امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جباری: گل‌فروش سر چهارراه می‌تواند جزو بهترین بازیکنان آسیا باشد/ استقلال مشکل فنی دا

#1
لیگ برتر - مجتبی جباری بعد از بازی با سپاهان دوباره مصاحبه‌ای متفاوت انجام داد.
به گزارش خبرآنلاین؛ هافبك استقلال بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا دوباره لب به انتقاد گشود. جباری به شایعاتی كه در مورد تغییرات مدیریتی استقلال پیش آمد اشاره كرد و گفت: «فكر مي‌كنم با اين وضعيت هميشه به مشكل برمي‌خوريم. بايد مديري انتخاب شود كه چند سال فرصت داشته باشد و كارهاي زيرساختي انجام دهد اما در كشور ما مديران زمان را مديريت مي‌كنند و بايد كاري انجام دهند كه به نفع خود و تيم‌شان باشند، به همين دليل به آينده فكر نمي‌كنند. امسال هم فتح‌الله‌زاده تحت فشار بود و امروز هم به دليل اينكه نتوانسته بود شرايط مالي را فراهم كند دير به تيم پيوست. با اين وضعيت سال‌هاي خوبي را نمي‌گذرانيم. اگر فتح‌الله‌زاده زمان بيشتري به عنوان مديرعامل كار كند مي‌تواند براي زيرساخت‌ها كار كند و در بلندمدت تاثيرگذار باشد. اميدوارم كه انتخاب مديران فقط به اين دليل نباشد كه تنها يك كسي را انتخاب كنند و او تجربه كسب كند. بايد كارهايي انجام شود كه سال به سال به استقلال چيزي اضافه شود. حالا پس از مدت‌ها كمپي براي ما تهيه شده است كه شرايط معمولي هم دارد و پس از اين همه سال چيز زيادي نيست. هر تيمي در كشورهاي عربي و حتي ازبكستاني كه مردم آن به سختي زندگي مي‌كنند، امكانات حرفه‌اي را در اختيار دارد.»
جباری ادامه داد: «يك جلسه تمرين تيم را تعطيل كرديم و خيلي‌ها ايراد گرفتند. بازيكنان تيم ما اكثرا ملي‌پوش هستند و اگر حرف من نادرست بود، تبعيت نمي‌كردند. وقتي كه ما اينقدر اهميت داريم پس چرا نبايد امكانات باكيفيت و آينده‌نگري در تيم‌هاي ما وجود داشته باشد. استقلال تيم بزرگي است و هر سال مي‌تواند قهرمان آسيا شود اما خيلي از افرادي كه در ورزش حضور دارند، جايگاه فوتبال ايران را نمي‌دانند. اگر بدانند كه مي‌توانيم در جام جهاني جزو هشت تيم قرار بگيريم، اين طور برخورد نمي‌كنند. متاسفانه آن‌ها فكر مي‌كنند كه اندازه ما همين است.»
جباری افزود: «دلم براي اين همه جوان كه سرگردان هستند مي‌سوزد. جواني كه در چهارراه‌ گل مي‌فروشد مي‌تواند جزو بهترين بازيكنان آسيا باشد. مانند كشورهاي آفريقايي كه شايد يك فرد در آنجا بازيكن خوبي نشود اما وقتي به هلند يا فرانسه مي‌رود به بهترين بازيكن دنيا تبديل مي‌شود. باور كنيد من بحث خودم را نمي‌كنم. شايد من بتوانم با مديرعامل رابطه خوبي برقرار كنم و قرارداد خوبي ببندم و پول آن را بگيرم اما بحث من كلي است و گاهي بعضي‌ چيزها را نمي‌توانم تحمل كنم چرا كه مي‌دانم پتانسيل ما بيشتر از اين حرف‌هاست.»
او در پاسخ به اين سوال كه آيا استقلال مشكل فني داشته يا نه گفت: «ما مشكل فني داشتيم. اگر اندازه‌هاي فوتبال‌مان را مي‌دانستيم و مي‌فهميديم كه چه توانايي‌هايي وجود دارد كسي به سومي ليگ و قهرماني جام حذفي بسنده نمي‌كرد. اگر ما قهرمان جام حذفي نشويم، چه تيمي بشود؟»
جباری: گل‌فروش سر چهارراه می‌تواند جزو بهترین بازیکنان آسیا باشد/ استقلال مشکل فنی دا 1
پاسخ
آگهی
#2
مخم هنگیدIdea ولی خوب بودAngelRolleyes
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جباری: گل‌فروش سر چهارراه می‌تواند جزو بهترین بازیکنان آسیا باشد/ استقلال مشکل فنی دا 1
سپاس یادت نره عزیزمHeart
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان