امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استقلال - ملوان ( نگاه فنی به این بازی و مطالبی جالب و خواندنی )

#1
Wink 
حنیف جور مهاجمان گل نزن را کشید

شــادی کنـایه آمیــز



يك شنبه، 8/10/1392، مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي (فصل92-93)، ورزشگاه آزادي، ساعت: 14:25، تماشاگر: 4 هزار نفر
استقلال 2

گل‌ها: حنيف عمران‌زاده (11، 66)
ملوان صفر

داور:عليرضا فغاني
كمك‌ها: بابك داوري، حسين ظهيري
اخطار: مجيد غلام‌نژاد، سياوش اكبرپور، حنيف عمران‌زاده (استقلال)، مازيار زارع(ملوان)
اخراج: جلال رافخايي(36)

بازيكن برتر: حنيف عمران‌زاده (استقلال)

استقلال: سيدمهدي رحمتي، خسرو حيدري (ايمان باصفا 85)، پژمان نوري، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، مجيد غلام‌نژاد (عليرضا نيكبخت واحدي 45)، حنيف عمران‌زاده، آندرانيك تيموريان، جي‌لويد ساموئل، سياوش اكبرپور (محمد مهدي نظري 85)، مهرداد اولادي

سرمربي: امير قلعه‌نويي
ملوان: ايمان صادقي، مهدي شيري، مازيار زارع، سعيد عزت‌اللهي(مهدي دغاغله 42)، احمد آهي، احمد مهدي‌زاده(46 محمد پوررحمت‌ا...)، سيدجلال رافخايي، شاهين ثاقبي، سعيد يوسف‌زاده (نيما دلاوري 89)، عزيز معبودي و سيامك كوروشي
سرمربي: دراگان اسكوچيچ


پيش از آن كه حنيف عمران‌زاده روي ارسال دقيق تيموريان و سايش توپ به سر اولادي دروازه ملوان را باز كند، استقلال چندان در ايجاد موقعيت‌هاي گل هماهنگ نبود اما از اين پس و بعد از آنكه دروازه ملوان را گشود با آرامش بيشتري توپ را در ميدان دواند. استقلال آنقدر برتر از ملوان بود كه در همان نيمه اول مي‌توانست با تعداد گل‌هاي بيشتر راهي رختكن شود. استقلال در اين نيمه كم حمله روي دروازه ملوان ترتيب نداد. نمونه‌اش دقيقه 16 كه پژمان نوري روي پاس به عقب اميرحسين صادقي با شوت پاي چپ سر ضربش دروازه حريف را هدف قرار داد و توپ با كمترين اختلاف از كنار دروازه به اوت رفت يا موقعيتي كه دقيقه 27 نصيب اولادي شد و پس از آن ديگر فرصتي كه دقيقه 34 دوباره نوري از كف داد. استقلال با حملات پي در پي خود مي‌كوشيد ملوان را درهمين نيمه از كسب پيروزي يا كشاندن بازي به وقت‌هاي اضافه مايوس كند. دقيقه 39 نيز تير دروازه ملوان روي ضربه سر عمران‌زاده لرزيد تا برتري آبي‌ها محسوس‌تر جلوه كند. استقلال براي پيروزي در اين بازي انگيزه بسياري داشت اما با همان تك گلي كه عمران‌زاده به ثمر رساند راهي رختكن شد و در حالي كه ملوان رافخايي را از دقيقه 36 اخراج شده مي‌ديد چشم به فرصت‌هاي نيمه دوم دوخت. البته ملوان نيز در نيمه اول يك موقعيت به دست آورد. مازيار زارع با شوتي نه چندان دقيق اما محكم دروازه استقلال را هدف قرار داد اما شوت او راهي به دروازه نداشت تا تنها موقعيت ميهمان در اين ميدان ثمري نداشته باشد.

نيمه دوم نيز برتري از آن استقلال بود و درميان تمام حملاتي كه استقلال روي دروازه ملوان ترتيب مي‌داد بيش از همه حنيف عمران‌زاده و آندرانيك تيموريان به چشم مي‌آمدند و در حالي كه انتظار مي‌رفت مهاجمان استقلال با توجه به موقعيت‌هاي خوبي كه تيموريان و حيدري روي دروازه حريف مي‌سازند عملكردشان برجسته‌تر جلوه كند اما اين دو بودند كه بار استقلال را بر دوش مي‌كشيدند. استقلال در اين نيمه نيز توسط حنيف عمران‌زاده كه دقيقه 66 ارسال تيموريان از نقطه كرنر را به گل تبديل كرد موقعيت كم نداشت. نظير آنچه دقيقه 55 ديديم.
آنجا كه نيكبخت مي‌توانست با ضربه سر دروازه ايمان صادقي را فرو بريزد، يا مهرداد اولادي كه دقيقه 51 موقعيت تك به تك را از دست داد. بعد از گل عمران‌زاده قلعه‌نويي با هدف زدن گل بيشتر خط حمله‌اش را تقويت كرد. آمدن نظري و ايمان باصفا انگيزه‌هاي قلعه‌نويي را تاييد مي‌كرد اما اشتباه‌هاي مكرر مهاجمان استقلال كه در زدن ضربه‌هاي آخر بسيار ضعيف عمل مي‌كردند موجب شد سهم آبي‌هاي پايتخت از موقعيت‌هاي پي در پي گلش فقط 2 گل باشد.
استقلال اما برنده اين بازي بود و بار ديگر نشان داد استعداد خلق بازي‌هاي زيبا و تماشاگرپسند را دارد اما شايد با اين مهاجمان گل نزن قدري سخت باشد كه تيم قلعه‌نويي بتواند تا پايان اين فصل تماشاگران را با ورزشگاه‌ها آشتي دهد. در بازي ديروز نيز حنيف عمران‌زاده گل‌هاي استقلال را به ثمر رساند تا ضعف گلزني مهاجمان استقلال بيش از هميشه احساس شود. به راستي اگر استقلال اين مدافعان را نداشت اكنون چه مي‌كرد؟ آيا اين مهاجمان مي‌توانستند انتظارات را برآورده سازند؟! به هر روي تيم قلعه‌نويي به مرحله يك‌چهارم نهايي جام حذفي راه يافت و در بازي بعد بايد با ذوب‌آهن مصاف دهد. برنده آن بازي تنها يك بازي تا فينال فاصله دارد.
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان