امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

BARCA NEWS

#1
سلام
كاربرای عزيز!!!!!!!!
اينجا يعنی بارسا نيوز تمامی اخبار بارسلونا هست.
سپاس بدين!




آژاکس موفق شد با برگزاري دو بر يک برابر بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا اميدهايش را براي صعود از گروه خود به مرحله بعد ليگ قهرمانان اروپا حفظ کند. هرچند با پيروزي ميلان مقابل سلتيک کار آساني ندارد.

فرانکدي‌بوئر، سرمربي آژاکس پس از برتري برابر بارسلونا، گفت: فکر نمي‌کنم بارسايي‌ها اصلا انتظار چنين بازي را داشتند. در اين ديدار به پيروزي ارزشمندي رسيديم که به نظر من مديون جنگندگي خودمان و کيفيت بازي بوديم که به نمايش گذاشتيم. من از نمايش بازيکنانم در نيمه نخست بسيار راضي هستم. پس از آن خيلي بد شد که بازيکن ما اخراج شد و در ادامه مسابقه 10 نفره شديم. فکر مي‌کنم که اگر 10 نفره نمي‌شديم مي‌توانستيم همانند نيمه نخست بازي برتري ارائه دهيم.

سرمربي آژاکس در ادامه گفت: پيش از مسابقهگفته بودم که آژاکس اولين تيمي خواهد بود که مي‌تواند با بازي هميشگي خود بارسلونا را شکست دهد. فوتبال ما، فوتبال هجومي و درگيرانه‌اي است.

ديبوئر در ادامه درباره اخراج ولت‌من، مدافع خود به دليل خطا روي نيمار، گفت: به نظرم نياز نبود که ولت‌من آن خطا را در محوطه جريمه انجام دهد. فکر مي‌کنم که دروازه‌بان ما مي توانست در آن صحنه توپ را در اختيار بگيرد. پس از اخراج او بازي براي ما سخت شد و مجبور شديم 10 نفره بازي کنيم.

آژاکس براي صعود از گروه خود در ليگ قهرمانان اروپا هفته‌ آينده بايد ميلان را در ايتاليا شکست دهد.

سرمربي آرژانتيني بارسلونا به انتقاد از عملکرد تيمش در شکست مقابل آژاکس پرداخت.
BARCA NEWS 1


[align=justify]جراردومارتينو تأييد کرد که بارسلونا در شکست دو بر يک مقابل آژاکس به اندازه کافي خوب نبود. مارتينو در اين مسابقه اولين شکست خود را تجربه کرد.

مارتينودر اين باره اظهار داشت: در نيمه اول آن طور که بايد جنگنده حاضر نشديم و اختلاف آژاکس با ما بسيار زياد بود. بايد درباره آنچه اتفاق افتاده صحبت کنيم.

وي ادامه داد: تيم اول از همه بايد منتقد خودش باشد. بايد از اين اشتباهات درس بگيريم.

سرمربيبارسلونا خاطرنشان کرد: در نيمه اول خوب فشار آورديم اما به دليل کمبود جنگندگي در تمام رويارويي‌ها شکست خورديم. در ليگ قهرمانان بايد در تمام 90 دقيقه بجنگيد.

وي اضافه کرد: نمي‌توانيم يک بار ديگر بازي نيمه اولمان را تکرار کنيم. در مرحله حذفي با چنين عملکردي در يک نيمه حذف خواهيد شد.

بارسلونا در آخرين بازي مرحله گروهي خود در نيوکمپ با کسب يک امتياز مقابل سلتيک مي‌تواند به عنوان صدرنشين گروه H صعود کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط saye641 ، محدثه مرویان ، Aiden Pearce
آگهی
#2
پيکه: باختن به آژاکس فاجعه بود

مدافع ملي‌پوش آبي‌واناري‌پوشان کاتالونيا شکست تيمش در خانه آژاکس در ليگ قهرمانان اروپا را فاجعه دانست.
BARCA NEWS 1


[align=justify]جرارد پيکه در پايان بازي خارج از خانه تيمش برابر آژاکس که با شکست 2 بر يک کاتالان‌ها در آمستردام همراه بود، به انتقاد از رويکرد هم‌تيمي‌هايش در اين بازي پرداخت و آن را يک فاجعه توصيف کرد.

به گزارش تسنيم،پيکه پس از اين بازي که در آن نخستين شکست فصل شاگردان خراردو مارتينو در تمامي رقابت‌ها بود، اظهار داشت: ما در نيمه اول وحشتناک بازي کرديم. هيچ بهانه‌اي براي شکستي که متحمل شديم نمي‌توانيم بياوريم و بايد گفت که اين شکست يک فاجعه بود.

پيکه 26 ساله افزود: اتفاقاتي که در نيمه اولبازي با آژاکس رخ داد ديگر نمي‌تواند تکرار شود. نگرش تيم در اين بازي درست نبود و فکر مي‌کنم که تمام اعضاي تيم اين موضوع را مي‌دانند.

بارسلونابا وجود شکست در آمستردام آره‌نا توانست به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند تا در آخرين بازي‌اش در مرحله گروهي مقابل سلتيک در ورزشگاه نيوکمپ براي تصاحب صدر جدول و صعود به عنوان تيم نخست رقابت کند.

پیروزی آژاکس برابر بارسلونا با اتفاقی که برای یکی از هواداران تیم هلندی افتاد، تلخ شد.

آژاکس شب گذشته (سه‌شنبه) پیروزی ارزشمندی برابر بارسلونا به دست آورد و موفق شد با برتری آبی اناری‌ها امیدهایش را برای صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند.

یک هوادار تیم آژاکس پس از خوشحالی برابر بارسلونا از سکوهای ورزشگاه به پایین پرتاب شد و به شدت آسیب دید و راهی بیمارستان شد. برخی منابع خبری اعلام می‌کنند که این هوادار در شرایط بسیار وخیمی قرار دارد، زیرا او از فاصله 10 متری به پایین پرتاب شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط Aiden Pearce
#3
انتقاد پويول از بازي ضعيف بارسا برابر آژاکس

کاپيتان بارسلونا در خصوص بازي ضعيف کاتالان‌ها برابر آژاکس هشداري جدي داد و اعتراف کرد با تکرار چنين عملکردي او و هم‌تيمي‌هايش شانسي براي قهرماني نخواهند داشت.
BARCA NEWS 1


[align=justify]تيمفوتبال بارسلونا شب گذشته در پنجمين دور از بازي‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در خانه تيم آژاکس آمستردام در شرايطي به شکست 2 بر يک تن داد که در نيمه نخست اين بازي عملکردي بسيار ضعيف‌تر از حد انتظار به نمايش گذاشت. همين موضوع سبب شد که کارلس پويول به انتقاد از عملکرد هم‌تيمي‌‌‌‌هايش در اين بازي بپردازد.

به گزارش تسنيم، پويول اظهارداشت: اگر بخواهيم در رقابت‌‌هاي اروپايي قهرمان شويم نمي‌توانيم بازي‌ها را به اين شکل شروع کنيم. شيوه بازي تيم ما بر پايه حفظ توپ است اما زماني که برابرمان تيمي قرار مي‌گيرد که ما را به تکاپو وا مي‌دارد، آن وقت بايد بدانيم چطور توپ را در سراسر زمين بچرخانيم. آژاکس در اين بازي روي ما فشار زيادي آورد و تلاش بيشتري کرد. اگر جلوي ساير رقبا دوباره بخواهيم چنين عملکردي را ارائه کنيم آنها از روي ما رد خواهند شد!

پويول درادامه اعتراف کرد که عملکرد خودش نيز از ساير هم‌‌تيمي‌‌هايش چندان بهتر نبوده است. کاپيتان 35 ساله کاتالان‌ها افزود: ما مجبور بوديم عملکردي که در 45 دقيقه نخست داشتيم را تغيير دهيم تا نتيجه برگردد. بعد از 10 نفره شدن آژاکس و پنالتي که ما به دست آورديم، اين تيم در لاک دفاعي فرو رفت و ما نتوانستيم گل تساوي را به ثمر برسانيم.

بارسلونا با وجود شکستدر آمستردام به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد هرچند در بازي آخر خود براي فتح گروه H بايد در خانه به مصاف سلتيک اسکاتلند برود.
پاسخ
 سپاس شده توسط Aiden Pearce
#4
BARCA NEWS 1
با شکست مقابل آژاکس؛ مارتینو به رکورد گواردیولا نرسید





آژاکسبا این پیروزی امیدهایش برای صعود به مرحله بعد را زنده نگه داشت و مارتینو اولین شکست اش را از زمان برعهده گرفتن هدایت بارسا، تجربه کرد.

سایتگل- جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، با شکست 2-1 شب گذشته تیمش مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان، نتوانست به رکورد 21 بازی بدون شکست پپ گواردیولا برسد.
تولانی سره ره و دنی هوسندر نیمه اول آژاکس را پیش انداختند و علی رغم اخراج جوئل ولتمن در ابتدای نیمه دوم و گلزنی ژاوی از روی نقطه پنالتی، آبی و اناری ها نتوانستند بازی را به تساوی بکشند.
آژاکس با این پیروزیامیدهایش برای صعود به مرحله بعد را زنده نگه داشت و مارتینو اولین شکست اش را از زمان برعهده گرفتن هدایت بارسا، تجربه کرد.
او پیش از بازی اعلام کرده بود که توجهیبه رکورد 21 دیدار بدون شکست پپ گواردیولا ندارد و در مقابل، ترجیح می دهد با رکورد 6 قهرمانی این مربی در سال 2009 برابری کند.
جالب اینکه رکورد 21 بازی بدون شکست گواردیولا هم دقیقا در روز 26 نووامبر به پایان رسیده بود. بارسا در آن دیدار که دو سال قبل برگزار شد، 1-0 بازی را به ختاقه واگذار کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط مارادونا در زمان حال
#5
می توانی برام عکس ژاوی را بیاری
پاسخ
#6
(28-11-2013، 9:42)مارادونا در زمان حال نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
می توانی برام عکس ژاوی را بیاری

حتما
پاسخ
#7
چند تا عکس از بازیکنان بارسا بذاری ممنون میشم. Wink
Goodbye Flashkhor...
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مس کرمان نیوز! ( MES NEWS ) تمامی اخبار مس کرمان
  SS NEWS
  REAL NEWS
  PERSPOLIS NEWS

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان