امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیس - ملوان ( نگاه فنی به این بازی ) + عکس

#1
« پیام » صادقیــان به خلعتبری

سه‌شنبه 3/10/92، هفته بيستم سيزدهمين دوره ليگ برتر، ساعت 14:30، ورزشگاه تختي بندرانزلي، تماشاگر: 10 هزار نفر
ملوان صفر
پرسپوليس يك
گل: محمدرضا خلعتبري (10)
داور: محمدرضا اكبريان
كمك‌ها: رضا سخندان و مهدي عاليقدر
اخطار: مازيار زارع (ملوان)، مهدي سيدصالحي و محسن بنگر (پرسپوليس)
بازيكن برتر: محمدرضا خلعتبري (پرسپوليس)


ملوان: ايمان صادقي (5)، احمد آهي (5/4)، سيامك كوروشي (4)، مازيار زارع (5)، عزيز معبودي (5/4)، مهدي شيري (5)، سعيد يوسف‌زاده (5/4)، اميرحسين فشنگچي (5) (ميلاد زنيدپور 76)، شاهين ثاقبي (5)، سهيل رحماني (5/4) (محسن يوسفي 46) و جلال رافخايي (5/3) (مهدي دغاغله 83)
سرمربي: دراگان اسكوچيچ


پرسپوليس: نيلسون (5/6)، محسن بنگر (5/6)، سيدجلال حسيني (6)، ميثم حسيني (6)، حسين ماهيني (5)، رضا حقيقي (5/6)، مهرداد كفشگري (6)، پيام صادقيان (5/6) (محمد نوري 73)، محسن مسلمان (5/5) (حميدرضا علي‌عسگري 1+90)، محمدرضا خلعتبري (7) و مهدي سيدصالحي (5) (فرزاد حاتمي 90)
سرمربي: علي دايي


پيش‌درآمد
تكراري است اگر ادامه صدرنشيني را تنها هدف پرسپوليس از اين بازي بدانيم اما جز اين هم نمي‌تواند باشد. پرسپوليس چند هفته‌اي مي‌شود كه صدرنشين است و مي‌خواهد صدرنشين بماند. ديگر مدعيان اما چنان دوره‌اش كرده‌اند كه چاره‌اي ندارد جز گرفتن سه امتيازها و ماندن در صدر. جدا از اين صدرنشيني، پرسپوليس بايد طلسمي ديگر را هم باطل مي‌كرد. طلسم 7 سال ناكامي در انزلي در ليگ برتر. همين انگيزه‌ها شايد كافي باشد براي رقم زدن يك پيروزي تازه. به تماشاي نمايشي دوباره از پرسپوليس مي‌نشينيم.


نيمه نخست
هنوز يك دقيقه را پشت سر نگذاشته‌ايم كه بازيكن ملوان از وسط زمين دروازه نيلسون را هدف قرار مي‌دهد اما آنقدر خوش شانس نيست كه ضربه‌اش حتي در درون چارچوب باشد. با همين حركت نصفه و نيمه، مي‌نشينيم به اميد يك بازي پرشور. پرسپوليسي‌ها خيلي زود به خودشان آمده و بر بازي مسلط شده‌اند. آنقدر كه براي گلزني‌شان بيش از 10 دقيقه، زمان نياز نيست. صادقيان باز هم يكي از آن پاس‌هاي طلايي‌اش را در اختيار خلعتبري قرار مي‌دهد و او با قدرشناسي از آن گل مي‌سازد. خلعتبري در واقع چاره‌اي نداشت جز گل كردن آن توپ. چند دقيقه بعد همين صحنه كمي كمرنگ‌تر تكرار مي‌شود اما اين بار خلعتبري خيلي موقعيت‌شناس نيست و توپ را از دست مي‌دهد. با اين همه، پرسپوليس همچنان تيم برتر است و نمي‌بينيم كه حتي به نيمه زمين خودي بيايد. برتري‌اش البته گاه دستخوش ضدحمله‌هاي ملوان مي‌شود اما نه رافخايي قدر موقعيتش را مي‌داند و نه مازيار زارع كه نيلسون ضربه غافلگيرانه‌‌اش را با پا مهار مي‌كند و بهترين فرصت را از ملوان مي‌گيرد. چند دقيقه‌اي است كه بازي به تعادل كشيده شده. توپ لحظه‌اي روي دروازه‌ ملوان است و چند دقيقه بعد دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس را به واكنش وامي‌دارد. همان توپي كه خلعتبري در موقعيت تك به تك از دست داده، خيلي زود به زمين برمي‌گردد و با شوت سركش يوسف‌زاده از فاصله 25 متري دروازه پرسپوليس را نشانه مي‌رود اما بي‌ثمر. موقعيت بعدي هم به نام ملوان است اما جايگيري خوب نيلسون اين بار هم ملوان و فشنگچي را ناكام مي‌گذارد. الان ديگر برتري ملوان را مي‌شود به چشم ديد. آنها از چپ و راست حمله مي‌كنند و پرسپوليس خوش شانس است كه نيلسون و اين مدافعان را دارد وگرنه در دقيقه 38 بايد دست‌هايش را به علامت تسليم مقابل رافخايي بالا مي‌برد. اين شايد آخرين موقعيت خطرناك نيمه نخست بود كه از دست رفت و اگر چه بيشتر دقايق از آن ملوان بود اما پرسپوليس برنده به رختكن رفت.


نيمه دوم
اسكوچيچ محسن يوسفي را جايگزين سهيل رحماني كرده تا شايد اينگونه قدرت هجومي تيمش را بالا ببرد. اتفاقا بازي را ملواني‌ها شروع كرده‌اند و طوفاني. يكي دو حمله بي‌ثمر دارند و دوباره نيمه نخست تكرار مي‌شود. پرسپوليس حمله‌ور شده و صادقيان و خلعتبري همه‌كاره‌اند. اين بار خلعتبري پاس مي‌دهد و چيزي نمانده كه دروازه‌ ملوان دوباره باز شود اما پيام صادقيان به قول خودش انگار قرار نيست گل بزند. ضربه‌اش ناباورانه به تيرك دروازه مي‌خورد و اين در حالي است كه دروازه‌بان ملوان به سمت مخالف شيرجه زده. دايي از سر حسرت كنار زمين فرياد مي‌كشد اما موقعيت از دست رفته را بازگشتي نيست. فعلا اختيار بازي دست پرسپوليسي‌ها است. در دقيقه 54 باز هم روي دروازه ملوان خطرساز مي‌شوند و اين‌بار ضربه محكم محسن مسلمان را دروازه‌بان ملوان برگشت مي‌دهد. به يك دقيقه كه مي‌رسيم، توپ روي دروازه پرسپوليس است. رافخايي هم در محوطه جريمه سرنگون شده اما خبري از پنالتي نيست و در عوض، فريادهاي اعتراض ملواني‌ها را مي‌شنويم. ضربه بعدي را خلعتبري خيلي فني مي‌زند اما توپ از كنار دروازه به بيرون مي‌رود و آه از نهاد پرسپوليسي‌ها بلند مي‌شود. ملواني‌ها هم در يك زمان 5- 6 دقيقه‌اي روي دروازه پرسپوليس خيمه مي‌زنند و از چپ و راست توپ مي‌فرستند اما هيچكدام رنگ گل ندارد تا دوباره بازي بيفتد دست پرسپوليس. پرسپوليسي كه با حضور نوري به جاي صادقيان كمي از سرعت افتاده اما همچنان عطش گل دارد. ملوان هم البته همين است. هر چه به سوت پايان نزديك‌تر مي‌شويم، فرصت‌ها خطرناك‌تر جلوه مي‌كنند. خطاها هم تشديد شده‌اند اما اتفاق خاصي رخ نمي‌دهد. چند فرصت آخر را هم سيدصالحي و علي‌عسگري تازه‌وارد و مسلمان از دست مي‌دهند تا خلعتبري زننده تك گل سه امتيازي بازي باشد.

و این هم چند تا عکس از پیام و یه عکس هم از لوگوی تیم ( برای این که بی کیفیت نباشه )

 


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس - ملوان ( نگاه فنی به این بازی ) + عکس 1



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس - ملوان ( نگاه فنی به این بازی ) + عکس 1



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس - ملوان ( نگاه فنی به این بازی ) + عکس 1
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان