امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماتزاري: دربي ميلان بيش از سه امتياز است

#1
ماتزاري: دربي ميلان بيش از سه امتياز است

والتر ماتزاري، سرمربي اينتر، معتقد است که ديدار فردا شب تيمش مقابل ميلان، بيش از سه امتياز ارزش دارد.
ماتزاري: دربي ميلان بيش از سه امتياز است 1


 ماتزاريبراي اولين بار به عنوان سرمربي اينتر، حضور در دربي ميلان را تجربه مي کند و مي داند که اين ديدار از چه اهميتي براي مردم اين شهر برخوردار است.

بهگزارش گل، او به خبرنگاران گفت:" البته دربي ميلان براي هواداران اهميت زيادي دارد اما من به عنوان سرمربي اينتر، تلاش مي کنم تا زمان آغاز بازي، به اين موضوع فکر نکنم. در حال حاضر، کم کم دستم مي آيد که دربي ميلان واقعا چيست.

من بايد روي کمک به تيم براي بازي مقابل ميلان تمرکزکنم و بازيکنان مي توانند آماده اين ديدار شوند. من بيشتر به اين مسئله فکر مي کنم که بازيکنانم به سبک بازي مورد نظر من تطبيق پيدا کنند؛ سبکي که تماشاي آن لذت بخش باشد؛ يک سبک تهاجمي و مالکانه.

دربي بيش ازسه امتياز اهميت دارد. ما به هواداران مان نزديک هستيم و اين را مي دانيم. بعضي از بازي ها مي تواند به اعتماد نفس تيم هم کمک کند و از نظر رواني هم موثر باشد.

پيروزي در اين ديدار اعتماد به نفس ما براي بقيه فصل رادو چندان مي کند. اگر اوضاع خوب پيش نرود، من بايد برنامه جديدي بريزم و به ديدارهاي بعدي فکر کنيم."

به تازگي شايعاتي در مورد انتقال فرديگوارين به يکي از باشگاه هاي ليگ برتري منتشر شد و ماتزاري معتقد است که اين شايعات، تنها باعث افزايش انگيزه اين ستاره اروگوئه اي شده است.

"من مي بينم که گوارين به اين شايعات چطور پاسخ داده است. من چند جلسه شخصي با او داشتم و احساس مي کنم که او در زمين با 100 درصد پتانسيلش بازي مي کند."
ماتزاري: دربي ميلان بيش از سه امتياز است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان