امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اینتر میلان - آث میلان = دربی بحران زده ها! ( مطالب خواندنی و جالب )

#1
Smile 
درب های گشوده«کوروا» در دربی دلا مادونینا

دوئل میلانی های بحران زده




تلاش ميلان براي كم كردن فاصله قابل توجه با يوونتوس، رم و ناپولي به‌عنوان پيشتازان جدول رده‌بندي سري A‌ و 3 تيمي كه فصل آينده مي‌توانند جواز حضور در ليگ قهرمانان اروپا را كسب كنند امشب با يك مانع بزرگ ديگر مواجه خواهد شد زماني كه همشهري آبي و مشكي‌پوش مردان ماسيميليانو آلگري سر راه آنها قرار مي‌گيرد.
پس از يك شروع نااميد كننده ديگر در فصل جاري سري A و عقب ماندن از مدعيان قهرماني تا جايي كه دغدغه هوادارانش از كسب جام به كسب سهميه رقابت‌هاي اروپايي فصل آينده تقليل پيدا كرده، ميلان ميانه جدولي با يوونتوس صدرنشين 24 امتياز فاصله پيدا كرده است اما براي هواداران اتفاق نگران كننده‌تر فاصله 16 امتيازي روسونري با ناپولي رده سومي است كه با ماندن در اين جايگاه آخرين سهميه ايتاليا در ليگ قهرمانان اروپاي فصل آينده را از آن خود خواهد كرد.
با روندي كه ميلان در فصل جاري در پيش گرفته است شانس اين تيم براي ايستادن در 3 پله بالاي جدول در پايان فصل بسيار ناچيز به نظر مي‌رسد و حتي بازيكنان اين تيم نيز به اين موضوع اذعان داشته‌اند. كريستين آبياتي، سنگربان كهنه‌كار روسونري در خصوص بازي امشب تيمش كه آخرين بازي آن در سال 2013 و پيش از رفتن به تعطيلات كريسمس است، گفت:«دربي هميشه يك بازي تماشايي بوده است و فكر مي‌كنم كه در حال حاضر ما بيش از اينتري‌ها به پيروزي در بازي امشب نياز داريم. فكر مي‌كنم كه ميلان امشب بايد با 11 بازيكن‌اش دفاع كند.»
اولين دربي ميلان در فصل جاري مهم‌ترين بازي در هفته پاياني سري A در سال 2013 محسوب مي‌شود كه در اين بازي نيمه آبي شهر ميزبان بازي است. اين بازي قرار بود در شرايطي برگزار شود كه اينتر‌ي‌ها حق فروش بليت براي قوس شمالي ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا را نداشتند اما از اقبال بلند شاگردان والتر ماتزاري، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايتاليا از مجازات آنها صرفنظر كرده تا جايگاه تيفوسي‌هاي اينتر خالي نماند. كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايتاليا، اينتر را به خاطر شعارهاي نژادپرستانه هوادارانش در جريان بازي برابر ناپولي جريمه و اين تيم را به انجام يك بازي خانگي بدون حضور هوادارانش در قوس شمالي ورزشگاه سن سيرو، محل استقرار هواداران دوآتشه نرآتزوري محكوم كرده بود.
اين حكم با اعتراض اينتري‌ها به فدراسيون فوتبال ايتاليا همراه شد و اكنون اعلام شده كه فرجام‌خواهي نرآتزوري جواب داده و به اين ترتيب اين قسمت از ورزشگاه در بازي فرداشب دو همشهري ميلاني خالي نخواهد ماند.
قوس شمالي ورزشگاه سن‌سيرو براي اينتري‌هاي ميزبان اهميت فراواني دارد تا آنجايي كه خاوير زانتي، كاپيتان نرآتزوري پيش از لغو مجازات تيمش در خصوص خالي ماندن اين قسمت از سن‌سيرو گفت: «با خالي ماندن قوس شمالي دربي جذابيت خود را كاملا از دست مي‌داد.»
 

وضعيت بهتر نرآتزوري
 در مقايسه با ميلان، اينتر با شرايط بهتري پا به ميدان نبرد با همشهري‌اش مي‌گذارد. اينتر در شرايطي دربي را برگزار مي‌كند كه در رده پنجم جدول قرار دارد و با يوونتوس صدرنشين 15 امتياز فاصله دارد. فاصله مردان ماتزاري با ناپولي هم 7 امتياز است و اين بدان معنا است كه شانس اينتري‌ها حداقل به نسبت ميلان براي حضور در ليگ قهرمانان اروپا بيشتر است.
 ماتزاري پيش از لغو مجازات تيمش در خصوص خالي ماندن ورزشگاه جوزپه‌ مه‌آتزا ابراز نارضايتي كرده بود اما مطمئنا براي او اتفاقي كه در زمين بازي رخ خواهد داد اهميت بيشتري خواهد داشت. امتياز دادن يك ميلان بحران زده براي اينتري كه مي‌خواهد فاصله‌اش را با صدرنشينان كم كند نمي‌تواند نتيجه خوبي باشد اما اين دقيقا همان اتفاقي بوده است كه در 4 بازي اخير نرآتزوري رخ داده است.
 گفته مي‌شود كه براي اين بازي مائورو ايكاردي به تركيب نرآتزوري بازخواهد گشت البته او كه به خاطر مصدوميت كشاله ران براي مدتي طولاني خانه نشين بود، احتمالا در نقش يك بازيكن تعويضي به ميدان خواهد رفت. ايكاردي از مصاف با ميلان خاطره خوشي دارد چرا كه او اولين گل خود در سري A را در پيراهن سمپدوريا با ميلان در فصل گذشته به ثمر رساند. او به اسكاي اسپورت ايتاليا گفت:«رويايم اين است كه دربي هم مانند بازي فصل گذاشته‌ام برابر ميلان شود زماني در اولين بازي‌ام در سري A مقابل اين تيم گلزني كردم. تنها چيزي كه به آن فكر مي‌كنم اين است كه وقتي به ميدان رفتم با جان و دل بازي كرده و به هم‌تيمي‌‌هايم براي بردن اين بازي كمك كنم.»
 

خبري از ميليتو نيست
در حالي كه ايكاردي خود را آماده بازگشت به تركيب اينتر مي‌كند، هم‌تيمي آرژانتيني او، ديگو ميليتو قيد بازي در دربي را زده است چرا كه نمي‌خواهد عجله‌اش براي بازگشت باعث تشديد مصدوميت او شود. ميليتو از اواسط ماه نوامبر كه دچار يك مصدوميت عضلاني شد نتوانسته به ميدان برود و اين اتفاق در حالي رخ داد كه او پيش از آن هم درگير مصدوميتي از ناحيه ران بود كه او را سه ماه خانه‌نشين كرد. ميليتو پيش از آن هم به سبب پارگي رباط زانويش 7 ماه دور از ميادين بود. با اين سابقه بد از نظر مصدوميت‌هاي متوالي، ميليتو احساس خطر مي‌كند به همين دليل نمي‌خواهد در حالي كه دوره ريكاوري‌اش به پايان نرسيده دوباره به ميادين برگردد. ميليتو گفت: «اكنون احساس آمادگي مي‌كنم و در پايان دوره ريكاوري‌ام قرار دارم. همراه با تيم تمرين مي‌كنم و احساس مي‌كنم در حال بازگشت به سطحي هستم كه همه مي‌خواهند اما با اين حال تا ماه ژانويه صبر خواهم كرد چون نمي‌خواهم ريسك كنم و هيچ كسي نمي‌خواهد كه من دوباره به خودم آسيب برسانم. ياران ميليتو فرداشب در شرايطي برابر ميلان قرار مي‌گيرند كه 9 امتياز برتري‌شان نسبت به اين تيم به آنها اعتماد به نفس داده است هرچند شاگردان والتر ماتزاري در 4 بازي اخير خود نتايج خوبي كسب نكرده‌اند به طوري كه در اين بازي‌ها 3 بار مساوي كرده و يك بار تن به شكست داده‌اند. ميليتو كه با شبكه اسپورت مدياست گفت و گو مي‌كرد افزود: «مي‌خواهيم دربي را ببريم، درواقع بايد آن را ببريم.»

تركيب احتمالي

اينتر: هندانوويچ، كامپانيرو، رانوكيا، رولاندو، جاناتان، تايدر، كامبياسو، كواچيچ، ناگاتومو، گوارين، ‌پالاسيو
ميلان: آبياتي، دي‌شيليو، زاپاتا، بونرا، كونستانت، پولي، دي‌يونگ، مونتاري، كاكا، بالوتلي، ماتري
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  زلاتان امروز قراردادش با میلان را تمدید می‌کند؟
  استراماچونی: وراتی را برای اینتر می‌خواستم اما...
  ستاره اینتر تسلیم شد؛ فردا جراحی مینیسک زانو
  کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان