امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مطمئنی فرهنگشو داری؟

#1
بابا نکن
اون دکمه هستش نه اسباب بازی
یه بار بزنی عمل میکنه
اااااااااااااه
نکن دیگه
بچه حالیت نیس؟
××××××××××××××××××
اکثر ما در آپارتمان ها و مجتمع هايي زندگي مي کنيم که مجبوريم براي رفت و آمد از آسانسور استفاده مي کنيم. بيشتر افراد مايلند وقتي که در آسانسور هستند ، تنها باشند ! خود را در آينه داخل آن بر انداز کنند ، براي خود آواز بخوانند ، پشت سر رئيس خود زيرلب حرف بزنند و …!! البته ممکن است اين حالت هم پيش بيايد که تنها باشيد ولي خوب بيشتر اوقات شما مجبوريد با کسان ديگر هم در اين فضاي محدود همراه شويد ، در اينجا به يک سري آداب و اصول استفاده از آسانسوراشاره شده تا شما را در رفع مشکلات رايج کمک کند :

چه کارهايي را بايد انجام دهيم !

اگر شما در آسانسور هستيد در باز است ولي در لحظات آخر بسته شدن متوجه مي شويد که کسي سراسيمه مي خواهد به آسانسور برسد ، در اين موقع سريع با زدن دکمه مربوطه سعي کنيد در را نگه داريد تا او به آسانسور برسد، هيچ چيز بدتر از آن نيست که کسي به آسانسور نرسد و ناگهان در به روي او بسته شود ! البته شايد اين صحنه براي افراد داخل آسانسور خنده دار باشد ولي مطمئن باشيد اگر هيچ کمکي نکنيد چهره ي شما در ذهن کسي که به آسانسور نرسيده مانده است !
زماني که سرما خورده ايد يا مريض هستيد و ناخودآگاه ممکن است عطسه يا سرفه کنيد ، سعي کنيد از آسانسور ديگرکه خالي تر است استفاده کنيد ، وقتي داخل آسانسور خلوت است ، جوري نايستيد که همه جا را اشغال کنيد رعايت جا براي کسان ديگر داخل آن هم بکنيد.

چه کارهايي را نبايد انجام دهيم !

در برج هاي بزرگ و پر رفت و آمد ، جمعيت زيادي همزمان از آسانسور استفاده مي کنند، در نظر ديگران جلوه ي خوبي ندارد که براي يک يا دو طبقه ي اول ،آسانسور را نگه داريد، سعي کنيد اين مسير کوتاه را با پله طي کنيد چرا که معمولا” مسافران داخل آسانسور ذاتا” دوست دارند به بالا بروند نه پايين! اين در صرفه جويي زمان نيزبه شما کمک مي کند .
در مواقعي که آسانسور شلوغ است درست نيست که شما آسانسور را در طبقه اي که هستيد به خاطر رسيدن دوستانتان نگاه داريد ، شما در واقع مردم را در طبقات ديگر براي سوار شدن معطل کرده ايد . شايد اصلا” دوست شما تلاشي براي رسيدن سريع تر به آسانسور نکند و نگراني به خود راه ندهد ! بنابراين ادب حکم مي کند در آسانسور را ببنديد ، نهايتا” او به آسانسور بعدي مي رسد.
فردي که به طور اتفاقي و به دليل جمعيت زياد مجبور شده کنار صفحه کليد کنترل آسانسور بايستد ، اپراتور و مسئول آن نيست فقط لطف مي کند و تنها به خاطر نزديکي به آن براي شما شماره طبقه را مي زند ، پس محترمانه از او خواهش کنيد نه دستوري تا طبقه مورد نظر شما را بزند و در غير اين صورت شما خود بايد اين کار را بکنيد .
در آسانسور سعي کنيد از تلفن همراه استفاده نکيند ، جلوه ي خوبي ندارد چون بيشتر غريبه هستند و در چنين محيط ساکت و محدودي همگي صحبتهاي شما را مي شنوند. مگر اينکه بطور اتفاقي همگي در آسانسور آشنا باشيد که در هر حال در هر محيط عمومي طول دادن مکالمه تلفن مزاحم ديگران است ، مي توانيد بگوييد در جايي هستم و بعدا” تماس بگيريد . در صورت مجبور بودن به مکالمه سعي کنيد براي دقايقي بيشتر حرفهاي عاميانه بزنيد ، مثلا” در مورد آب و هواي آن روز تا از آسانسور پياده شويد.
×××××××××××××××××××××××××
حالا تو هییییییییییی بزن روی اون دکمه تا ...
مطمئنی فرهنگشو داری؟ 1

پاسخ
 سپاس شده توسط ~Mahnaz~ ، bahare_021 ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ
آگهی
#2
جالب بود هــــا!

خوب هم بود
تـشـکـر میکنم.


حالا تو هییییییییییی بزن روی اون دکمه تا ... Tongue
پاسخ
 سپاس شده توسط F A R ! N


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چرا مشکی رنگ عزا داری است؟
  امانت داری از اصول پایه اخلاقی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان