امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه با خانم ها رفتار کنیم

#1
Heart 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه با خانم ها رفتار کنیم 1
این روزها به مناسبت روز زن و روز مادر اعضای خانواده در تکاپو برای خریدهدیه مورد علاقه خانم ها هستند، اما خانم ها به غیر از هدیه  به رفتار هایی از طرف آقایان نیاز دارند که اگر هر مردی آن ها را رعایت کند حسابی می تواند دل خانم مورد نظرش  را بدست آورد، کارهایی که خانم ها را بیشتر از هدیه دادن خوشحال می کند. البته این به این معنی نیست که هدیه دادن را فراموش کنید بلکه شادی روز زن را برای آن ها دو چندان می نمایید. در این مقاله به راه هایی برای بدست آوردن دل خانم ها اشاره می کنیم.
به حرفهایش گوش دهید
اکثر خانم ها علاقه زیادی به صبحت کردن و در دل  دارند، مخصوصا اگر از کسی یا چیزی ناراحت باشند دوست دارند حسابی راجع به  آن موضوع صحبت کنند و توقع دارند شما هم کاملا به حرفایشان گوش دهید و آرامشان کنید. سعی کنید شنونده خوبی برای او باشید، او فقط دوست دارد حرفهایش را بزند تا کم کم آرام شود از او بخواهید خواسته‌ها و نیازهایش را با شما در میان بگذارد  و با توجه کامل به آنها گوش دهید. با این کار به او نشان می‌دهید که می تواند به شما تکیه کند و شما هم می توانید نیازهایش را برطرف کنید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه با خانم ها رفتار کنیم 1
با او صحبت کنید
در این مورد باید خودتان را جای یک خانم بگذارید، همان قدر که دوست دارد صحبت کند و شما شنونده خوبی برایش باشید دوست دارد شما نیز برایش صحبت کنید و همدم و هم صحبت خوبی داشته باشد.  او را از طرز تفکر خود آگاه سازید. لازم نیست درباره همه جزییات و مسایل کاری و غیر مرتبطی که لزومی ندارد در خانه مطرح شود صحبت کنید کافیست راجب موضوعاتی صحبت کنید که مربوط به هردوی شماست و اگر او را نیز در جریان امور بگذارید خوشحال می شود.
به قول هایتان عمل کنید
اگر حرفی می زنید یا قولی می دهید هر چند قولی کوچک باشد، در ذهن خانم باقی می ماند و از شما انتظار دارد که به آن عمل کنید. با عمل به قولی که داده اید، ارزش خود را بالا می برید، به او حس اطمینان و آرامش می دهید. او متوجه می شود که می تواند روی شما حساب کند و این حس برای خانم ها بسیار ارزشمند است.
یک هدیه یا گل برایش بخرید
هر از گاهی، هدیه یا دسته گلی زیبا  به او بدهید. برای دادن هدیه منتظر مناسبت خاصی نباشید. یک هدیه غیر منتظره می تواند حسابی دل خانمی را بدست آورد. لازم نیست برای خرید هدیه پول زیادی خرج کنید مهم این است سلیقه و وقت صرف کنید و به یاد آورید چه چیزی او را خوشحال می کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه با خانم ها رفتار کنیم 1
مناسبتها را فراموش نکنید
اگر می خواهید ازخشم خانم ها در امان باشید هیچ گاه مناسبت های مهم مثل سالگرد تولد، آشنایی، نامزدی و ازدواج را فراموش نکنید. نمی توانید تصور کنید فراموش کردن هر کدام از این مناسبت ها چقدر می تواند یک خانم را ناراحت و حتی خشمگین کند.
به ظاهر و تغییرات او توجه نشان دهید
برای خانم ها خیلی اهمیت دارد که اگر تغییری در ظاهرشان به وجود آمد، آقایان متوجه آن شوند. حتما با روی باز از تغییری که کرده است استقبال کنید و هر چند وقت یک بار از سلیقه اش تعریف کنید. اگر  از تغییری که کرده است راضی نیستید بهتراست دل او را نشکنید و مستقیم به او نگویید که این تغییر را دوست ندارید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه با خانم ها رفتار کنیم 1
نه بگویید
برای اینکه مرد مورد علاقه خانمی باشید لازم نیست همیشه به دل او راه بیایید. اگر بخواهید همیشه مطابق آنچه به شما می گوید عمل کنید، دیری نخواهد گذشت که رابطه تان خسته کننده می شود. خانم ها به دنبال مردی هستند که بتواند عقاید منطقی خود را در رابطه وارد کند. سعی کنید احساسات را کنار بگذارید، از روی عقل تصمیم بگیرید و به آن عمل کنید، حتی اگر این کار سبب عصبانی شدن خانم شود.
جذاب باشید
همانقدر که آقایان تنوع را می پسندند خانم ها هم تنوع را دوست دارند و می خواهند مرد مورد علاقه شان را با تیپ های رسمی، اسپرت، کلاسیک و… ببیند، مهم اینست که بدانید کجا برای خانم مورد علاقه تان دلربایی کنید.
همچنین خانم ها حس تکیه کردن به آقایان و قوی تر بودن آن ها را دوست دارند، در صورت لزوم کارهای تعمیراتی منزل را انجام دهید یا اگر بیرون از منزل هستید و خطری خانم را تهدید کرد برای نجاتش تلاش کنید.
البته رعایت تمام این نکات آسان نیست ولی مطمئن باشید با رفتاری جذاب و حساب شده، روز زن  بیشتر به شما خوش خواهد گذشت.
حرف بی ربطیست که مـــــــرد گریه نمی کند
    گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مـــــــــرد باشی تا بتوانی گریه کنی…

چگونه با خانم ها رفتار کنیم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چطور فکر کنیم تا افسرده نباشیم
  چیکار کنیم تا افسرده نباشیم؟
  ۱۷حقیقت روانشناسی جالب درباره رفتار انسان ها ک از آن خبر ندارید
  چگونه در ۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه در ۲۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه عادت های بد را به سادگی ترک کنیم؟
  چگونه با تنهایی و کمرویی کنار بیاییم؟
  والدین چگونه باید با افسردگی نوجوانان برخورد کنند؟
  درک کنیم، درک بشیم(:
  علائم هیستری، بیماری که عاشق خانم هاست!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان