امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

علی کریمی فصل اینده به کدام تیم میرود؟

#1
کاپیتان محبوب سرخپوشان پایتخت از همان ابتدا هم با حضور مربی خارجی در پرسپولیس مخالف بود و این اختلافات خود را از روزهای اول حضور دنیزلی در تهران علنی کرد. زمانی که پيرمرد ترك تاكيد كرده بود كه همه بازيكنان بايد ناهار را در كنار هم بخورند اما كريمي‌زير بار پذيرفتن اين دستور نرفت.

پس از آن درگيري ديگري بين اين دو در عربستان و پيش از بازي با الهلال اتفاق افتاد. ماجرا به جايي رسيد كه برخي از رسانه‌ها از احتمال خروج كريمي‌از تركيب اصلي براي آن بازي خبر دادند اما با پادرمياني محمد رويانيان قضيه فيصله پيدا كرد و دنيزلي در مصاحبه‌اي گفت:« كريمي‌مثل پسر من مي‌ماند. او براي تيم ما بازيكن بسيار مهمي‌است.» پس از بازگشت به تهران نیز در بازي با نفت تهران، دنيزلي 90 دقيقه علي كريمي ‌را روي نيمكت نشاند و پرسپوليس در آن بازي با سه گل برنده شد.

این اختلافات جادوگر با مصطفی دنیزلی اما کمی مسکوت ماند و هر دو طرف به صلح موقتی رضایت دادند تا اینکه زخم کهنه بار دیگر سر باز کرد و علی کریمی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر تیم الغرافه قطر يك مصاحبه طعنه‌آميز ديگر انجام داد.

او به‌طور خاص دنيزلي را هدف گرفت و گفت:«تساوي مقابل اين همه جمعيت دست كمي‌از باخت ندارد. مربي ما بايد در مورد اين نتيجه پاسخگو باشد. متاسفانه بعضي از بازيكناني كه در بازي قبلي تيم عملكرد ضعيفي داشتند در اين بازي هم در تركيب اصلي به ميدان رفتند. نتيجه اين كار چيزي جز از دست رفتن 2 امتياز نمي‌تواند باشد.» كريمي‌در حالي اين‌گونه به دنيزلي تاخت كه عملكرد اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا فراتر از حد تصور بوده و به‌رغم اين تساوي، قرمزها كماكان شانس اول صعود از گروه هستند.

همین صحبت های کاپیتان پرسپولیس کافی بود تا بار دیگر پرسپولیس در روزهایی که در لیگ قهرمانان آسیا خوش می درخشد به حاشیه فرو رفته و اسیر دعواهای داخلی باشد. تا جایی که مصطفی دنیزلی بعداز ظهر شنبه علی کریمی را برابر سایپا روی نیمکت نشاند و همین نیمکت نشینی یک نیمه ای کاپیتان موجب شد تا پرسپولیس این بار شکستی سنگین را در تهران متحمل شود.

در این بین از آن نخستين باري كه پرسپوليس و دنيزلي نشستند پاي ميز مذاكره، يك جمله به تكرار در گوش‌مان زنگ مي‌خورد؛ «او بيايد، كريمي رفتني است». پيش‌بيني‌ها اين بود كه تندي‌هاي آقاي شماره 8 را مرد تركيه‌اي تاب نمي‌آورد و حكم اول خود را با هدف اخراج کاپیتان به نام علي كريمي خواهد نوشت. اين پيش‌بيني البته به شكلي غريب، تا امروز نافرجام مانده كه دليل‌اش را بايد در رفتارهاي ديگرگونه دنیزلی و کریمی جست. جایی که این دو یک روز با دعواهای خود پرسپولیس را به حاشیه می برند و روز دیگر با هم آشتی می کنند.

اما در واقع واكنش واقعي مصطفي دنيزلي به رفتارهاي علي كريمي را بايد بعد از پايان فصل ببينيم، نه در يكي دو بازي پيش‌رو. اتفاق‌هايي كه رخ داده به‌ خودي خود كافي است براي اينكه حضور دوباره دنيزلي و كريمي در پرسپوليس فصل آينده را بعيد بدانيم و از آنجا كه مرد تركيه‌اي براي ماندن تصميمش را گرفته، شايد بشود از همين حالا علي كريمي را نخستين سرخپوش جدايي‌طلب معرفي كرد.

به گزارش شفاف،تا حد بسیاری جدایی علی کریمی از پرسپولیس در پایان فصل حتمی به نظر می رسد و آنچه از این جدایی مهم تر است مقصد بعدی کاپیتان محبوب سرخپوشان است. اینکه آیا او در این سن و سال و در شرایطی که قابلیت ادامه دوران بازیگری را دارد از فوتبال خداحافظی می کند یا اینکه یک تیم خارجی یا داخلی دیگر را برای فصل آینده انتخاب می کند، همه و همه تا چند هفته دیگر مشخص خواهد شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط love 2012 ، pink devil ، Armina
آگهی
#2
علی جان ، فکر نمی کنی یه چند روزی از دنیا عقبی ! فصل که تموم شده ، پرسپولیم که تو تو آسیا دوم گروه شد . علی کریمی هم قرار دادشو تمدید کرد . فکر کنم از یه چند روز خیییییییییییییلی بیشتر شد !Big Grin
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط Armina ، frozen✘girl
#3
تاریخی گذاشتم دیگهSleepyBig GrinBig GrinBig Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط Armina
#4
منم میخواستم اینوبذارم ولی قدیمی بودSleepy
علی کریمی فصل اینده به کدام تیم میرود؟ 1
پاسخ
#5
علی برو اننتقالش بده به انجمن تاریخBig Grin
ولی باز ممنونSleepyزحمت کشیده این حرفا چیه قدیمی هست که هست!
علی ول کن تو برو موضوع بزن تا مدیر شی بدو!امیدتو از دست نده!
خــط زدنِ مَـــن ، پـایــآنِ من نبـــود !!!
آغـــاز بی لیاقتـــیِ تـو بــود!
پاسخ
 سپاس شده توسط Armina ، Ali MuSiC


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدام کشور به خاطر چاقی اقامت نمیدهد؟+عکس
  طلا در سال آینده کدام مسیر را برمی‌گزیند؟
Heart نماز جمعه این هفته در کدام شهرها اقامه می‌شود؟
  انشعاب در حشد الشعبی/ کدام لشکرها جدا شدند؟
  حسین شریعتمداری: پزشکان ظاهراً بدون مرز از کدام مرز اجازه ورود گرفته‌اند؟
  سفر به کدام استان ها ممنوع است؟
  آدم خواران واقعی در کدام کشورها زندگی می کنند؟ + عکس
  ضعیف‌ترین بند سند برجام کدام است؟
  این دختر چهل بار در روز به خواب میرود
  کدام‌ بانک‌ها وام مسکن می‌پردازند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان