امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جدایی از استقلال برایم سخت است؛ از استقلال جدا می شوم !

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدایی از استقلال برایم سخت است؛ از استقلال جدا می شوم ! 1


پژمان منتظری درباره جدایی‌اش از استقلال و صحبت‌هایی که در این چند روز بابت ادامه فوتبالش در خارج از ایران مطرح شده اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام کریسمس هستیم و اداره‌جات در خارج از کشور تعطیل هستند به همین خاطر شب گذشته جلسه‌ای را با علی فتح‌الله‌زاده برگزار کردم و قرار شد تا زمانی که ویزای من و کارهای اداری و مالیاتی‌ام برای رفتن از ایران انجام می‌شود برای استقلال به میدان بروم و به این تیم کمک کنم.
وی افزود: تا جایی که در توانم باشد به استقلال کمک می‌کنم و به همین فعلا در کنار تیم هستم. باید بگویم که فتح‌الله‌زاده واقعا در حق من پدری می‌کند و من را دوست دارد. روز اولی که به استقلال آمدم اولین‌بار با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و در این مدت بدی از او ندیدم.
مدافع آبی‌پوشان تصریح کرد: قرارداد من با استقلال کاملا شفاف است و از همان ابتدا در قراردادم نوشته شد که می‌توانم از این تیم جدا شوم البته فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی خیلی تلاش کردند که من نروم اما این تصمیمی که گرفته‌ام حدود 6، 7 ماه است روی آن فکر کرده‌ام و نمی‌خواهم یک شبه آن را عوض کنم. در این چند روز هم مطالب زیادی در مورد من نوشته شده در حالی که اصلا دوست ندارم در رسانه‌ها باشم و این مسئله من را اذیت می‌کند.
منتظری خاطرنشان کرد: از قلعه نویی و فتح‌الله‌زاده تشکر می‌کنم. آنها بالاتر از جایگاه یک مدیرعامل و سرمربی و در واقع بالاتر از یک دوست برای من بوده‌اند به همین دلیل تا روزی که هستم در خدمت استقلالم. از همه هواداران هم می‌خواهم که مرا درک کنند البته باید یک تشکر ویژه از علی امیری داشته باشم چراکه او در این مدت خیلی تلاش کرد که من از استقلال جدا نشوم.
منتظری در ادامه این گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که برخی انتقاد کردند که قرارداد وی با استقلال ترکمنچای است گفت: من در نشست خبری قبل از فصل و بعد از توافق با فتح‌الله‌زاده برای ماندن در استقلال اعلام کردم که 5، 6 ماه بعد در چنین روزی می‌خواهم از استقلال جدا شوم. آن زمان برای من دو حالت وجود داشت؛ حالت اول اینکه با تیمی که توافق کرده بودم قرارداد امضا می‌کردم و چون لیست بازیکنان خارجی آنها آن زمان پر بود به همین دلیل باید به دلخواه باشگاه به عنوان یار قرضی به تیم دیگری می‌پیوستم که در آن حالت هم پول می‌گرفتم. حالت دوم این بود که با استقلال توافق کنم به مدت 5، 6 ماه در این تیم باشم و سپس نیم‌فصل که تمام شد بروم. همان موقع هم فتح‌الله‌زاده هم به من گفت مشکلی نیست و امیدوار بود که در این مدت من جدا نشوم. هرچند که برای خود من هم این جدایی خیلی سخت است ولی من روی این مسئله خیلی فکر کردم و تصمیم خود را گرفته‌ام.
پاسخ
 سپاس شده توسط امیر حسین 1374 ، علی رضا@
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان