امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ستاره‌هاي ميليوني آرژانتين

#1

آلبي‌سلسته تا دل‌‌تان بخواهد در ليست نفراتشستاره دارد، بازيکناني که در حال حاضر در تيم‌هاي باشگاهي خود در قاره اروپا هنرنمايي مي‌کنند و هر کدام‌شان ميليون‌ها يورو ارزش دارند. حالا آرژانتين با اين ستاره‌ها در دومين بازي مرحله گروهي بايد مقابل ايران قرار بگيرد تا آرزوي چندين ساله طرفداران فوتبال کشورمان براي بازي با تيم‌هاي بزرگي مثل اين تيم برآورده شود.
با وجود اينکه تب قرعه‌کشي جام‌جهاني‌ فروکش کرده اما باز هم شاهد آنهستيم که برخي صحبت از صعود ايران از گروه مقدماتي و حضور در جمع 16 تيم دور دوم را پيش مي‌کشند، نکته‌اي که بعضي از طرفداران تيم‌ملي هم به آن اعتقاد دارند و در نظرسنجي‌ها به اين موضوع اذعان داشتند که ايران مي‌تواند صعود کند. اما کارلوس کروش با تشبيه کردن اين اتفاق به مأموريت غيرممکن با زبان بي‌زباني گفت که فوتبال بي‌ستاره ايران نمي‌تواند ادعاي برتري مقابل حريفان پرستاره خود در جام‌جهاني‌ را داشته باشد و هرکس چنين ادعايي را مطرح مي‌کند، يک نوع بيمار است! بله، با نگاهي به ليست حريفان ايران در گروه F جام‌جهاني‌ مي‌توان به کروش حق داد که چنين جملاتي به کار ببرد از نيجريه گرفته تا بوسني و آرژانتين. براي اثبات اين ادعاي کروش تنها کافي است تا يکي، دو هفته دندان روي جگر گذاشت و منتظر بازشدن پنجره نقل و انتقالات زمستاني اروپا ماند. جايي که قرار است نزديک به 80 ميليون يورو توسط باشگاه‌هاي بزرگ اروپايي براي شکار تنها سه ستاره اصلي تيم‌ملي آرژانتين هزينه شود که به پول ايران مي‌شود رقمي در حدود 32.000.000.000 تومان که اندکي کمتر از بودجه يک سال فدراسيون فوتبال ايران است.
آنخل دي‌ماريا هافبک شماره 22 رئال‌مادريد در حال حاضر مهمترين سوژهنقل و انتقالات اروپا محسوب مي‌شود، بازيکني که با آمدن گرت بيل به عنوان گران‌قيمت‌ترين بازيکن دنيا به جمع کهکشاني‌هاي مادريد، جايگاه ثابت خود را از دست داده و به تازگي باشگاه موناکو را با 35 ميليون يورو مشتري خود مي‌بيند. همين چند روز پيش بود که خبرگزاري رويترز از نهايي شدن مذاکرات دو باشگاه و فروش دي‌ماريا به موناکو خبر داد. ازکوئل لاوتزي مهاجم تيم‌ملي آرژانتين و باشگاه پاري‌سن‌ژرمن ديگر ستاره‌اي است که چند باشگاه بزرگ اروپايي را مشتري خود مي‌بيند از جمله دو باشگاه بزرگ شهر ميلان. روزنامه گازتادلوسپورت ديروز در آخرين گزارش خود راجع به لاوتزي نوشت اين بازيکن تا چند روز آينده با قراردادي 28 ميليون يورويي دوباره سر از سري A درمي‌آورد تا اين بار با پيراهن اينتر زير نظر والتر ماتزاري بازي کند. سومين ستاره تيم‌ملي آرژانتين که قرار است با قرارداد چند ميليون يورويي جابه‌جا شود، خاوير ماسکرانو کاپيتان دوم آلبي‌سلسته است که گفته مي‌شود با 18 ميليون يورو از بارسا راهي ناپولي مي‌شود تا به اين شکل زمينه خريد داويد لوئيز برزيلي از چلسي براي کاتالان‌ها فراهم شود. 80 ميليون يورو تنها براي سه بازيکن آرژانتين توسط باشگاه‌هاي بزرگ اروپايي هزينه مي‌شود تا بلکه با اين ستاره‌ها، قدرت تيمي‌شان براي نيم‌فصل دوم بيشتر شود آن هم در اين روزها که بحران مالي گريبان اکثر باشگاه‌ها را گرفته است.
البته تنها آرژانتين و ستاره‌هايش نيستند که در بازار نقل و انتقالاتزمستاني مشتري‌هاي دست به نقدي پشت سرشان وجود دارد بلکه همين الان ميرالم پيانيچ و ادين ژکو ستاره‌هاي بوسني، شولا آمئوبي مهاجم نيجريه و... هم پيشنهادات چند ميليون يورويي دارند و هيچ بعيد نيست سر از تيم‌هاي بزرگ درآورند اما در فوتبال ايران، کروش چشم به جذب مهره‌هاي دورگه دوخته و به تازگي آريا هاسه‌گاوا را بر سر زبان‌ها انداخته. گويي فوتبال ايران اصلاً ليگي به نام ليگ‌برتر ندارد که در خود يک پديده داشته باشد. حالا با اين شرايط فکر مي‌کنيد از تيم‌ملي ايران واقعاً بايد انتظار صعود از گروهش را داشت؟
ستاره‌هاي ميليوني آرژانتين 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  توهین تند ستاره پاریس به گواردیولا
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
  سردار چگونه به ستاره لیگ روسیه تبدیل شد؟
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  زندگی ستاره منچستریونایتد فیلم می شود
  اعتراض ستاره‌های دورتموند؛ پنالتی سیتی درست نبود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان