امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صلیبیون ازنظر یک مسلمان

#10
فرید جان انگار امرو ز به کلی قاطی کردی
اسامه بلادن تو قرون وسطا چه کار میکنه؟
اعراب (شامل تمام کشورهی عرب زبان)وایرانی ها در ان زمان پیشرفته ترین و با فرهنگ ترین کشور های جهان بودند به طوری که علم اروپاییان حتی به اندازه ی نصف علم انان نبود بغداد مرکز علم بود و .................
برای اطلاعات بیشتر به نوشته ی جنگ های صلیبی رجوع شود که در همین انجمن است

به این نوشته توجه کنید
قابل اشاره است که در قرون وسطی جهل در اروپا بیداد میکرد، در طی دوره ای از جنگهای صلیبی سپاهی به نام سپاه کودکان تشکیل گردید، رهبری این سپاه را پسری چوپان به نام استفان بعهده داشت. آنان تصور می کردند که کودکان عشق می توانند مسلمانان را شکست دهند و در نتیجه آن سی هزار کودک از بندر مارسی فرانسه عازم بیت المقدس شدند اما هیچ یک از آنان به بیت المقدس نرسیدند، یا در راه از بین رفتند یا توسط دیگرزورمداران به بردگی برده شدند!!! غیر از جنگ اول صلیبی ها که فئودال ها رهبران آن را تشکیل می دادند و هیچ پادشاهی در آن شرکت نداشت وصلیبیون پیروز شدند، در جنگهای بعدی نه تنها کاری از پیش نبردند بلکه شکست مفتضحانه ای هم خوردند، حتی حضور ریچارد شیردل هم باعث بازگشت بیت المقدس نشد، اما در پایان این جنگها که شگفتی اروپا را رغم زد اروپاییان به دانش هایی دست یافتند که محصول سال ها تلاش ومطالعه ی شرقیان بود.

کسب دانش و اطلاعات علمی شرقیان باعث گردید که امروزه اروپاییان از نظر فن آوری ، قدرت برتر دنیا شوند. در مورد مردانگی صلاح الدین هیچ شکی نیست زیرا بارها نویسندگان اروپایی او را مدح کردند و حتی در زمانی که پیاده می جنگید، برای او اسبی فرستادند و گفتند: "که درست نیست سلحشوری به این توانایی پیاده بجنگد. " . در تاریخ آمده ست که او در مورد رنوی شاتیون که بارها پیمانهای صلح را شکست و به کاروان حج حمله کرده بود و خواهر صلاح الدین را به اسارت گرفته بود هیچ رحمی قائل نشد. مسئله دیگر قتل سهروردی است که آقای محمد قاضی معتقد هستند که بااخبار دروغ و جعلی از طرف علمای فاسق آن دوران به صلاح الدین نسبت داده شده است.

داستان و ماجراهای رابین هود پس از عزیمت ریچارد پادشاه انگلستان به اورشلیم برای جنگ با مسلمانها به وقوع پیوست ، زیرا که برادر زاده او پرنس جان از نبود او سو استفاده کرده بر مردم سخت می گرفت. و با جانشین کردن خود فشارهای بیرویه ای به رعایا و زیر دستانش وارد میکرد.
aweneeme.blogfa.com/post-427.aspx
نابود باد کمونیسم نابود باد صیهونیسم







صلیبیون ازنظر یک مسلمان
عضو گروه تاریخ انجمن




















پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، sp_go ، sanaz_jojo


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: صلیبیون ازنظر یک مسلمان - 1939 - 04-12-2011، 16:15


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان