امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي)

#1
به نام خدا… سلام
در این مقاله قصد داریم ۱۰ مجموعه ی تلوزیونی که از روی کمیک ساخته شده اند را معرفی کنیم
١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي) 1
 
10- THE Avengers:
مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، ثور، هالک شگفت انگیز، مرد مورچه ای و سایر ابرقهرمانان در یک انیمیشن مطمئنا جذابیت های فراوانی خواهد داشت. حال موسیقی بینظیر، داستان جذاب و اکشن فوق العاده را نیز به آن اضافه کنید تا با یک اثر منحصربفرد رو به رو شوید.داستان روان و به یاد ماندنی انمیشن هیچ وقت از خاطرات پاک نمیشد و شجاعت ها و فداکاری های شخصیت های اصلی نیز همینطور.بعضی از انمیشن هایی که با این انمیشن درحال پخش بودند مختص کودکان ساخته شده بودند ولی این انمیشن در آن زمان میان رقیب های خود همیشه سربلند بود و نوجوانان و بزرگسالان را مبهوت قدرت خودش میکرد.شخصیت پردازی ها نیز به بهترین شکل انجام شده بود و بینندگانی را که آنچنان با شخصیت های کمیک های مارول آشنایی نداشتند را آشنا میکرد.شخصیت های مهمان فیلم نیز مانند اسپایدرمن،بی باک و پینشر به جذابیت انمیشن کمک میکرد.

١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي) 1
۹- SPAWN:
شاید این مجموعه برایتان گمنام باشد اما جزو برترین آثار اکشن به شمار می رود. شاخص ترین ویژگی این سریال، صحنه های اکشن خارق العاده است. صحنه های اکشن این مجموعه، بدون شک سایر آثار این لیست را خاضع میکند.این سریال که هرشب توسط شبکه HBO پخش میشد حس ترس و وحشت را به خانواده ها منتقل میکرد.این انمیشن همیشه اعلام میکرد که که این انمیشن سریالی مخصوص ۱۸ به بالاست ولی اینقدر جالب بود و قسمت های متنوع و حساس داشت که مخاطبین آن از همه گروه بودند.شاید شخصیت پردازی در این سریال آنچنان قوی و قابل قبول نباشد ولی اکشن حیرت آور کاری کرده که این این مسائل به چشم نیایند.گویندگان هم کار خود را بدرستی انجام میدادند و از پس دیالوگ های خود به بهترین شکل برآمدند.
١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي) 1
۸- Batman Beyond:
DC این اثر را مختص کودکان ساخته است. داستان ساده اما زیبا، شخصیت های کم اما جذاب و موسیقی متن دلنشین، این مجموعه را جزو این لیست قرار داده است.ایده جالب و حیرت آور دی سی همه را مبهوت خودش کرد.این کمپانی کمیک قدرتمند JUSTICE LEAGUE BEYOUND را که در آن زمان بسیار با افتخار شده بود را وارد به ارثه فیلم و سریال کرد و با بهره گیری از شخصیت بتمن آن کمیک سریال را آغاز کرد.شک و تردید های زیادی در آن زمان به گوش میرسید که خبر از شکست این سریال میداد ولی batman beyound با ارائه یک داستان جدید از شخصیت بروس ون و البته جایگزنش تری مکگینز ارائه میکرد.داستان زندگی بروس وین را به ۲۰ سال بعد انتقال داده بودند.زمانی که بروس یر شده و مکگینز جایگزین او شده است.

١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي) 1
۷- X-Men:
این مجموعه نیز جزو پرطرفدارترین آثار در دهه ۹۰ میلادی است. زمانی که ولورین چنگال هایش را بیرون می آورد، بدون شک هیجانی وصف ناپذیر را برای بینندگان (و بخصوص من) به ارمغان می آورد. علاوه بر ولورین شخصیت های دیگری نیز در انیمیشن حضور دارند که هر یک صاحب قدرتی خاص هستند.این انمیشن قدرت واقعی گروه پرمخاطب ایکس من را بیان میکرد.شخصیت پردازی مهمترین نقطه قوت فیلم بشمار میرفت و نمایان میکرد زندگی هر شخصیت را و چگونه شکل گیری گروه را که ما شاید خیلی کم در آن زمان از یک انمیشن میدیدیم.اکشن فیلم آنچنان قوی نبود چون در آن زمان شبکه Fox kids اعلام کرده بود که هیچ کدام از سریال هایش نباید بیش از حد خشونت آمیز باشند.ولی درکل ما با انمیشن قوی روبه رو بودیم که همچنان در خاطرات مانده است.

١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي) 1
۶- the flash:
نخستین مجموعه تلوزیونی-ویدئویی از فلش در سال ۱۹۹۰ روی آنتن رفت و تحسین هواداران DC را در پی داشت. در این سریال بری آلن فلش بود. پیش تر و در همین سایت با این شخصیت به طور کامل آشنا شدید.این سریال در ابتدا توانست سر و صدای زیادی کند اما بعد ها با شکست روبه رو بود.شخصیت پردازی خوبی بر فیلم حاکم بود.جلوه های ویژه نیز بسیار خوب و جالب ساخته شده بود به خصوص صحنه های دویدن فلش که در آن زمان با جلوه های ویژه خوبی روبه رو بود.این فیلم شخصیت بری آلن را بطور کامل بتصویر میکشید و برخی از اعضای جاستیس لیگ را نیز نمایش میداد.این سریال در زمان خودش توانست غوقایی بپا کند و به دل هواداران کمیک بنشیند.

١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي) 1
۵- SmallVile:
این سریال به معرفی شخصیت کلارک کنت (سوپرمن) و ارتباط وی با سایر شخصیت های DC همانند Lex Luthor و فلش می پردازد. بازی تام ولینگ در نقش کلارک از جنبه های مثبت این سریال است.جلوه های ویژه و اکشن فیلم واقعا عالی و حیرت آور کار شده بود و همینطور شخصیت پردازی عالی آن به موفقیت سریال کمک میکرد.این فیلم یک اقتباس کامل و بیادماندنی از کمیک های سوپرمن بود و نویسندگان برای هر قسمت از زیباترین داستان های سوپرمن استفاده میکردند.یکی دیگر از قسمت های فوق العاده جذاب و دلنشین سریال کمک گرفتن کلارک از سایر یارانش بود.از جمله:پیکان سبز،فلش،اکوامن،سایبریگ و سوپرگرل که در برخی از قسمت ها به یاری سوپرمن می شتابیدند.این سریال بیشتر جنبه روایت کردن زندگی کلارک کنت را داشت تا نمایش مبارزات و جنگ های او به همین علت صحنه های اکشن زیادی در فیلم نبود.
١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي) 1
۴- Justice League:
DC در این مجموعه نهایت تلاش خود را به کار بست تا برترین اثر از لیگ عدالت را به تصویر بکشد. همانطور که انتظار می رفت، این مجموعه با استقبال شگفت انگیز بینندگان رو به رو شد و DC نیز که نظرات مثبت هواداران را می دید، این انیمیشن را در ۵ فصل به روی آنتن فرستاد.داستان فوق العاده قوی فیلم سبب شده بود که اینگونه رضایت هواداران جلب شود.این مجموعه نشان میداد که چگونه سوپرمن به فکر تاسیس لیگ عدالت افتاد یا معرفی شخصیت های این گروه که آنچنان معروف نیستند و…این فیلم تمامی انتظاراتی را که بدوش میکشید برای بیننده برآورده کرد.ساخته شدن یک سریال بر اساس شخصیت های لیگ عدالت که در آن زمان آنچنان معروفیتی در دنیای تلویزیون نداشتند ریسک بزرگی بود ولی دی سی با روایت زندگی هر شخصیت این مشکل را حل کرد

١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي) 1
۳- Batman: Animated Series:
بتمن مجموعه کارتونی، بدون شک برترین اثر در این لیست است. وفادارای به کمیک که این روزها در فیلمها کمتر دیده میشود، در این مجموعه به خوبی خودنمایی میکند. لحظات عاطفی بی نقص، شخصیت پردازی بی همتا، صحنه های اکشن فوق العاده، پیچیدگی و معمایی بودن، داستان های بینظیر ، تنها بخشی از ویژگی های این مجموعه است. تنها کسی که این مجموعه را دیده باشد بزرگی آنرا درک خواهد کرد. این اثر توقعات هواداران را از انیمیشن های کمیک بسیار بالا خواهد برد؛ یعنی همان کاری که سه گانه استثنائی کریستوفر نولان انجام داد.داستان های مهیج و آموزنده،موسیقی درجه یک و نتناسب با قسمت،شخصیت پردازی بسیار قوی،گاتهامی تاریک متناسب با کمیک های بتمن،طراحی عالی،اکشن مهیج،اقتباس کم نظیر و…همه اینها سبب میشود که این انمیشن برترین ساخته DC در عرصه انمیشن شود و یکی از برترین ها در این صنعت گردد.این انمیشن تحسین شده جای حرفی برای گفتن نگذاشت و تمامی دنیای بروس وین را به بیننده منتقل می کرد.
١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي) 1
۲- The Spectacular Spider-Man:
بهترین اثر انیمیشنی از قهرمان شماره یک مارول. در این مجموعه ما اوج هنرنمایی سازندگان را در صحنه های اکشن فیلم خواهیم دید. به علاوه حضور اکثریت شخصیت های کمیک مرد عنکبوتی و پیوند آنها با او، در کنار شخصیت پردازی عالی، این مجموعه را به بهترین اثر مارول تبدیل می سازد.این انمیشن به درستی دنیای شخصیت پیتر پارکر را برای بیننده بیان میکند و از همه مهمتر کاری میکند که فرد از ته دل شخصیت پیترپارکر را باور کند و بفهمد که این شخصیت تا چه اندازه آسیب پذیر و مهربان است و چه مشکلاتی در طول زندگیش بعنوان یک حامی پیش می آید.این سریال تحسین شده بدرستی معنای شعار همیشگی اسپایدرمن یعنی قدرت زیاد مسئولیت زیادی بهمراه دارد را بیان میکند و آدم را به عمق موضوع هر قسمت میبرد.شوخ طبعی اسپایدر من نیز و آن مسخره کردن های اسپایدر بخوبی رعایت شده است و گاهی اوقات نیز کاری میکند که یک لبخند ملایم برروی صورتتان بیفتد.هر قسمت از داستان خوبی رخوردار است و هیچ گاه تکرار نمیشود یا باعث کسالت فرد گردد.همه اینها باعث شد که این انمیشن جزو برترین های تاریخ تلویزیون آمریکا شود.
١٠ مجموعه برتر کمیکی تاریخ(از نظر سايت شواليه تاريكي) 1
Young justice_1
سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ ما با کمبود انمیشن سریالی مواجه بودیم.نه اینکه انمیشن سریالی نبود بلکه تمامی انمیشن ها درحد ضعیف بودند.تا اینکه DC اعلام کرد تا چند هفته دیگر انمیشنی مبنبی بر کمیک های قدیمی young justice برروی آنتن خواهد رفت.این انمیشن از همان چند قسمت اول توانست دل هواداران را بدست آورد.این انمیشن دنیای جدید و جالبی را برای شخصیت های لیگ عدالت بیان میکرد.به نوعی با وارد کردن دستیاران ابرقهرمانان حرفه ای دنیای دی سی یا همان DC UNIVERSAL را مدرن تر و بروزتر کرده بود.این انمیشن بطور کامل زندگی جوانان DC را نمایش میداد و معلوم میکرد که این تازه کارها چگونه به یک فوق حرفه ای تبدیل میشوند و پادرجای استادانشان میگذارند.این انمیشن از هر نظر که بنگریم لیاقت این لیست را داراست.
man 10 haghighat ro darmored shoma midonam
1-dari fek mikoni chera man daram finglish minevisam
2-alan dari bikar tooy flashkhor migardi
3-baray inke vaghteto begzarooni dari alaki emza manoo mikhooni
4-az inka anjoman bi hes va hal shode bizari
5-donbal doost migardi
6-alan nafahmidi ke man ye kalame ro ashtebah neveshtam
7-alan dari chek mikoni ke koodoom ro eshtebah neveshtam
8-vali nafahmidi man ye kalame dige ham eshtebah nevashtam
9-nafahmidi ke man kalame check ro eshtebah neveshtam
10-alan dari be man fohsh midi
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ترستاک ترین فیلم تاریخ !؟
  فال جالب حروف اول اسم مجموعه : انواع فال های گوناگون فال جالب حروف اول اسم توجه : در
Earth آنالیز سن و تاریخ تولد شما^^
  مجموعه فرار از کرونا
Tongue تاریخ تولدت را وارد کن، اطلاعات خیلی جالبی بهت میده :///
Big Grin تاریخ تولدت چه رنگیه؟
Rainbow طالع بینی تاریخ تولد !!!
  صد درجه به راست،صد درجه به چپ(اخر خنده)!!! مجموعه : مطالب طنز صد درجه به راست،صد درجه
Shocked #ترسناک ترین,*+ عکس های تاریخ که هیچ توضیحی ندارند !!@
  عجیب ترین انسان های دیده شده طول تاریخ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان