امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حقیقت خاموش_سلیمان نبی یا شاه سلیمان؟

#1
دوستان به دلیل این که این داستان خیلی زیاد و پرمحتوا و همین طور طولانی است برای شما در سه قسمت خلاصه میکنم...در ضمن این داستان فقط در مورد شاه سلیمان نیست بلکه به جهاتی دیگر هم اشاره میشود.

فسمت اول



بسم الله الرحمن الرحیم

شیطان گفت: ای خدای من ، چون تو مرا گمراه کردی من نیز در زمین (باطل ) را در نظرشان زیبا جلوه میدهم وهمه را به سمت گمراهی میکشانم به جز بندگان پاک و (مخلص ) و برگزیده ی تورا . الحجر/ قرآن کریم / آیه ی 39



و پیروی کردن سخنانی را که (دیوان) و شیاطین در ملک سلیمان (به افسون و جادوگری) میخواندند ، و هرگز سلیمان (با به کار بردن سحر به خدا ) کافر نگشت و لکن شیاطین کافر شدند که سحر به مردم می آموختند و آنچه را که بر دو فرشته ی هاروت و ماروت در بابل نازل شده بود پیروی کردند. در صورتی که آن دو ملک به هیچ کس چیزی نمی آموختند مگر آنکه به او می گفتند که کار ما فتنه و امتحان است ، مبادا کافر شوی. اما مردم از ان دو ملک چیزی را که ما بین زن و شوهر جدایی افکند می اموختند . البته به کسی زیان نمی رساندند مگر انکه خدا بخواهد . و چیزی که می آموختند به خلق زیان میرسانید و سود نمی بخشید و محققا می دانستند که هر که چنین کند ، در عالم آخرت هرگز بهره ای نخواهد یافت و آنها به بهای بدی خود را فروختند ، اگر میدانستند. سوره ی بقره / آیه ی 102



در این قسمت میخواهیم پایه های دروغی بزرگرا اندکی بیشتر توضیح دهیم تا حقیقت مطالبی که قبلا گفته شده و سایر مطالب که در ادامه خواهید خواند راحت تر آشکار گردد.



آیا میدانید اهمیت آیه ی بالا در چیست؟! بیست سال پس از تسخیر اورشلیم ، مسجد قبه السخره به تصرف گروهی از راهبان جنگجو در آمد یعنی گروه شوالیه های معبد. در اورشلیم آنها هر روز بیشتر از تعالیم مسیحیت منحرف میشدند و آموزه های مخفی کابالا را فرامی گرفتند ، کابالا همانطور که میدانید نوع قدیمی جادوی یهودی است. یهودیان این آموزه ها را از مشرکان مصر باستان در طول تاریخ برداه داری فراعنه اموخته بودند و آن را در زمان بخت النصر در بابل نیز توسعه دادند.





به نظر شما چرا امروزه این همه تفاوت در میان ادیان می بینیم ؟! چرا وحدت و یگانگی در میان ادیان خدا پرست وجود ندارد؟! اگرچه ادیان یکتا پرست توسط انسان به وجود نیامده اند اما همه ی آنها تحریف شده اند.

بیایید سفری به تاریخ ادیان یکتا پرست داشته باشیم تا بفهمیم آنها چگونه مورد تحریف قرار گرفته اند و ریشه ی این تفاوت ها در کجاست ! بیایید با دین یهود و کتاب مقدس تورات شروع کنیم .



پادشاهی یهودیان توسط بخت النصر "The Nebuchadrezzar" نابود شد. پادشاهی بابل آنها را در سرزمین مقدس شکست داد و حکومت پادشاهی آنها را متلاشی کرد و پادشاهی بابل بسیاری از آنها را به عراق و بابل برد از همان موقع بود که یهودیان واقعی از دین واقعی خدا جدا شدند. و تحت تاثیر حکومت دیکتاتوری و ستمگر بابل قرار گرفتند.



از آنجا بود که بسیاری از تحریفات در دین موسی (ع) به وقوع انجامید وهمه ی این اتفاقات در بابل (Babylon) رخ داد . کتاب تلمود در بابل نوشته شد . جالب است بدانید کتاب تلمود توسط 70 خاخام که در بابل بودند نوشته شد و اکنون این کتاب قانون و کانون مرکزی دین یهود است!!

آنها تورات را ترک کردند و از تلمود پیروی کردند یعنی پیروی از کتابی که خاخام هایی ان را نوشتند که تحت تاثیر حکومت و محیط بابل بودند . بهتر است بدانید که هدف از تلمود طرحهایی برای احاطه بر اورشلیم و معبد سلیمان بود . هدف آنها به مقدار بسیار زیادی به اهداف و اساس انجمن های مخفی وابسته بود . در حالیکه سلیمان نبی از اعمال شیطانی انها مبرا است .



قابل توجه شما که اولین کسی که بنای مسجد و پایگاهی برای عبادت خدا برپا کرد یعقوب علیه السلام بود . یعقوب پیام آور خدا بود درست همانطوری که سلیمان نبی بود .بنای "معبد سلیمان " در واقع مسجد بود نه یک معبد . سلیمان نبی بنای مسجدی را گذاشت و آنجا را در طول دوران حکومتش توسعه داد .

با وجود اینکه تمامی پیامبران حقیقت آمدن پیامبران آینده و کتب مقدسشان را درزمان خویش به مردمشان معرفی و تایید کرده بودند ولی باز هم رهبرانی فاسد با حقیقت مبارزه کردند.



وهنگامی که فرستاده ای از سوی خدا به سراغشان آمد در حالی که با نشانه هایی که در نزد آنها بود مطابقت داشت جمعی از آنان که دارای کتاب بودند کتاب خدا را پشت سر انداختند گویی که اصلا از آن خبری ندارند.. آیه ی 1 / سوره ی بقره



وقتی رسول خدا آمد آنها نمیخواستند از او پیروی کنند . پس آنها از چه چیزی پیروی میکردند؟! قابل توجه دوستان ماجراجوی امروز آنها از آنچه شیاطین در عصر سلیمان بر مردم میخواندند پیروی می کردند. به این معنی که شیاطین در زمان حضرت سلیمان به مردم سحر و جادو می آموختند ، این امر مختص زمان حضرت سلیمان نیست قبل از آن نیز وجود داشت . درست مانند امروز یعنی قرن 21.

السدی میگوید سلیمان نبی فهمید که شیاطین به مردم سحر وجادو می آموزند بنابراین تمامی دستورالعمل ها و کتابهایی که پیرامون ارتباط و آیین ها نوشته شده بود را جمع آوری کرد و آنها را از شیاطین و مردم گرفت و قانونی را میان مردم گذاشت که هرکسی که سحر وجادو بیاموزد، انجام دهد یا آموزش دهد. اعدام خواهد شد.



سلیمان نبی تمامی آن کتاب ها را جمع آوری کرد و مدفون نمود ، عده ای میگویند که او کتاب ها را در زیر تخت خود مدفون کرده است . به نظر شما جالب نیست که از طرح های اصلی انجمن های مخفی امروز که بسیاری از به اصطلاح حامیان دموکراسی در آن عضو هستند این است که معبد سلیمان را احیا کنند؟! بدانید که احیای معبد سلیمان و حفاری های نزدیک مسجد القصی برای دستیابی به گنج مدفون شده است . و آنها تا زمانی که به هدف خود نرسند به هیچ وجه دست نخواهند کشید.



فلسطین مهم ترین قسمت از توطئه ی جهانی است و آرام آرام برای ظهور دجال ضد مسیح آماده میشود . بسیاری از شما حتی مسجد الاقصی را نمیشناسید!!



دوستان عزیز این تصویر که در زیر میبینید مسجد الاقصی نیست ، این قبه الصخره است ولی همواره شما این تصویر را نماد مسجد الاقصی میدانید . غیر از این است؟! میدانید چرا ؟! چون ما تحت کنترل هستیم .این کنترل است که شما اینگونه فکر کنید به خاطر اینکه زمانی که مسجد خراب شد حتی متوجه هم نشویم .

مجموعه ی حرم قدسی شهر بیت المقدس، یکی از مبارک ترین و مقدس ترین مکان های دنیا می باشد و از نظر تقدس، در بین ادیان الهی (اسلام، مسیحیت و یهودیت) مقام والایی دارد. این مجموعه ی مبارک، از بخش های مختلفی تشکیل شده است که شناخت آن ها ما را در ادامه ی بحث، یاری می کند:

A) مسجد الاقصی مسجد مبارکی است که قبله ی اول مسلمین می باشد. این مسجد مبارک، از ارزش بسیار والایی در دین اسلام برخوردار است و بسیاری از وقایع آخرالزمان، از جمله قضیه ی فتح قدس در زمان ظهور حضرت مهدی (عج)، به این مسجد مبارک مربوط می شود. گنبد این مسجد، سبز رنگ است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ۱۸ حقیقت جالب در مورد آدولف هیتلر که نمیدانستید !
  یازده حقیقت در مورد مصدق
  9 حقیقت شگفت انگیز تاریخی و باستانی
  10 حقیقت درمورد مومیایی ها !!
  10 حقیقت جالب درمورد تمدن اسرار امیز مایا + عکس
  10 حقیقت جالب در مورد تمدن اسرارآمیز مایا!
  10 حقیقت جالب در مورد مصر باستان!!
  15 حقیقت جالب در مورد مصر باستان!! (+عکس)
  10 حقیقت جالب در مورد تمدن اسرارآمیز مایا!! (+تصاویر)
Rainbow .::حقیقت مردی در سایه فریب تاریخ ، هيملر روح اهريمنی پيشوا .::

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان