امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نگاهـی به ناگفته های عباس غزالی از سریال مادرانه

#1
ناگفته های عباس غزالی از سریال مادرانه
عباس غزالی که این روزها او را در نقش «فرزاد» در سریال «مادرانه» می‌بینیم،‌ درباره‌ی این سریال اظهار می‌کند: برای من همیشه جای سوال بود که چه اتفاقی برای این قصه پر از تنش‌، پر از اتفاق و در عین حال ساده می‌افتد‌، اما فکر نمی‌کنم آنقدر پایان شیرینی داشته باشد.
این بازیگر که پیش از «مادرانه»، حضور پررنگ او را در سریال «وضعیت سفید» دیده بودیم، با اعتقاد بر اینکه آزادی نسبی در سریال‌ها اتفاق خوبی است اگر صورت بگیرد‌، ادامه داد: یک اتفاقی افتاده است که مردم به سمت ماهواره گرایش پیدا کرده‌اند؛ یکی از دلایلش همین است، کمی باید از محدودیت‌های بی‌جا بکاهیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نگاهـی به ناگفته های عباس غزالی از سریال مادرانه 1

وی که عنوان بهترین بازیگر مرد سریال‌های طنز جشنواره جام جم را دریافت کرد، اظهار کرد: نشان دادن خط قرمز به این معنا نیست که کار غیر‌اخلاقی کنیم بلکه می‌خواهیم پیام درست قصه را بدهیم اگر ما بتوانیم پیام درست قصه و معضلات را به تصویر بکشیم و از طرف دیگری درمان درستی برایش انتخاب کنیم،‌ موفق بوده‌ایم، اما اگر این نباشد، مردم با اینکه می‌دانند در شبکه‌های ماهواره‌یی خبری نیست اما به سمت آن کشیده می‌شوند.
غزالی در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود با اعلام اینکه دشواری‌های خاصی پیش‌روی قصه «مادرانه» است، در این زمینه گفت: «مادرانه» قرار بود ۵۰ قسمتی باشد و پس از ایام رمضان پخش شود، اما یکباره مسؤولان تصمیم گرفتند در ایام رمضان و در ۳۰ قسمت این مجموعه را تولید کنند. این اتفاق قطعا لطمه‌هایی می‌زند اما همین اینکه می‌شنویم مردم از این قصه استقبال می‌کنند، دلگرم می‌شویم.
غزالی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره نقش «فرزاد» که آیا آن را دوست دارد،‌ توضیح داد: اگر من فرزاد را دوست نداشتم، مطمئنا نباید در سریال کار می‌کردم. فرزاد را دوست دارم و در قصه در جایگاهی قرار گرفته است که حرفی برای گفتن دارد. فرزاد اگر بدمن قصه بود نقش آن را بازی نمی‌کردم.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نگاهـی به ناگفته های عباس غزالی از سریال مادرانه 1

فرزاد ذات مثبتی دارد اما به خیال خودش فکر می‌کند راهی که انتخاب کرده است درست است، در حالی که به منفی بودن نزدیک می‌شود. فرزاد پسری است که خود را مرد خانواده می‌داند و دوست دارد که در زندگی خانواده‌اش تحولی ایجاد کند و مادر و خواهرش را از این وضعیتی که دارند نجات بدهد و هدف بزرگش مادر و خواهرش است.
او در پایان درباره‌ی همکاری‌اش با سعید نعمت‌الله و جواد افشار گفت: خدا را شکر همکاری با سعید نعمت‌الله وجواد افشار برایم خوشایند بود به جهت اینکه تعامل خوبی با هم داریم با سعید نعمت‌الله پیش از این در «وضعیت سفید» و با جواد افشار در تله‌فیلم «همان نور معروف» تجربه همکاری داشتم این همکاری‌ها باعث شد که هم جواد افشار نسبت به من شناخت کافی داشته باشد و هم سعید نعمت‌الله نسبت به من اعتماد کافی کند./
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان