امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش بازی : اینتر میلان - یوونتوس

#1
تصویری :
پیش بازی : اینتر میلان - یوونتوس 1
متن کامل :

دومین دربی ایتالیا در فصل جاری کالچو صحنه نبرد دو تیمی است که تضادگونه‌ترین وضعیت را حداقل در چند فصل اخیر داشته‌اند و شاید تنها شباهت‌شان این باشد که هر دو در دور قبلی رقابت‌ها در هفته بیست و یکم سری A به تساوی‌هایی ناامید کننده تن دادند. یک هفته پس از تحقیر سمپدوریای سینیشا میهایلوویچ با شکست 4- 2، بیانکونری به رم سفر کرد تا برابر لاتزیو به میدان برود و امیدوار بود که با کسب 3 امتیاز این بازی شمار پیروزی‌های متوالی‌اش در فصل جاری را به عدد 13 برساند اما شوک زودهنگامی که اخراج جان‌لوییجی بوفون به بانوی‌پیر وارد کرد نگذاشت یووه با اقتدار همیشگی بازی کند. مردان کونته اگرچه با یک یار کمتر شکست یک – صفر را با تساوی یک – یک عوض کردند اما این نتیجه برای حفظ حاشیه امنیت 8 امتیازی آنها در صدر جدول کافی نبود و رم از این فرصت با شکست هلاس ورونا استفاده کرد تا فاصله‌اش با صدر جدول را به 5 امتیاز کاهش دهد.
 این تساوی پایانی بر پیروزی‌های متوالی بود که یووه از اواسط ماه نوامبر پس از شکست تحقیر آمیز 4- 2 در خانه فیورنتینا – همان بازی معروفی که نیمه اولش را 2 – صفر به پایان رسانده بود – کسب کرد. بوفون در دقیقه 24 آن بازی از میدان اخراج شد که این تاوان خطای او برای سرنگون کردن میروسلاو کلوزه در محوطه جریمه بود اما علاوه بر دریافت کارت قرمز مستقیم، او یک پنالتی هم به لاتزیو داد که کاندروا آن را به گل تبدیل کرد. فرناندو یورنته، به نجات بانوی پیر آمد و با گلی که زد نگذاشت 3 امتیاز به میزبان برسد تا آنتونیو کونته با وجود توقف تیمش از نتیجه راضی باشد.
یوونتوس در دربی ایتالیا نه تنها بوفون بلکه یکی دیگر از مهره‌های کلیدی‌اش که در این فصل تاثیر بسزایی در افزایش قدرت دفاعی بانوی پیر داشته را در اختیار نخواهد داشت. جورجو کیلینی، مدافع میانی ایتالیایی بانوی پیر هم هنوز از بند مصدومیت ران رها نشده است و نمی‌تواند به میدان برود. بوفون به سبب کارت قرمزی که در بازی برابر لاتزیو دریافت کرد نه تنها بازی امشب برابر اینتر بلکه 2 بازی بعدی تیمش در سری A را هم از دست خواهد داد.
یوونتوس در شرایطی در خانه‌اش از اینتر رده‌پنجمی میزبانی می‌کند که از ابتدای سال 2014 تاکنون تنها یک گل زده داشته و هنوز در حسرت کسب یک پیروزی است که این شرایط دقیقا عکس آن وضعیتی است که بانوی پیر در این فصل داشته است. اینتر در آخرین بازی خود در خانه برابر کاتانیای قعر جدولی تن به تساوی بدون گل داد که البته از بخت بد والتر ماتزاری و مردانش، آلبرتو فریسون، سنگربان حریف قعرجدولی در اوج بود و یکی از بهترین شب‌های حرفه‌اش را تجربه می‌کرد، هرچند مهاجمان نرآتزوری هم آنطور که باید و شاید در زدن ضربات آخر خود دقت نداشتند. این موضوع همان چیزی بود که ماتزاری در کنفرانس خبری بعد از بازی هم به آن اشاره داشت. تساوی بدون گل خانگی برابر کاتانیا مسلماً بر استرس و اضطراب آبی و مشکی پوشان شهر میلان در ادامه فصل خواهد افزود به خصوص که تیم‌هایی همچون تورینو، پارما و هلاس ورونا سایه به سایه نرآتزوری را تعقیب می‌کنند.
از آنجایی که بازیکن جدیدش، دانیلو دِآمبروسیو، از ناحیه ران آسیب دیده است، اینتر امشب نخواهد توانست از این بازیکن که پیش از این در پست دفاع چپ برای تورینو توپ می‌زد استفاده کند و این در حالی است که استبان کامبیاسو، هافبک آرژانتینی نرآتزوری هم به خاطر کشیدگی همسترینگ در بازی برابر کاتانیا، فرصت حضور در بازی امشب را از دست داده است. در غیاب این 2 نفر امید ماتزاری به این است که ستاره برزیلی جدید تیمش، هرنانس که جمعه، در آخرین روز بازار نقل و انتقالات از لاتزیو به آبی و مشکی‌پوشان ملحق شد، شروعی رویایی داشته باشد.

 آمار و ارقام
در حالی که یوونتوس برای ثبت سیزدهمین بازی بدون شکست متوالی خود به میدان می‌رود، اینتر با کورسویی از امید برای پایان دادن به طلسم ناکامی‌های اخیرش به خانه بانوی پیر می‌رود. اینتر در 5 بازی اخیرش حتی یک پیروزی هم کسب نکرده و این در شرایطی است که این تیم در 9 بازی اخیرش در سریA تنها یک برد در کارنامه خود ثبت کرده است.  یوونتوس در صورت پیروزی در بازی امشب دهمین پیروزی خانگی متوالی خود در فصل جاری را کسب خواهد کرد و این به معنای ثبت رکورد صد درصد پیروزی بانوی پیر در بازی‌های خانگی‌اش در این فصل است. یووه این فصل نه تنها در لیگ که در هیچ یک از رقابت‌هایی که در آن شرکت کرده در خانه تن به شکست نداده است و به استثنای 2 بازی برابر گالاتاسرای و رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن به تقسیم امتیازات رضایت داد، سایر بازی‌های خود را برده است. این در حالی است که اینتر از ابتدای ماه نوامبر به بعد در هیچ یک از بازی‌های خارج از خانه خود نبرده است. آخرین پیروزی خارج از خانه مردان ماتزاری برد 3- صفر آنها در خانه لاتزیو بود.   اولین جدال یوونتوس و اینتر در فصل جاری با تساوی یک – یک به پایان رسید که آن اولین بازی این فصل بود که یووه در آن امتیاز از دست داد. این بازی جزو آن دسته از جدال‌های 2 تیم در دربی ایتالیا بود که گل‌های کمی در بر داشت. در حقیقت از فصل 2003- 2002 تاکنون، یوونتوس و اینتر 10 بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر یک از این بازی‌ها به طور میانگین 4/2 گل داشته است. از این 10 بازی سهم یوونتوس 5 پیروزی بوده و سهم اینتر 3 برد و 2 بار هم جدال این دو تیم برنده‌ای نداشته است. یکی از 3 پیروزی اینتر در این 10 بازی برد دور از انتظاری بود که این تیم فصل گذشته در خانه بانوی پیر کسب کرد و این تیم را در خانه‌اش با نتیجه 3-یک شکست داد.

تــرکیـب احتمــالی


اینتر: هندانوویچ، ژوان، رولاندو، ‌کامپانیارو، ناگاتومو، کواچیچ، کوزمانوویچ، جاناتان، میلیتو، آلوارس، پالاسیو


یوونتوس: استوراری، بارزاگلی، بونوچی، اوگبونا، پوگبا، پیرلو، ویدال، آسامواه، لیشت اشتاینر، یورنته، توس
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط ★☆✩ aℱ﹩ℋi₦ ℛℯⓐℒⓘ★☆✩
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  زلاتان امروز قراردادش با میلان را تمدید می‌کند؟
  استراماچونی: وراتی را برای اینتر می‌خواستم اما...
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان