امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه چین و چروک دستمان را از بین ببریم؟

#1
وقتی سن بالاتر می رود ، کم کم چین و چروک روی قسمتهای مختلف بدن شما پدیدار می شود. چین و چروک روی دستها یکی از نشانه های کاملا" واضح بالاتر رفتن سن است اما خوشبختانه برای از بین بردن چین و چروک دستها چند روش مفید وجود دارد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه چین و چروک دستمان را از بین ببریم؟ 1

دستورالعمل:

۱

از دستهایتان محافظت کنید . مواد شیمیایی خشن مثل سفید کننده ها و تمیز کننده های دیگر به دست های ما آسیب زیادی وارد می کنند و باعث می شوند که دستهای ما زودتر پیر شوند. بنابراین وقتی از این تمیز کننده ها استفاده می کنید همیشه از دستکش پلاستیکی استفاده کنید.

۲

به دستتان حتما" ضد آفتاب بزنید . نور خورشید در ایجاد چین و چروک روی دستها نقش بزرگی ایفا می کند .همانطور که از پوست صورتتان محافظت می کنید از پوست دستهایتان نیز محافظت کنید و قبل از بیرون رفتن حتما" از یک ضد آفتاب خوب که از پوست شما در برابر اشعه های مضر محافظت می کند استفاده کنید . این کار باعث می شود که پوست دست شما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید چروک نشود.

۳


دستهایتان را مرطوب کنید . با مرطوب نگه داشتن دستتان می توانید ظاهر چین و چروکهای دستهایتان را بهتر کنید . از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید و از مچ تا نوک انگشتانتان را به کرم آغشته کنید و ماساژ دهید.


4

از یک لایه بردار شیمیایی استفاده کنید . لایه بردارهای شیمیایی صورت خیلی رایج هستند اما لایه بردارهای شیمیایی مخصوص دست نیز هر روز محبوبتر می شوند. بعد از استفاده از این کرم ، پوست دست کم کم پوسته پوسته می شود ،به این ترتیب پوستهای کهنه ازبین می روند و پوست جوان جای آن را می گیرند.

۵

از روشهای درمانی لیزری مثل میکرودرم ابریژن نیز می توانید استفاده کنید.در این روش ، لایه های فوقاتی پوست صیقل داده می شود. علاوه براین، میکرودرم ابریژن برای عوض کردن تن رنگی پوست و لکه های پوست و کاهش چین و چروک پوست دست هم مفید است.


بعد از تو

هر که عاشقم شد
دلش به حالم سوخت
دستانم را گرفت
و باهم
به دنبال تو گشتیم













پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان