امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیس ترسو

#1
فرشید طالبی در گفتگو با ایسنا، در خصوص شکست دادن تیم پرسپولیس عنوان کرد: استارت رقابت ها خیلی مهم است، خدا را شکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در اولین گام نیم فصل دوم پیروز شدیم.


وی افزود: با این پیروزی، همه ی بازیکنان از لحاظ روحی ریکاوری شدند و آماده بازی هفته آینده با تیم همشهریمان هستیم.

طالبی در رابطه با مصدومیتش از ناحیه ی سر اظهار کرد: تا جایی که می دانم چیز مهمی نیست، ولی برای کنترل به بیمارستان می روم و چند بخیه هم باید زده شود؛ با پیروزی مقابل حریف دردهایم را به فراموشی سپرده ام.

وی درباره ی تشویق 90 دقیقه ای هواداران تراکتورسازی بیان کرد: با دیدن تشویق های بی امن هواداران در سرما و زیر باران شدید بدنم می لرزید، خدا را هزار مرتبه شکر خوشحالی را به دل این هواداران هدیه کردیم.

مدافع تیم تراکتورسازی در خصوص اظهارات بازیکنان پرسپولیس مبنی بر وقت تلف کردن تراکتوری ها خاطرنشان کرد: بهتر است بازیکنان پرسپولیس به بازی های خودشان رو کنند، اگر باز هم وجدانشان اجازه چنین حرفهایی را داد دیگر من حرفی نمی زنم؛ پرسپولیس وقتی که از حریفان جلو می افتد، بازیکنانش فقط زمین می خورند و وقت تلف می کنند.



محسن مسلمان بازیکن تیم پرسپولیس در گفتگو با ایپنا بازیکن تراکتور را دیوانه خطاب کرده است که گفته پرسپولیس زیر توپ زده است. در پاسخ آقای مسلمان باید گفت: دیوانه با حرف زدن نیست ،دیوانه با عمل است. دیوانه آن است که وسط زمین جلوی داور انصاریفرد را هل می دهد و سر بازیکن ما را می شکند تا ۷ بخیه بخورد. دیوانه به حرف نیست به عمل است.







روز جمعه 8 آذر یک روز باشکوه و شادی آور برای مردم آذربایجان بود در این روز تیم محبوب تیراختور آذربایجان با انجام یک بازی حساب شده و البته با حمایت هواداران بی نظیرش موفق شد پرسپولیس تهران را در تبریز شکست دهد و انتقام دیدار رفت را از این تیم بگیرد. در این دیدار که در هوای سرد و بارانی برگزار شد،حدود 50 هزار هوادار عاشق تیراختور حضور داشتند که بدون کمترین حاشیه ای فقط به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند. تا تیر عده ای بدخواه آذربایجان که انتظار داشتند هواداران بازی را به حاشیه بکشند؛ به سنگ خورد.


هواداران تیراختور آنقدر بزرگ هستند که در این بازی حتی کاری به محسن مسلمان که فصل گذشته به مردم آذربایجان توهینی آشکار نموده بود؛ نداشتند چون به خوبی می دانستند که با بردن پرسپولیس و رسیدن به صدر جدول، محسن مسلمان و امثال مسلمانها جوابی به مراتب کوبنده تر دریافت خواهند کرد.

سوت آغاز بازی به صدا در آمد. هواداران تیراختور این بار بازی را با فریادهای بلند " آذربایجان؛؛؛یاشاسین " شروع کردند. دایی که می دانست برای گرفتن امتیاز باید متوسل به جنگ روانی شود به دهنوی و حقیقی و مسلمان و خلعتبری دستور داده بود تا در زمین مسابقه جنگ روانی بیندازند تا سکوهای ورزشگاه ملتهب شود اما هواداران تیراختور اینبار هوشیارتر از قبل بودند و کوچکترین شعاری علیه بازیکنان حریف در آن دقایق ندادند و تنها با فریادهای ممتد خود سعی در لرزه انداختن به جان پرسپولیسی ها داشتند. حتی زمانی که خلعتبری با گستاخی مربی تیراختور را کنار زمین هل داد هواداران اعتراض آنچنانی ای نداشتند. تا اینکه تیراختور به گل رسید و تمام نقشه های دایی نقش بر آب شد. حالا تمام ورزشگاه غرق در شادی بود و فریاد پیروزی هواداران تیراختور از همان ابتدای نیمه اول شنیده می شد و هیچ دوربینی هم نمیتوانست این شادی آنها را نادیده بگیرد. پرسپولیس باخت هم بازی را هم اخلاق را چون نمیتوانستند ببینند که در آذربایجان بزرگ هیچ هواداری ندارند چون با این باخت صدر جدول را هم از دست داده بودند برای همین بود که مدافعان این تیم خصوصا کاپیتانشان از فرط ناراحتی و عصبانیت زمین مسابقه را با میدان جنگ اشتباه گرفته بود و حتی کم مانده بود داور بازی را نیز کتک بزند. جلال حسینی آخر بازی هم دست بردار نبود و فحاشی می خواست با کاپیتان با اخلاق تیراختور درگیر شود اما علی کریمی مانع از این کار شد. محسن بنگر هم خیلی ناراحت بود برای همین از روی ناراحتی و شدت سوزش در سخنانی گوهربار تیراختور، تیمی که صدرنشین فعلی جدول است را ذلیل خطاب کرد اما نگفت که چرا عرضه نداشتند به یک تیم ذلیل گل بزنند. این آقا از عبارت بی شرف یاد کرده و گفته که بی شرف از نظر آذربایجانیها فحش نیست! البته نیازی به جواب دادن به این آقا نیست اما جهت اطلاع بی شرف به کسانی اتلاق می شود که وقتی بازیکن حریف به خاطر مصدومیت یک بازیکن توپ را به اوت می زند؛ آن توپ را به رسم جوانمردی دوباره به حریف می دهند نه اینکه ... البته زمانی که هواداران شما آلت مردانه را هنگام خراب کردن موقعیت گل توسط حریف، از دهان خود زمین بگذارند، می توانید دم از فرهنگ بزنید.

آقای محسن مسلمان عیبی ندارد شما فکر کن تیراختور اصلا موقعیتی برای گلزنی نداشت و اصلا گل تیراختور را هم خود شما زدید اما یادتان باشد که شما کوچکتر از ان هستید که بخواهید در مورد هواداران تیراختور حرف بزنید هواداران تیراختور به غیر از هو کردن شما که در فوتبال دنیا امری طبیعی است،هیچگونه شعاری علیه شما ندادند در مورد وقتهای تلف شده هم می توانید از دروازه بانتان سوال کنید که در نیمه اول چند دقیقه روی زمین بود!

و در آخر باید عنوان کنیم که چرا هر تیمی در تبریز می بازد به کمیته انظباطی متوسل می شود و درخواست کسر امتیاز از تیراختور را دارد؟ جناب مسئول تیم پرسپولیس ما به زبان ترکی مثلی داریم که می گوید: "دالدان آتیلان داش توپوغا ده یر" حالا شما هم با اینکارها می خواهید باخت حقارت آمیز خود را توجیه کنید به قول ما هواداران تیراختور "عیبی یوخ" ولی فراموش نکنید که این بازی دیگر تمام شده و شما باخته اید پس بیهوده دست و پا نزنید چون نتیجه در زمین مشخص می شود.

به هر حال ما هواداران تیراختور شیرینی و حلاوت این برد را با جواب دادن به شما ها تلخ نمی کنیم باشد که شما هم از شدت سوزش باخت در این بازی باز هم یاوه گویی نمایید.






حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اظهار نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای کسر امتیاز از باشگاه تراکتورسازی به خاطر توهین تماشاگران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اگر اتفاقات گذشته را مرور کنیم، بخصوص آنچه که در ورزشگاه آزادی رخ داده مشخص می‌شود که تماشاگران در این ورزشگاه به تیم‌های شهرستانی بخصوص ترک ها چه توهین‌هایی که نکرده‌اند.


وی افزود: فیلم، بلوتوث و سند این مسائل وجود دارد و می‌توانیم آنها را نشان بدهیم. خود پرسپولیسی‌ها می‌دانند که چه توهین‌های نژادی و قومی به ما کردند. در حالی که چنین اتفاقاتی در ورزشگاه سهند رخ نمی‌دهد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: اگر هم قرار است امتیازی کسر شود، باید از پرسپولیسی‌ها کم شود. ما روز جمعه در تبریز دو بار از سرمربی پرسپولیس تقدیر کردیم؛ یکبار در هتل شهریار و به مناسبت سالروز 8 آذر و یکبار قبل از شروع مسابقه. این نهایت میهمان نوازی از طرف مسئولان بود که در هیچ استان دیگری دیده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در بازی روز جمعه با پرسپولیس اتفاقی نیفتاده که از این تیم امتیازی کسر شود، خاطرنشان کرد: غلامرضا بهروان (رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ) هم در ورزشگاه بود. به نظرم پرسپولیس برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود دنبال بهانه می‌گردد. ما هم در بازی رفت در تهران مقابل پرسپولیس با کمک داور شکست خوردیم ولی نه حاشیه‌ای ایجاد کردیم و نه شکایتی داشتیم.

زینی‌زاده همچنین درباره مصاحبه بازیکنان تراکتورسازی و پرسپولیس پس از پایان بازی علیه یکدیگر تاکید کرد: این مسائل که در داخل زمین طبیعی است ولی بعد از مسابقه بازیکنان پرسپولیس دنبال بهانه بودند تا بازیکنان ما را تحریک کنند. آنها می‌خواستند در مسیر رختکن بهانه‌ای برای باخت داشته باشند و به همین دلیل به بازیکنان ما اعتراض می‌کردند.

وی با اشاره به انتقاد برخی از بازیکنان پرسپولیس از شادی گل کریم انصاریفرد هم خاطرنشان کرد: فکر نکنم شادی گل کریم غیر متعارف بوده باشد. نمی‌دانم مشکل چه بود که پرسپولیسی‌ها به آن انتقاد دارند. احتمالا آنها چشم دیدن شادی گل را هم ندارند!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان با ابراز امیدواری برای تداوم روند موفقیت‌های این تیم گفت: ما مصمم بودیم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم که خوشحالم استارت خوبی داشتیم. ان شاءالله در ادامه مسابقات خانگی هم طرفداران از ما حمایت کنند و به نتایج دلخواه برسیم.





مدیرا اگه انصاف دارید نبندید چون حقیقت رو میگم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس ترسو 1
پاسخ
 سپاس شده توسط shawkila ، D.I.Z.E.R.E ، ♥nahid♥ ، Mn_TaTa
آگهی
#2
پرسپولیس سرور کل تیما
پاسخ
 سپاس شده توسط shawkila ، 66636nhvi ، hanieyh
#3
تیراختور جهانی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس ترسو 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Mn_TaTa ، TurK WolF
#4
همون مگین که خودتون بگید
پاسخ
 سپاس شده توسط .محمد.
#5
(01-12-2013، 15:23)avatar22 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
همون مگین که خودتون بگید

فعلا که اولیم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس ترسو 1
پاسخ
#6
مگه ما اول نبودیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هفته دیگه ما اولیم فرق نمیکنه Big Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط shawkila ، .محمد.
آگهی
#7
حوصله ندارم بخونم ولی ترسو عمته ک...

بده فحش یاد بگیری
پرسپولیس ترسو 1
پاسخ
 سپاس شده توسط shawkila ، .محمد.
#8
(01-12-2013، 15:29)avatar22 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
مگه ما اول نبودیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هفته دیگه ما اولیم فرق نمیکنه Big Grin

ارزو بر پیران عیب نیست
برید دنبال داور که نبازید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس ترسو 1
پاسخ
 سپاس شده توسط 66636nhvi
#9
فولااااد Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط azary ، hanieyh
#10
دیدی پرسپولیس طرفداراش بیشترن از تراکتور استقلال سپاهان فولاد بارسا رئال فرق نمیکنه پرسپولیس محبوبه HeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart
پاسخ
 سپاس شده توسط shawkila ، 66636nhvi ، .محمد.


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسکلت کشف شده خون آشام ها (+تصاویر) ترسو ها نيان
  مطالب smsهای پرسپولیسی@عشق پرسپولیس
Tongue ضد پرسپولیس
  دروازه بان پرسپولیس به سمت استقلال غش کرد
  علی دایی:به این اخراج افتخار میکنم-اخراج دایی از سرمربی گری پرسپولیس
Shocked داستان هاي ارواح ... خواهشا ترسو ها و افراد زير 15 سال نيان
  ترول ضد پرسپولیس(استقلالیا بیان تو)
  یه رستوران خارجی به نام پرسپولیس
  تراختـــــور 3 - پرسپولیس 1 / تراختـــــتور دوبـاره نایـب قهــرمـان لیـگ بـرتـر.
Wink نظرتون راجع به بازی استقلال .پرسپولیس؟؟؟؟؟؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان