امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بي دين ترين كشورها

#1
سوئد از زمره بی دین ترین کشورهای دنیاست و احتمالا اولین کشوری است که قانون ازدواج همجنسگرایان را قانونی کرد زیرا در سال ۱۹۴۴ ازدواج همجنسگرایان در سوئد قانونی شد و در سال ۲۰۰۳ حتی اجازه سرپرستی کودکان را هم به همجنسگرایان دادند.






در سوئد زن و مرد هیچ تفاوتی ندارند و گویی یک جنس اند ، در سوئد زنان انواع و اقسام پست های سنگین و تمام وقت را بر عهده دارند زیرا زن و مرد وظیفه ای در تامین اقتصادی یکدیگر ندارند چون هر دو یکسان در نظر گرفته شدند.



اما در نظر گرفتن برابری کامل بین جنسیت ها که یادآور همجنسگرایی است در سوئد چه دستاوردهایی داشته است؟

در سوئد تنها ۸ درصد افراد ازدواج می کنند و علت آن این است که چون زن و مرد یکسان تلقی می شوند تنها وجه تمایز آنها در رابطه جنسی قلمداد می شود و لذا لزومی به ازدواج نیست زیرا تنها رابطه زن و مرد رابطه جنسی در نظر گرفته می شود و از طرفی چون زنان مانند مردان فعالیت بسیار زیاد در جامعه دارند اصولا نمی توانند نقشی که به صورت طبیعی و خدادادی در خانواده به آنها داده شده است را انجام دهند ، زیرا در جامعه ای که اکثر زنان مشاغل تمام وقت و سنگین مثل پست های سیاسی و مدیر کل و ... را دارند مشخص است خانواده از هم می پاشد چون حضور زنان در این حد به قیمت فروپاشی خانواده است و آنها شاید در هفته یکبار هم نتوانند به خانه روند پس چگونه می توانند نقش خانوادگی خود را ارضا نمایند؟

و از طرفی تجرد گرایی باعث شده فساد و فرزندان نامشروع بسیار زیاد شود و تعداد بسیار زیادی از فرزندان در سوئد اصلا پدر ندارند و تنها با مادر شناخته می شوند و برای همین مادر تنها برای فرزند کافی است(مثل طرح اعطای فرزند به دختران مجرد در لایحه جدید فرزند خواندگی در ایران! که با فشار فعالین حقوق زن در ایران در حال پیگیری برای تصویب است!)


دانشگاههای سوئد به دلیل کاهش شدید جمعیت خالی ماندند و انتقال علم به نسل بعد با مشکل رو به رو شد به همین دلیل رایگان از کشورهای دیگر دانشجو گرفتند و دانشجویانی با سوابق آکادمیک بسیار پایین به راحتی وارد دانشگاههای سوئد شدند و چون تعداد دانشجویان خیلی کم بود عملا مردود شدن دانشجویان غیر عملی بود و باعث شد دانشجویان با قوای علمی ضعیف با مقاطع بالاتر روند و همین امر سبب شده تا درجه دانشگاههای سوئد بسیار پایین آید و در اروپا کمترین درجه را دارند.

زنان در بسیاری از پست ها هستند و افراد مهاجر ، زیرا جمعیت بسیار کم است و سوئد در حال انقراض نسل است و یا این که در سالیان آینده اثری از نژاد سوئدی در آنجا نباشد.

البته باید توجه داشت که فمنیسم از آن جهت از بی دینی ناشی می شود چون از سن ازدواج بالا و ازدواج نکردن ناشی می شود و در این امر مردان آنجا هم بی تقصیر نبودند!





روال غیر طبیعی مسئولیت گریزی مردان مدرن سبب خواری آنها گردید ، این مسئولیت گریزی نیز از بی دینی ناشی شد ، مردان مدرن در کشورهای اسکاندیناوی و غربی به بهای آزاد زندگی کردن به هوسرانی و لاابالی گری روی آوردند و همین امر سبب شد تا فمنیسم ظهور یابد.

مرد به طور طبیعی تکیه گاه آفریده شده و نیاز به اقتدار دارد اما وقتی اقتدار برای هوس فروخته شد نتیجه ای جز این مورد انتظار نیست و خود به خود اقتدار از بین می برد.

در زمان قدیم که مردان مسئول بودند و غیرت داشتند ، اقتدار خود را داشتند و اماچون بی دین شدند بر خلاف دین خود که در کتاب مقدس مسیحیان آمده که مردان محافظ زنان اند و در قرآن نیز همین امر آمده ، اما آنان به علت بی دینی به این توصیه ها گوش نکردند که پس از چند نسل بر خلاف طبیعت و واقعیت ، انسانها در حال زندگی نکبت بار هستند.

فمنیسم که عکس العمل مردان غرب بود باعث شد تا خانواده فروپاشی شوذ و نیز مردان واقعی را هم از بین برد (این جمله عنوان یکی از روزنامه های آمریکا در چند ماه پیش بود) ، و در واقع بی مسئولیتی مردان را تشدید کرد هر دو روی هم اثر گذاشتند و خانواده از بین رفت و نسلی از فرزندان نامشروع با اختلالات روانی و افسردگی و خودکشی پدید آمد و نیز حتی مردان مسئول نسل جدید نیز به علت فمنیسم تشویق به بی مسئولیتی شدند و زنان واقعی مجبور به فمنیست شدن و مرد شدن؟

بسیاری از افراد که خواهان بچه دار شدن بودند و بسیاری از زنان و مردان که می توانستند فرزندان خوب تربیت کنند ، امکان فرزند دار شدن از آنها سلب شد و بسیار ی از فرزندانی که نباید به دنیا می امدند به طور نامشروع متولد شدند.

بسیاری از مردان غیرت خود را از دست دادند و مانند زنان آرایش کردند و زنان نیز مانند مردان به مشاغل سخت که در تضاد با طبیعت آنان بود روی آوردند و حالت مردانه گرفتند و همین مشاغل آمار ابتلای زنان به انواع سرطانها و بیماری های روحی را بالا برد و عمر متوسط آنان را کوتاه تر از سابق کرد.

این گونه شد که جای همه برعکس شده و روایات آخر الزمان به وقوع پیوسته است.

جالب این است که فعالین حقوق زن در ایران در سایت های زنانه از سوئد به عنوان الگو برای کشور یاد می کنند که بخش زیادی از مسئولین آن کشور  زن هستند!
پاسخ
 سپاس شده توسط ★BlAcK EvIl★ ، ღ ற£ђЯᏙVЄђ ღ ، Ⓐⓗⓜⓐⓓ Ⓡⓔⓩⓐ ، -Edgar ، .. ReZa .. ، mohammad31
آگهی
#2
ويــرايش شد!Shy
پاسخ
#3
بازم مشکل داره!!!!
بي دين ترين كشورها 1
پاسخ
#4
كسي كه واقعا دنبال مطلب باشه ميخونش برا من كه خوبه!
پاسخ
#5
ببینم این مطالب رو از کجا می آری .دین ما گفته از دیگران عیب جویی نکنید بدگویی نکنید .یعنی اگه کسی مسلمان باشه نمی تونه اون جا زندگی کنه ؟ من یک نفر رو می شناسم اون جاست می گه خیلی کشور آروم و خوبیه .بگرد ببین کدوم یکی از این عیب ها با نام دیگه ای تو کشور خودت نیست
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان