امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد و بررسی فیلم پدربزرگ بد ( Bad Grandpa )

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی فیلم پدربزرگ بد ( Bad Grandpa ) 1
جانلی ناکسویل و گروه معروفش یعنی " کله خراب ها " ( البته معنی درست این واژه در زبان فارسی وجود ندارد و می توان ده ها معنی از آن به زبان عامیانه بیان نمود که در اینجا از واژه « کله خراب » استفاده شده است ) اولین بار در یک مجموعه تلویزیونی به همین نام ، کارهای عجیب و غریب خودشان را به نمایش گذاشتند. این مجموعه تلویزیونی درباره گروهی بود که خطرناک ترین شوخی های ممکن را با یکدیگر انجام می دادند و هیچ ابایی هم از عواقب نگران کننده آن نداشتند. مجموعه تلویزیونی « کله خراب » به مدت دو سال ادامه پیدا کرد و در سال 2002 جانی ناکسویل و گروه اش برای اولین بار شوخی های خطرناک خودشان را در قالب یک فیلم بلند سینمایی با نام « کله خراب : فیلم سینمایی » روانه سینما کردند که به فروش قابل توجهی دست یافت و طرفداران این گروه نیز افزایش قابل توجهی پیدا کردند. چهار سال بعد ، قسمت دوم این اثر با نام « کله خراب : قسمت دوم » اکران شد که این یکی از هر لحاظ نسبت به قسمت اول جالب تر و هیجان انگیز تر بود و شوخی هایش به حدی خنده دار بود که طرفداران این مجموعه را به راحتی راضی کند. قسمت سوم « کله خراب » که پسوند « سه بعدی » را هم برای خود یدک می کشید، در سال 2010 اکران شد و گروه " کله خراب ها " اینبار هم موفق شدند تا طرفداران دو آتشه خودشان را با شوخی های خطرناکشان راضی نگه دارند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی فیلم پدربزرگ بد ( Bad Grandpa ) 1
اما « پدربزرگ بد » یا همان شخصیت پیرمرد هوسبازی که ایروینگ نام دارد، یکی از شخصیت های مکملی بود که پیش از این در سری « کله خراب » بصورت خیلی مختصر و کوتاه در چند اپیزود شوخی های زشت وی را با نوه اش مشاهده کرده بودیم. این شخصیت مکمل به حدی محبوب شد و طرفداران از آن حمایت کردند که سرانجام جانی ناکسویل که در نقش این پیرمرد حضور داشت، تصمیم به ساخت یک فیلم مجزا با محوریت این شخصیت بی ادب گرفت که « پدربزرگ بد » فیلمِ مذکور درباره این شخصیت است.

داستان « پدربزرگ بد » درباره پیرمردی به نام ایروینگ زیسمن ( جانی ناکسویل ) است که همسرش به تازگی دارفانی را وداع گفته و حالا وی آماده است تا به دنبال ارتباطات آزادانه جنسی اش برود. اما درست در لحظه ای که ایروینگ خود را برای پیگیری مسیر جدید زندگی اش آماده می کند، دخترش کیمی ( جورجینا کتس ) که اعتیاد به مواد مخدر دارد و باید مدتی را در زندان بگذراند، به وی اعلام میکند تا نوه اش بیلی ( جکسون نیکول ) را نزد پدرش که در آنسوی کشور قرار دارد ببرد تا از او مراقبت کند.ایروینگ هم که چاره ای ندارد، مجبور می شود تا بیلی را با خود در یک سفر جاده ای همراه کند. اما مسیری که این دو با یکدیگر طی می کنند آکنده از اتفاقات عجیب و زشتی است و...

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی فیلم پدربزرگ بد ( Bad Grandpa ) 1
« پدربزرگ بد » را نمی توان در زمره یک فیلم سینمایی قرار دارد چراکه این فیلم نیز دنباله رو سری « کله خراب » محسوب می شود که در کلیپ های کوتاه خلاصه می شد و به عبارت دیگر، « پدربزرگ بد » مجموعه ای از چند کلیپ کوتاه هست که در کنار یکدیگر قرار گرفته و تبدیل به فیلم سینمایی شده است. « پدربزرگ بد » همانطور که انتظار می رفت، اثری به شدت زشت است که کسب درجه R از سازمان MPAA یکی از بالاترین ارفاق هایی محسوب می شود که این کمپانی در حق جانی ناکسویل و تیم عجیب و غریبش قائل شده است.

فیلم مطابق اطلاعاتی که در مقدمه اش به مخاطب ارائه می دهد، قرار هست درباره پیرمردی 86 ساله باشد که در این سن و سال هنوز به دنبال شهوت و هوسرانی است و نوه اش قرار هست جلوی دست و پای وی باشد. جف تریمن که سالهاست در حال کارگردانی آثار گروه ناکسویل است، اینبار نیز در « پدربزرگ بد » به خوبی توانسته صحنه های زشت اما خنده داری که جانی ناکسویل آن را رقم زده را رهبری کند و البته در این میان گریزی هم به دیگر آثار ساخته شده هالیوود زده و چند شوخی دیگر فیلم را بر پایه آنها استوار سازد.

در واقع ایده اولیه « پدربزرگ بد » در هوسرانی ایروین خلاصه می شود و این ایده در مدت زمان معینی از فیلم به خوبی خود را نمایش می دهد اما تریمن با هوشمندانی از بازخوانی شوخی های تکراری و مداوم ایروینگ پرهیز کرده و در عوض چند شوخی جدید که الهام گرفته شده از آثار کمدی موفق هالیوود در سالهای گذشته بوده را را در بطن داستان قرار داده که بسیار جالب و بامزه از آب در آمده اند. به عنوان مثال می توان به ایده الهام گرفته شده از فیلم موفق « لیتل میس سانشاین » و آن رقص برهنگی معروف انتهای فیلم اشاره کرد که اینبار در « پدربزرگ بد » نیز تکرار شده و اما اینبار عکس العمل های ایروینگ در جریان این رقص، فوق العاده خنده دار است

خوشبختانه علی رغم اینکه تاکید فیلم بر روی شخصیت هوسباز ایروینگ است، اما دیگر شخصیت فیلم که یک پسربچه به نام بیلی است نیز در لحظاتی توجه تماشاگران را به خود جلب می کند و به راحتی جانی ناکسویل را به حاشیه می راند. بخش بد دهنی بیلی به خانمها و صحبت های زشت اما خنده دار وی در مورد رقص برهنگی، امکان ندارد که نتواند مخاطب را به خنده نیندازد. ترکیب جانبی ناکسویل و جکسون نیکول بیش از آن که انتظارش می رفت، جذاب و تماشایی از آب درآمده و این دو به خوبی در کنار هم مجموعه ای از زشت ترین شوخی های ممکن را پایه ریزی کرده اند.

« پدربزرگ بد » فیلمی زشت و شنیع و آکنده از صحنه های زننده است که به راحتی می تواند باعث خنده شما با صدای بلند شود. جانی ناکسویل و جکسون نیکول ، استادانه در این فیلم ، شوخی های زشت خودشان را با مردم انجام داده اند و عکس العمل مردم در قبال این پدربزرگ و نوه دیوانه، جالب ترین بخش « پدربزرگ بد » محسوب می شود. تجربه تماشای « پدربزرگ بد » می تواند باعث شود تا یک روز پر از شادی داشته باشید اما فراموش نکنید که شوخی های فیلم بسیار زشت است و بهتر هست که مواظب فرزندان کم سن و سالتان باشید تا این فیلم را مشاهده نکنند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی فیلم پدربزرگ بد ( Bad Grandpa ) 1

کله خراب تقدیم می کند : پدربزرگ بد

Jackass Presents: Bad Grandpa

کارگردان : Jeff Tremaine

نویسنده : Fax Bahr، Spike Jonze

بازیگران :

Johnny Knoxville...Irving Zisman

Jackson Nicoll...Billy

Greg Harris...Chuck

Georgina Cates...Kimmie

و...

ژانر : کمدی

رده سنی : R( مناسب برای افراد بالای 17 سال)

زمان : 92 دقیقه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی فیلم پدربزرگ بد ( Bad Grandpa ) 1


منبع/ سایت موی مگ
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ ، ♥BAILANDO♥
آگهی
#2
معلومه فیلم با حالیه (:
نقد و بررسی فیلم پدربزرگ بد ( Bad Grandpa ) 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  بررسی مادران موازی – آلمودوار مجموعه‌ای از شادی را به جشنواره فیلم ونیز ارائه می‌کند
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
Star بررسی پوست های مشهورترین هالیوودی ها (عکس)
  ثبت‌نام ۴۹۸ فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان!
  نقد و بررسی فیلم جمع کننده مالیات ( The Tax Collector )
  «خروج فرانسوی» فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان