امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مردم آلمان(کسی که میخواد مهاجرت کنه بیاد)

#1
آلمانی ها چه کسانی هستند و چه خصوصیاتی دارند. بیایید نگاهی کاملاً صادقانه به مردم آلمان بیاندازیم با این امید که آنها مرا ببخشند یا اینکه اصلاً این قسمت را نخوانند ! D:

یک آلمانی نمونه :

یک فردی حسود، کاسب کار، متکبر، مقرراتی، تملق گو ، جنگ طلب، وقت شناس ،رقابت طلب، عضو و هوادار اتحادیه ها ،میهن پرست افراطی ، رازدار، خورشید پرست ، بی پرواء ، پرسروصدا ،نامهربان منظم، بی عیب و نقص ، چاق ، برتری جو، مهندسی بیهمتا ، صادق ، سختکوش ، بهداشتی ، عاشق مار، کم حرف، تندرست، آراسته، صرفه جو ، خودخواه ، تحصیلکرده، نااستوار ،جدی خودبین، ثروتمند، محافظه کار ، قدرت طلب ، رسمی، سازگار، مسئول ،منتقد از خود، صلح جو ،بردبار، مادی گرا ،جاه طلب ،بیگذشت ،غیر احساسی، قابل اعتماد، هوشیار ،سرسخت، باکفایت ،جسور، خشک، نامحبوب ( زیادی جدی و پولدار )، مطیع، آزاداندیش، بی احساس، منضبط ،بی عاطفه، بیگانه ستیز ،نکته سنج ،خلاق، متعصب ، سنتی ،باهوش، پرهیزگار ،خودپرست، مستقل ،مطیع قانون، فوتبالیستی خوب و به طرز عصبانی کننده ای آلمانی صفت است! D:



ممکن است توجه کرده باشید که فهرست فوق شامل « تعدادی » صفات ضد و نقیص است این امر تعجب آور نیست چرا که نمی توان فردی را یافت که «آلمانی نمونه » یا حتی صرفاً « آلمانی » باشد.

آلمان نوین از به هم پیوستن ایالت های فئودال سابق به وجود آمده است و دارای شهر ها و حوزه هایی است که آداب و رسوم دوک نشین ها و امیر نشین های سابق هنوز در آنها متجلی است. برای اینکه با خصوصیات یک فرد آلمانی آشنا شوید ابتدا باید به شهر محل سکونت وی توجه کنید ( برلینی ها درسدنی ها فرانکفورتی ها هامبورگی ها مونیخی ها و غیره هر یک خصوصیات خود را دارند ) و سپس استان محل اقامت خود را در نظر بگیرید ( باواریایی فریزیایی هسیایی پروسیایی ساکسونی سوابیایی و غیره ). « اروپایی بودن » آنها در مرحله سوم و این واقعیت که آلمانی هستند تنها در الویت چهارم قرار می گیرد. آلمانی بودن آنها تنها در هنگامی که در میان خارجیان هستند حائز اهمیت است و آنهم به این دلیل که گذر نامه شان چنین می گوید.

از دیرباز مرزی نامزئی میان شمال – جنوب وجود داشته است و مردم محافظه کار تر شمال از مردم نه چندان توانای جنوب به دلیل تنبلی و سستی شان کناره گیری می کنند در حالی که مردم جنوب با طعنه هایی همچون « خشک و کودن » متقابلاً پاسخ آنها را می دهند. جدایی نامحسوس تری نیز میان مردم محکم و سرسخت Saxon در شرق و مردم شهرنشین و راحت طلب Rhinelander در غرب وجود دارد گرچه با اتحاد مجدد آلمان تفاوت میان مردم غرب ( Wessies ) و شرق ( Ossies ) تشدید شده است. در نظر مردم شرق غربی ها استعمارگران متکبری هستند و از نظر مردم غرب شرقی ها سوسیالیست های تنبلی هستند که از اعانه گرفتن از دولت لذت می برند. با وجود این در حالی که مطمئناً نمی توان همه مردم آلمان را در یک قالب قرار داد ( بعضی از آنها تقریباً شبیه مردم « عادی » هستند! ). نمی توان به دلیل مواجهه با چند نفر آلمانی غیر عادی درباره بقیه نیز قضاوت کرد.

طرز فکر مردم آلمان از خارجیان از نامی که برای کارگران خارجی انتخاب کرده اند مشخص می شود این افراد را به طرز مودبانه کارگران میهمان ( Gastarbeiter ) می نامند که آلمانی ها آنان را در تعداد بسیار به کشور وارد کردند تا همه شغل های کثیف و ناخوشایندی را که آلمانی ها نمی خواستند خودشان انجام دهند بر عهده بگیرند.
مردم آلمان(کسی که میخواد مهاجرت کنه بیاد) 1

پاسخ
 سپاس شده توسط Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، xx_sina_xx ، gole_pazhmorde ، حقوقدان انجمن
آگهی
#2
ولی المان بهترین شرایط برای تحصیل رو داره!من که میخوام برای تحصیل برم اونجا!
پاسخ
#3
المان هم مردم خوبی داره و هم جای خوبه ایی هست برای تحصیل
عشق مانند ساعت شنی است قلب را پر می کند و مغز را خالی‎
پاسخ
 سپاس شده توسط F A R ! N
#4
فقط آلمان / ژاپن / سوئیس/
پاسخ
#5
هیعـــــــ
چه قدرررررررررررر اسپم!!!!!!!! >_<
مردم آلمان(کسی که میخواد مهاجرت کنه بیاد) 1

پاسخ
#6
(26-01-2014، 14:59)kiana.m نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ولی المان بهترین شرایط برای تحصیل رو داره!من که میخوام برای تحصیل برم اونجا!

به خصوص رشته های مهندسی !
پاسخ
آگهی
#7
(25-02-2014، 17:12)ARMY نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(26-01-2014، 14:59)kiana.m نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ولی المان بهترین شرایط برای تحصیل رو داره!من که میخوام برای تحصیل برم اونجا!

به خصوص رشته های مهندسی !
بعله برا رشته های ریاضی بهتره اما برا رشته ی علوم تجربی هم امکاناتش خیلی بالا هستش!
مردم آلمان(کسی که میخواد مهاجرت کنه بیاد) 1

پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مردم کشور های دنیا چطور خندیدن را تایپ می کنند؟
  فرهنگ مردم هفتادر
  پاسداشت کورش بزرگ، تلاشی برای ارجمندی میهن و مردم
  جشنواره هیولا و موجودات ترسناک در آلمان (عکس)
  خرافات یا اداب و رسوم مردم کشورهای دنیا درمورد خوش شانسی
  آداب و سنن مردم قاینات
  آداب و رسوم مردم قزوین در مراسم مختلف
  جایگاه‌ زایش ‌در ‌فرهنگ‌ عامه‌ مردم‌ ایران‌
  آیین تولد فرزند در میان مردم کُــرد
  اعتقادات و باورهای مردم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان