امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جام ابرقهرمانان – یک هشتم نهایی (گرین لنترن vs مرد عنکبوتی)

#1
جام ابرقهرمانان – یک هشتم نهایی (گرین لنترن vs مرد عنکبوتی) 1
به نام خدا. چند روز قبل برای اولین بار در بین تمام سایتهای ایرانی و حتی خارجی، یک سری مسابقات با نام “جام ابرقهرمانان” رو شروع کردیم. در اون مسابقه که یک هشتم نهایی بود، فلش تونست بیباک رو از سر راهش برداره و به یک چهارم بره. حالا هم باید منتظر برنده این بازی باشه تا حریفش مشخص بشه. باز هم یادآور میشم که هدف از برگذاری این مسابقات این نیست که نشون بدم کی قویتره. به هر حال امروز دومین مسابقه از جام ابرقهرمانان بین مرد عنکبوتی و گرین لنترن انجام میشه!
جام ابرقهرمانان – یک هشتم نهایی (گرین لنترن vs مرد عنکبوتی) 1گرین لنترن یا همان هل جوردن، یکی از قهرمانان درجه ۲ DC (از نظر شهرت) به شمار می رود. او یک خلبان است که وقتی در آسمان مشغول پروازه، به طور اتفاقی با یه فانوس روبرو میشه. فانوس به هل میگه حلقه تو رو انتخاب کرده و بیا بگیرش! هل حلقه رو تو انگشتش میکنه و تبدیل میشه به گرین لنترن! و اما می رسیم به قهرمان شماره یک مارول! پیتر پارکر! یک جوان دست و پا چلفتی که همه توی مدرسه مسخره ش میکردن و وقتی میره یه آزمایشگاه (یا موزه) به طور اتفاقی یه عنکبوت اونو می گزه و DNA عنکبوت با DNA ش ترکیب میشه.
جام ابرقهرمانان – یک هشتم نهایی (گرین لنترن vs مرد عنکبوتی) 1در این سمت ما گرین لنترن رو داریم با نیرو هایی که فقط به انگشترش محدود میشه. گرین لنترن میتونه هر جسم دلخواهی که دلش خواست رو از طریق انگشتر درست کنه. در سوی دیگر میدان مرد عنکبوتی قدرت های فراوانی داره! سرعت بسیار بالا، پرواز در سطح شهر با تار های عنکبوتی، پرتاب گلوله هایی از جنس تار، و از همه مهمتر حس عنکبوتی! این مورد آخر به مرد عنکبوتی این قدرتو میده که از خطرات اطرافش آگاه بشه و در موقع مناسب اقدام به دفاع کنه.
دو قهرمان روبروی یکدیگر قرار می گیرند و آماده یک نبرد بزرگ میشوند! گرین لنترن با انگیزه های زیادی پا به میدان گذاشته است. مرد عنکبوتی هم که یکی از مدعیان بلامنازع قهرمانیست! مسابقه آغاز میشود! مرد عنکبوتی در همین ابتدای کار، با هر دو دست، یک دسته تار به سمت گرین لنترن پرتاب میکند. گرین لنترن یک سپر دفاعی درست میکند و تار ها دفع میشوند. گرین لنترن به سرعت با استفاده از انگشترش یک لیزر شلیک میکند اما مرد عنکبوتی متوجه میشود و جاخالی میدهد. لیزر به زمین پشت مرد عنکبوتی اصابت میکند و آنرا سوراخ میکند! مرد عنکبوتی که یک لحظه حواسش به به سوراخ شدن زمین رفته، یک ضربه سنگین را روی صورتش حس میکند. گرین لنترن ضربه دوم را هم روانه میکند اما مرد عنکبوتی سرش را کج میکند و مشت گرین لنترن از کنار سر او می گذرد. مرد عنکبوتی دست گرین لنترن که در کنار سرش است را می گیرد و با نهایت قدرت آنرا می کشد و پرت میکند. گرین لنترن به آسمان پرتاب میشود و قبل از اینکه به زمین بخورد، تعادلش را حفظ میکند. مرد عنکبوتی گلوله های مرگبارش را یکی از پس دیگری شلیک میکند. گرین لنترن تک تک آنها را دفع میکند. مرد عنکبوتی ۵ گلوله را همزمان شلیک میکند که بالاخره یکی از آنها به گرین لنترن اصابت میکند و گرین لنترن به زمین می افتد. مرد عنکبوتی یک دسته تار را به سمت گرین لنترن پرتاب میکند و تار ها روی او می افتند. در این لحظه گرین لنترن مشغول رهایی از تار هاست، که مرد عنکبوتی دومرتبه گلوله هایش را شلیک میکند. تار ها گرین لنترن را گرفته اند و نمی تواند کاری کند. گلوله ها به سرعت به سمت او می آیند. گرین لنترن در آخرین لحظه یک لیزر به سمت آنها می فرستد و مسیر گلوله ها منحرف میشود. گرین لنترن بالاخره خودش را آزاد میکند و یک لیزر شلیک میکند. مرد عنکبوتی که جا خورده است، از مسیر لیزر کنار میرود. یک لیزر دیگر می آید. مرد عنکبوتی متوجه این یکی نمی شود. لیزر به سرعت به سمتش می آید و مرد عنکبوتی که تازه متوجه شده است، در آخرین لحظه خودش را کنار می کشد. اما لیزر به بازوی او اصابت میکند و پوستش را زخمی میکند. زخم زیاد عمیق نیست اما ازش خون می آید. در این لحظه گرین لنترن می گوید: واقعا تو قهرمان شماره یک مارول هستی؟ اگه من تو رو بکشم، چه کسی با گوئن استیسی باشه؟ فکر کنم خودم باید این کارو انجام بدم! مرد عنکبوتی با شنیدن این حرف بسیار عصبانی میشود و دستش را مشت میکند. به سرعت به سمت گرین لنترن هجوم می برد و یک مشت روانه میکند. مشت به صورت او برخورد میکند. مرد عنکبوتی یک لگد دیگر به پهلویش می زند. و سرانجام… گرین لنترن روی زمین می افتد… مرد عنکبوتی که از حرف گرین لنترن خیلی عصبانی شده بود و تمام قدرتش را روی ضربات آخرش گذاشته بود، خسته و از پا افتاده بر می گردد تا محیط مسابقه را ترک کند. چند قدم بر می دارد که … یک حس آشنا وجودش را در بر می گیرد. حس عنکبوتی! خطر را احساس میکند. به سرعت بر می گردد و لیزری را می بیند که به سمتش می آید. با اندک توانی که دارد، دست هایش را بلند میکند و یک تار به سمت لیزر پرتاب میکند. لیزر به تار می چسبد. مرد عنکبوتی فریاد بلندی می زند و لیزر را با تمام قدرت می کشد و به سمت گرین لنترن شلیک میکند. لیزر که اکنون، هم سرعت خودش را دارد، و هم مرد عنکبوتی به سرعتش اضافه کرده است، با سرعتی باورنکردنی در کسری از ثانیه مغز گرین لنترن را سوراخ میکند… خون تمام محیط را در بر می گیرد. مرد عنکبوتی بالاخره توانست گرین لنترن را شکست دهد! فلش حریفش را شناخته است!
man 10 haghighat ro darmored shoma midonam
1-dari fek mikoni chera man daram finglish minevisam
2-alan dari bikar tooy flashkhor migardi
3-baray inke vaghteto begzarooni dari alaki emza manoo mikhooni
4-az inka anjoman bi hes va hal shode bizari
5-donbal doost migardi
6-alan nafahmidi ke man ye kalame ro ashtebah neveshtam
7-alan dari chek mikoni ke koodoom ro eshtebah neveshtam
8-vali nafahmidi man ye kalame dige ham eshtebah nevashtam
9-nafahmidi ke man kalame check ro eshtebah neveshtam
10-alan dari be man fohsh midi
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music ‌⚖ سابلیمینال کنکور+نهایی ♛
  سوپرمن، بتمن و مرد عنکبوتی
  ¤بزرگترین مسابقه عکس سیزده بدر با جوایز نقدی¤(رای گیری نهایی))
  عکسهای باحال و طنز.خرجش فقط ی کلیکه(سری هشتم)
  عکس های عشقولانه(سری هشتم)
  راهیابی امیر مهدی ژوله به مرحله نهایی خنداننده برتر
  ماشین عنکبوتی swincar
  افعی دم عنکبوتی (از دستش ندین)
  به بعضیا باس گفت... سری هشتم.
  مرد عنکبوتی مارمولکی خخخخخ بیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان