرسه یورش آورده اند را پرت كند) ولی با این كار جان هم كلاسی‌هایش ( به ویژه هری آزبورن) را به خطر می‌اندازد، یا در قسمت هفتم مری جین را تشویق میكند تا از صحنه درگیری او و هالك فیلمبرداری كند و اصلا هم برایش مهم نیست كه با این كار جان مری جین به خطر می‌افتد!
 چشم ما روشن! اسپایدرمنی كه سمبل مسئولیت پذیری در عالم كمیك استریپ است هنگام نابودی شهر به دست هالك، به مری جین می‌گوید: "به فیلمبرداری ادامه بده"! 
 10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
 واقعا افسوس و صد افسوس برای سریالی که پتانسیل بسیار بالایی را برای موفقیت در اختیار داشت و نویسندگان و انیماتورهای بسیار معروف و با تجربه‌ای روی آن كار ميكنند. در واقع كار به جایی رسیده كه هواداران اسپایدرمن در اینترنت در حال جمع آوری طوماری تحت عنوان  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Marvel: Cancel the Ultimate Spider-Man cartoon   هستند تا از مارول بخواهند هر چه سریعتر پخش آن را متوقف سازد.  ولی ناراحتی من و خیلی های دیگر بیشتر بابت این است كه مارول سریال حیرت انگیزی مثل "اسپایدرمن خارق‌العاده" را كنسل كرد تا چنین انيميشن ضعيفی را تحویلمان بدهد.
منبع: spidey.ir
man 10 haghighat ro darmored shoma midonam
1-dari fek mikoni chera man daram finglish minevisam
2-alan dari bikar tooy flashkhor migardi
3-baray inke vaghteto begzarooni dari alaki emza manoo mikhooni
4-az inka anjoman bi hes va hal shode bizari
5-donbal doost migardi
6-alan nafahmidi ke man ye kalame ro ashtebah neveshtam
7-alan dari chek mikoni ke koodoom ro eshtebah neveshtam
8-vali nafahmidi man ye kalame dige ham eshtebah nevashtam
9-nafahmidi ke man kalame check ro eshtebah neveshtam
10-alan dari be man fohsh midi
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
آگهی
#2
قشنگ بودHeartHeartHeart
10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music ‌⚖ سابلیمینال کنکور+نهایی ♛
  فیلم و سریال بازا کجان ؟؟؟؟
  خفن ترین سریال عمرت !!!!
  کپی سریال باری ماهی مرکب از برنامه ایرانی !
  ¤بزرگترین مسابقه عکس سیزده بدر با جوایز نقدی¤(رای گیری نهایی))
  سوتی بسیار عجیب در سریال آوای باران (عکس)
  اس ام اس و جوک های سریال مادرانه(خیلی باحالههه)
  واییییییییییییییییییییییییییییی اگه نخونی ضرر کردی اساسی
  صوتی بسیار جالب گروه جم در سریال شهر قشنگ
Thumbs Down نقدوبررسی سریال های خارجی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان