امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تیتر اول روز نـامه های مهم جهان مانند : اسپانیا ، ایتالیا ، ... ( 8 دی )

#1
پيشخوان روزنامه های جهان

Daily Star


«ماكاي اخراج شد» تيتر يك «ديلي استار» در رابطه با بركناري مربي كارديف است. «تان اوله را در نظر گرفته» به علاقه‌مندي مالك باشگاه به اوله گونار سولسشاير اشاره دارد. «با لوييز دست مي‌دهم» اظهارات برانيسلاو ايوانوويچ در رابطه با درگيري فصل پيش با سوارز است. «برندان از سوي اتحاديه مجازات مي‌شود» خبر بعدي است.


A Bola


«آبولا» جلد خودش را به انتخاب كريستيانو رونالدو به‌عنوان مرد سال 2013 اختصاص داده. اين بازيكن گفته: «هميشه مي‌توانيد روي من حساب كنيد». ژرژ مندز گفته: «اگر اين رونالدو در بارسلونا بازي مي‌كرد فصلي 120 گل مي‌زد». «كوارشما در سال جديد وارد مي‌شود» هم در مورد خريد جديد پورتو در سال 2014 است.


La Gazzetta dello sport


«پراندلي در مواجهه با دنيا» تيتر يك «گاتزتا» به مصاحبه با مربي تيم ملي ايتاليا مي‌پردازد كه گفته: «ما بهترين نيستيم اما مي‌توانيم بهترين را شكست بدهيم»، «روسي و بالوتلي كنار هم خوب بازي مي‌كنند» و «براي توپ طلا اول به پيرلو راي دادم بعد به رونالدو و بعد به مسي». «اينتر لاملا را مي‌خواهد»‌ و «پيشنهاد 8 ميليون يورويي ميلان به ناينگولان» دو خبر بعدي هستند.


L’Equipe


«ضربه مورينيو» تيتر يك «اكيپ» در مورد آقاي خاص است كه بعد از دوران سختي كه در رئال مادريد داشته در چلسي به جايگاه ثابت خودش رسيده. «فدرر، ادبرگ دو شخصيت بزرگ» در مورد انتخاب ادبرگ به‌عنوان مربي جديد اين تنيسور است. «محروميت و مجازات» هم در رابطه با مشكلات بسكتبال در فرانسه روي جلد رفته.


El Mundo Deportivo


«بازگشت» به دلوفئو و رافينيا اختصاص دارد كه قرار است به بارسلونا باز گردد. «پيگريني نسبت به شانس سيتي خوشبين است: هر كاري لازم باشد براي بردن جام مي‌كنيم»، ‌«ترديد‌هاي رئال در مورد آنچلوتي»، ‌«والنسيا مي‌خواهد بهترين‌ها را بخرد» و «بايرن و بارسا خواهان چيگرينسكي» ساير عناوين روي جلد «ال موندو دپورتيوو» هستند.


Marca

«ماركا» تيتر «اگر او بخواهد» را در مورد ژابي كه تصميم گرفته در رئال بماند روي جلد برده و به آغاز مذاكرات براي تمديد قرارداد وي پرداخته. «اينيستا: بارسلونا نمي‌تواند از سيتي بترسد، ما در برزيل از عنوان قهرماني مان دفاع مي‌كنيم، اتلتيكو مدعي جدي قهرماني است» مصاحبه با اين بازيكن بارسا است. «تيم بسكتبال مادريد وارد كتابهاي تاريخ شد» خبر بعدي است.
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط و نشان لوئیس انریکه برای تیم ملی ایتالیا(عکس
  کام‌بک یاران موسوی در لیگ ایتالیا
  وداع تلخ یاران موسوی از سوپر لیگ ایتالیا
  درخشش موسوی در پلی‌آف لیگ والیبال ایتالیا
  حرکت جنجالی کونته بعد از حذف از کوپا ایتالیا
  استراماچونی گزینه سرمربیگری تیمی از سری B ایتالیا
  جایزه زامورا؛ رویای اسطوره‌های دروازه‌بانی در اسپانیا
  شباهت باورنکردنی مسی و سرمربی سابق اسپانیا(عکس)
  حذف ستاره ی اسنوکر جهان از لیگ قهرمانان
  پیروانی: باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم/ همه بازیکنان پرسپولیس می‌مانند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان