امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رابطه اهرام مصر و يوفو ها

#1
رابطه اهرام مصر و يوفو ها 1
اهرام مصر بیگانه UFO اتصال

افسانه باستانی مصر Tep Zepi ، یا از ساعت اول بگویید. در این سن به عنوان یک توصیف شده است که “خدایان آسمان” آمد کردن به زمین و مطرح در زمین از گل و آب. آنها ظاهرا از طریق هوا را در پرواز “قایق” و آورده قوانین و خرد انسان را از طریق یک خط سلطنتی از pharaohs پرواز.
البته ، این همه را از پنجره انداخته بود که مسیحیت همراه بود. به یاد داشته باشید که از یکی از خدایان ، و تنها ‘مذهب’ که در آنجا بود. هیچ باورهای متناقض؟ چرا؟ خب ، چرا که حقیقت است ، نه ایمان بود. کلیسا مدرن را که شما اعتقاد دارید که آن را تنها یک اسطوره. اما شما باید خودتان را بر روی لبه تیغ صورت تراشی occams بخواهد ، آن چه به راستی در واقع شده است به احتمال زیاد؟ که در یک مسابقه بسیار پیشرفته بیگانه بود و مخدوش کردن استخر ما ، gen مانند همه فرهنگ ها anceint دیگر هم رای بودن با یا ، که روح ریشو در آسمان اساسا ZAP رفت ، و ما را در شش روز ساخته شد. (و در بازگشت در هفتمین لگد)
خوب ، حداقل concurs bibler که او “ما را در تصویر خود ساخته”
که بسیار درست است. خرید آن trally فقط یک confict در متون کتاب مقدس خود. منظور من ، به “را در یکی از آنهایی خود تصویر” نمیکند که وجود دارد را به یک تجلی فیزیکی از یک کربن بر اساس می شود؟ البته آن را کند. Funny چگونه کتاب مقدس این آدرس هرگز.
در آغاز ، در ره خدا توانا و همسرش مهره وجود داشته است. ره – Harakhte است که به عنوان یک خورشید بالدار دیده می شد دیسک. مهره تولد به ازیریس بخشید. در زمان تولد ازیریس ‘،’ یک صدای بلند در سراسر جهان شنیده شد ، و گفت ، “پروردگار همه زمین است متولد شد.”
ازیریس که توانا نصف پادشاه خدا.
ازیریس پادشاه بزرگ و توانا شد. او در مورد شغل و civilizing مردم او رفتم. او به آنها آموخته کشاورزی و دامداری. او داد آنها را یک کد از قوانین را به زندگی با آنها را نشان داد و به روش های مناسب که در آن به پرستش خدایان. مصر یک زمین بزرگ در زیر نوع خود و حکومت مهربان تبدیل شد. مطالب او را پرستش خرسند زمینی که او قدم برداشتهاند. هنگامی که مصر متمدن بود ، ازیریس را به سمت چپ آورد تعالیم او را به سرزمین های دیگر.
P’TAH (خدایان از آسمان به زمین را از آسمان آمدند دیسک سخت) نصب شده به عنوان اولین مصر الهی فرمانروا خود پسر بعد و بعد و سپس تقسیم پادشاهی مصر بین ‘ازیریس خدایان و SETH که جنگیدند کنترل پادشاهی. پس از ازیریس ، کشته شد resuscitated و resurrected ، محل خود را بر روی تخت بر HORUS توسط پسر خود ، مادر که ایسیس بود گرفته بود.
سپس HORUS مصر علیا و سفلی شده توسط ارباب زمین داده شد در نتیجه تبدیل شدن به وارث مشروع در بعد خط اوزیریس از جانشینی ، تشکیل شده بود که سلطنت الهی یک اتصال همیشگی. (برای درک تاریخ مصر ، باید یکی از آثار Sitchin را در مورد تمدن سومر و اتصال خود را به مصر را بخوانید.)
خوب ، پس چه کسی / چه ساخته شده از اهرام؟
این هرم بزرگ را تنها بازمانده از همه هفت شگفتی باستانی است. واقع در Ciaro ، مصر ، هرم amazes هنوز هزاران نفر از دانشمندان و مهمان عزیز در هر سال است.
این هرم بزرگ را به اعتقاد بر این است که بیش از 20 سال گستردگی که ساخته شده است. هرم است تا بزرگی و بنابراین کامل خواهد بود که ما قادر به ساخت چیزی در این روز و سن که در مقایسه خواهد شد. هر یک از محدوده سنگ غول از 1 تا 20 هزار تن در سال ، وزن ، و در هرم بزرگ شامل بیش از 100،000 چاه سنگ و. اما مصری بود بدون ماشین آلات ، موتور ، تجهیزات و یا ساخت و ساز. پس این سوال هنوز lurks ، که از هرم بزرگ ساخته شده است؟
نظریه ها و پیشنهاد مصریان ساخته شده است به این هرم ، اما این به ما می پرسد که چگونه مصریان hauled 20 تن سنگ قرار داده و آنها را کاملا صدها فوت بالا (145.75 متر ، 481 ft بالا).. پیشنهاد برخی از آنها ساخته شده است یک سطح شیب دار است که با سنگ و رفت از زمین به بالا.
این عیب را در آن نظریه این است که این سنگ ها را بیشتر از سطح شیب دار برای ساخت بیش از آن که برای ساخت هرم را. زمانی که هرم ، انجام شد که در آن بود به این سنگ ها بروید؟؟؟ به طوری که پرتاب شده تا کنون کردن که تئوری…
یکی دیگر از سوال است که چگونه آنها حرکت بود به این سنگ.. کارشناسان اصرار دارند که در مصر ساخته شده است که هرم پیشنهاد ، درختان پایین قطع شد و smoothed خاموش ، می شد و به عنوان غول غلطک زیر این سنگ 20 تنی استفاده می شود. اگر شما یک سنگ 20 تنی در 5 رول درخت ، درخت را بیش از حد کهنه شدن و بی دست و پا را به حمل و نقل دیگر ، بنابراین این لاگ خواهد بود در هر جای سنگ. با توجه به این واقعیت که بیش از 100،000 سنگ وجود دارد که این هرم را تشکیل می دهند ، شما می خواهم که مازاد از یک و نیم میلیون دلار نیاز درختان..
مشکل با این نظریه به دلیل نبود درختان در منطقه است. مصر افزایش می یابد برخی از درختان خرما ، که در مورد آن. و قطعا نمی خواهد قطع کردن تمام درختان تاریخ خود ، تاریخ را برای یکی از غذاهای اصلی در مصر!
هم اکنون هرم بزرگ بود ، بزرگترین و بلندترین تمام هرم هرگز ساخته شده است. از آنجا که مصریان سمت چپ را با ما در تمام جزئیات نوشته شده است خلاصه ای از هر رویداد را در مصر قابل تصور ، شما که فکر می کنم که از بزرگترین ساختمان هرم مورد بحث خواهد بود. اما از آن نیست. این هرم در Hieroglyphics خیلی زود به یک بار چند ارجاع شد. نوشتن مصر حاکی از این هرم بزرگ ایستاده بود قبل از اینکه مصری جمعیت این سرزمین. hieroglyphics باستان را نوشتههای مفصل از کشاورزی ، دادن تولد ، پرستش فرعون ، شکار ، ساختمان سازه ، و غیره ، اما در ساختمان این هرم بزرگ بود هرگز ذکر شده است.
اگر آن را 10،000 کارگران در هر ماه بیش از یک دهانه از 20 سال انجام گرفت به ساختن هرم مانند متخصصین پیشنهاد ، خواهد بود وجود ندارد مردم به اندازه کافی در یک شعاع 500 مایل را به این ممکن است.
در واقع نوشتن باستانی مصر اغلب صحبت از انسانها از آسمان ، آسمان را باز و چراغ روشن و پایین آمدن به آنها تدریس و تکنولوژی و عقل آنها را خواهد داد. بسیاری از عکسها و نمادها شباهت ufo و aliens. احتمالا aliens از هرم بزرگ ساخته شده است. و این تکنیک های جامد مدت ساخت و ساز پایدار توسط مصری به تصویب شد.
هرم آمار آمار فازی و تاریخچه
موقعیت از سه هرم جیزه هستند دقیقا با موقعیت از سه ستاره در کمربند از شکارچی ، هر دو را در جایگاه و در اندازه تراز وسط قرار دارد. در حالی که این امکان وجود دارد ، از آن که مشکلات بسیاری را برای مصری از لحاظ اندازه گیری مسافت های بزرگی را ایجاد نمایید. نه تنها این ، اما در واقع ، در آن زمان است که ظاهرا هرم ساخته شده بود (حدود 3000 قبل از میلاد) ، که ستارگان را تشکیل می دهند که از کمربند شکارچی دقیقا در زاویه درست نمی شد تا به مسابقه با اهرام. در صورتی که محل ستارگان است بازمیگردد بیش از هزاران سال ، در آن زمان است که از کمربند دقیقا تراز وسط قرار دارد با اهرام مصر است که در واقع پیش از میلاد) 10،500. یک زمان بود که ظاهرا هیچ انسان متمدن زندگی بر روی زمین وجود دارد.
یکی دیگر از این واقعیت را به حمایت از این است که ، اگر شما در نظر گرفته شود ابوالهول ، یک شیر با یک سر انسان و سپس در اندازه بدن نگاه ، شما می توانید ببینید که از بدن است که کاملا برای سر از یک شیر ، معتدل نه از سر انسان است. این بشر سر رسد tiny و احمقانه نشسته در بالای بدن است. این به این علت است که در واقع در ابوالهول 10،500 پیش از میلاد) ساخته شد ، در اطراف همان زمان به عنوان هرم ، با یک سر واقعی از یک شیر. مدارک و به حمایت از این است که نشانه هایی از فرسایش آب وجود دارد در سراسر ابوالهول. آخرین باری که در هر نوع آب وجود داشته است در این نزدیکی هست ، جدا از رود نیل است که در اطراف 10،000 پیش از میلاد). همچنین ، در صورت فلکی شیر و شیر (به این ترتیب از نزدیک به ابوالهول مرتبط) ، در واقع به طور مستقیم در پشت طلوع خورشید را در پیش از میلاد) 10،500. چرا که هرم بزرگ جیزه ، ساخته شده در 3،000 ، کامل هستند ، و هنوز هم ایستاده و قد بلند را به عنوان روز آنها ساخته شده است؟ (جدا از capstone و مبادی ادابی سنگ ، که توسط انسان ها در ساختمان از قاهره مجرد می شد) در هرم دیگر که ظاهرا در حدود 500 سال بعد ساخته شد ، تمام بنایی که جنس بنجل هستند ، و فاسد کردن. یک مثال از این هرم در خم مشهور ‘، که در خارج با طرف آغاز شده است که در یکی از زاویه ساخته شده ، سپس نوبت به ناگهان در وسط را به یک زاویه shallower. این به این علت است که زاویه در آن شده بود شروع شده بود خیلی هم آن را به شیب ایستاده هنگامی که به پایان رسید. آن را به این علت است که pharaohs اهرام مصر را دیدم که ایستاده بزرگ در زمین های خود و تصمیم گرفت که آنها می خواستند از اهرام خود هستند. اما آنها متوجه شد که آن را خیلی سخت تر بود به انجام بیش از شده بود به پایان رسید و انتظار می رود تا ساختمان احمقانه به دنبال ساختار است که حتی نمی آیند و نزدیک به مقایسه با آن قدر از زیبایی emanating از هرم بزرگ.
اگر شما را در محیط آن هرم و تقسیم آن به دو برابر قد ، کسب می کنید که یک عدد است که دقیقا به حرف شانزدهم الفبای یونانی عدد (3.14159…) تا پانزدهم رقمی معادل آن. شانس این پدیده اتفاق می افتد توسط شانس خالص است که قابل ملاحظه ای کوچک است. آیا مصریان باستان دانم آنچه را که حرف شانزدهم الفبای یونانی تعداد بود؟ نه به احتمال زیاد ، با دیدن آن به عنوان یک عدد محاسبه و نه به دقت به رقم چهارم تا قرن 6th ، و اهرام مصر را به آن محاسبه پانزدهم بود.
آنچه در مورد این واقعیت است که حتی از طرف آن ، پایه هرم است برخی از 757 فوت طول است ، باز هم یک اشکال مربع تقریبا کامل؟ هر زاویه را در پایه دقیقا 90 درجه است. در حقیقت ، از طرف یک تفاوت در طول چیزی شبیه به دو سانتی متر است که یک مبلغ باور نکردنی کوچک است.
آنچه در مورد این واقعیت است که هر چند در مصر نگهداری سوابق بسیار دقیق در مورد همه چیز را همیشه بود ؛ هر پادشاه آنها بود ، در هر جنگ آنها می جنگیدند ، و در هر ساختار آنها ساخته شده است ، از هیچ سوابق از آنها ساخته شده است که همیشه با داشتن اهرام وجود دارد؟
آنچه در مورد این واقعیت است که در مصر بودند و حتی اختراع چرخ هنوز نمی شوند ، اما بلوک که آنها مجبور به حمل برای ساخت اهرام حدود 2 هزار تن وزن در هر؟ 4،000 پوند.؟ چه آنها انجام… سیمان استفاده کنم؟ در واقع ، آنها مورد استفاده قرار سنگ بسیار ، که اگر شما انجام گرفته همه سنگ آنها استفاده می شود و آن را به 1 فوت مربع بلوک های برش ، آن را 3 / 2 از راه در سراسر زمین گسترش!
اگر شما را در طول خط است که در هرم دروغ و عرض جغرافیایی که در هرم دروغ ، 31 درجه و در شمال تا 31 درجه غربی (که این واقعیت است که آنها از همان شماره یک تصادف است؟؟؟) آنها هستند که در دو خط پوشش ترین ترکیب مساحت در جهان است. در ذات ، هرم مرکز تمام جرم زمین را از زمین تمام شده است!!
چگونه در مورد این واقعیت است که یک گروه از دانشمندان مدرن ، اقدام به ساخت یک هرم خارج بعدی را به یکی از واقعی با استفاده از تکنولوژی های مدرن ، و پس از چیزی شبیه به 100 روز ، موفق به ساخت یکی از حدود 40 / 1 از اندازه واقعی یکی؟؟؟ ؟
آیا می دانستید که ارتفاع هرم (481 فوت) است که تقریبا دقیقا 1 / 1 ، از 000.000.000 فاصله از زمین تا خورشید (480.6 میلیارد فوت)؟
آنچه در مورد همه از آن قارچ است که در اتاق پادشاه توتو ‘sنشد چه بود؟ قارچ که در روی زمین قبل از هرگز دیده شده است؟ آنچه در مورد نفرین فرعون است؟ شما تصمیم می گیرید ، که ساخته شده از اهرام؟؟؟؟؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16295438986692
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr.Robot
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عشق و رابطه
  رابطه بین داشتن صورتی زیبا و موفقیت در زندگی *
  در رگ‌های ما چه رازهایی نهفته است؟/ رابطه گروه خونی و تغذیه افراد
  رابطه طول انگشت شست با اخلاق
  حس ششم رمزگشایی می شود؛ نگاهی به جدیدترین دستاورد علمی در این رابطه
  رابطه بین رنگ چشم و دید انسان + عکس
  رابطه جالب بین سن و خمیازه کشیدن
  رابطه عطسه و نور
  رابطه خوش بینی و موفقیت در زندگی
  رابطه کمردرد با پیامک

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان