امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اي*ميل هم يك بار مصرف مي*شود!

#1
آيا تا به حال براي شما پيش آمده است كه در سايت يا محلي ملزم به ثبت آدرس پست الكترونيكي خود شويد اما علاقه*مند نباشيد آدرس اي*ميل خود را ثبت كنيد؟ اگر اين مشكل براي شما هم پيش آمده خواندن اين گزارش قطعا مشكل شما را برطرف خواهد كرد.





به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا، اگر شما مايل هستيد آدرس اي*ميل خود را در اختيار هر سايتي قرار ندهيد، استفاده از اي*ميل*هايي يكبار مصرف راه*حلي مناسب محسوب مي*شود.

فرض كنيد مي*خواهيد در سايتي ثبت نام كنيد تا نرم*افزار يك كتابي را براي شما اي*ميل كند، يا اين*كه مي*خواهيد ديدگاه خود را در مطلبي از وبلاگي كه خوانده*ايد بازگو كنيد اما به اجبار از شما خواسته مي*شود كه آدرس اي*ميل خود را وارد كنيد.

با گشت و گذار در برخي سايت*هاي تبليغاتي در فضاي اينترنت مي*توانيد با چنين اي*ميل*هايي آشنا شويد؛ در چنين مواردي صرف نظر از جنبه*هاي امنيتي موضوع ممكن است شما فرصت مرور اي*ميل*هاي بعدي كه ممكن است از طريق اين سايت*ها ارسال مي*شود را نداشته باشيد البته اكثر سايت*ها و وبلاگ*ها مدعي هستند كه از اي*ميل* شما براي فرستادن هرزنامه (spam) مورد استفاده قرار نمي*دهند اما عملا گه*گاه اين كار را انجام مي*دهند.

در چنين شرايطي اگر شما نخواهيد عطاي خريد اينترنتي يا به عنوان مثال ثبت ايده خود در وبلاگ را به بقايش ببخشيد، راه چاره استفاده از اي*ميل*هاي يك بار مصرف خواهد بود.اين سرويس كه به مشتريان خود خدمات رايگان ارائه مي*كند مي*تواند مشكل شما را براي هميشه برطرف كند.

اين نوع اي*ميل تا چندين ساعت، چند روز و يا حتي چند سال مي*توانند اعتبار داشته باشند و اي*ميل*هاي دريافتي را به صورت خودكار به اي*ميل اصلي شما ارسال كنند. البته ناگفته نماند كه اين قابليت آخر در تماس اي*ميل*هاي يك بار مصرف وجود ندارد. حتي برخي از اين اي*ميل*ها قابليتي دارند كه شما بتوانيد پاسخ آن*ها را از طريق اي*ميل اصلي خود و بدون افشاي آدرس اي*ميل اصلي ارسال كنيد.


پاسخ
 سپاس شده توسط s love m
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مصرف قهوه و ارتباط با افسردگی
  صرفه جویی در مصرف سوخت دو شاخصه مهم
  جینسینگ چیست و چگونه مصرف می شود؟
  راه حلی برای صرف جویی در مصرف آب در کالیفرنیا ( رنگ کردن چمن ها)
  تاریخ مصرف عشق
Information مسمومیت زن و شوهر بر اثر مصرف کالباس مارمولک ‌دار!!
  ترول از ساخت به مصرف اگه قدیمی بود بیا منو بکش
  داستان عشق و تاریخ مصرف آن.(حیفه اگه نخونید)
  چند جمله پر مصرف
Photo داستان عاشقانه-عشق تاریخ مصرف دارد؟؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان