امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

6 بازی برتر رونمایی شده که مرزهای گرافیکی را فراتر می برند

#1
در نمایشگاه E3 و قبل از اَن عناوینی رونمایی شدند که اَنچنان نسل بعدی به نظر نمی رسیدند اما در این بین تعدادی بازی بودند که گرافیکی خارق العاده به نمایش گذاشتند و حد و مرزها را فراتر برند. در این مقاله سعی داریم به6 بازی برتر که می توانند بازیکن را متعجب کنند بپردازیم.

12-Deep Down

یکی از بازی هایی که در نمایشگاه رونمایی «پلی استیشن 4» به نمایش در اَمد عنوان Deep Down بود که توسط «کپ کام» با موتورگرافیکی Panta Rhei در دست ساخت می باشد. با توجه به اسکرین شات ها، تریلر ها و نقش اَفرینی بودن بازی کیفیت بصری بسیار خوب است شاید به نسبت به اَن سر و صدایی که اوایل به راه انداخت چیز خاصی نباشد اما همچنان بین هم عناوین هم سبک خودش یک بازی خارق العاده به نظر می رسد. Deep Down یک عنوان نقش اَفرینی اَنلاین چند نفره است که شما را درون دنیایی تاریک و بزرگ قرار می دهند تا با موجوداتی خطرناک مبارزه کنید. همانطور که می دانید این عنوان به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن 4» در دست ساخت می باشد و با نظارت مستقیم SCE در دست ساخت است. طبق سخنان اَقای Yoshinori Ono که او را با سری «مبارزان خیابانی» می شناسیم موتورگرافیکی Panta Rhei جانشینی برای MT Framework همان موتورگرافیکی که نسوخ اخیر Resident Evil با اَن ساخته شد می باشد. Deep Down برای عرضه در تاریخ نامشخصی در سال 2014 برنامه ریزی شده است.



11-Drive Club

عنوان Drive Club یکی از انحصاری های کنسول محبوب سونی یعنی PS4 است که در استودیو Evolution Studios در دست ساخت می باشد، قرار بر این بود که یکی از لانچ تایتل های کنسول «پلی استیشن 4» باشد اما به دلیل رفع مشکالت تاخیر خورد و برای عرضه در اوایل سال 2014 در نظر گرفته شد. از اَن جایی که سونی به یک بازی ریسینگ خوب با کیفیت بصری بسیار عالی نیاز دارد تا بتواند انحصاری خوب رقیب یعنی Forza را شکست دهد بر روی این عنوان حسابی سرمایه گذاری کرده است. از همان روز اول رونمایی Drive Club عده زیادی عاشق بازی شدند.



10-Titanfall

چندی پیش بود که تیمی از Infinite Ward جدا شدند و برای خود استودیو ای به نام Respawn تشکیل دادند حال این استودیو بازی ای در دست ساخت دارد که جوایز بسیار زیادی برده است و از بهترین های E3 انتخاب شده است و دلیل اصلی موفقیت این بازی ترکیبی از گیمپلی سریع و گرافیکی خارق العاده است. از اَن جایی که این عنوان فقط بخش چند نفره دارد شاید خیلی ها جذبش نشوند اما از بازی های شاهکار رونمایی شده می باشد. جالب است که بدانید موتورگرافیکی بازی Source می باشد، همان موتورگرافیکی که با اَن عناوین «نیمه جان» توسعه داده شدند. «سقوط تایتان» در تاریخ 13 مارس سال جاری برای پلتفرم های Xbox 360،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.



9-Destiny

یکی از بزرگان صنعت گیم یعنی بانجی عنوانی با نام «سرنوشت» در دست ساخت دارد که به غیر از ایده های عالی در گیمپلی گرافیکی خارق العاده را نیز با توجه به وسعتش به نمایش در اَورده است. جالب است که بدانید بازی خیلی وقت است که ایده هایش شکل گرفته است و در دست ساخت می باشد اولین بار نشان هایی در Halo 3 پدیدار شد و سپس سرانجام چند سال بعد توسط Activision و Bungie رونمایی شد. بازی از موتورگرافیکی In-house engine و Umbra III بهره می برد. تاریخ انتشار بازی سال 2014 است و پلتفرم های مقصد کنسول های نسل حاضر و نسل بعدی می باشن.



8-Watch Dogs

از همان روز اولی که Watch Dogs رونمایی شد همه فهمیدیم که با چه عنوان بزرگی طرف هستیم، یوبی سافت برای این بازی و مخصوصا بخش گرافیکی اَن سنگ تمام گذاشته بود. با توجه به بزرگی بازی جزئیات بی داد می کنند، نسخه نسل بعدی از نظر گرافیکی یک سر و گردن از هم بازی های هم سبک بالا تر است و بازی همه این ها را مدیون موتورگرافیکی خارق العاده Disrupt است که احتمالا در اَینده جایگزین Anvil Next یا حتی Dania بشود. بازی تاخیر بسیار طولانی خورد و احتمالا مارس سال جاری تا تابستان عرضه شود.



7-The Crew

یکی از شگفتی های نسل جدید همین بازی «خدمه» می باشد! وسعت بازی بسیار زیاد است و خیلی از شهر های اَمریکا را شامل می شود، برای نقل مکان از شهری به شهر دیگر ممکن است دو ساعت زمان ببرد اما وسعت زیاد کیفیت گرافیکی و بصری بازی را پایین نیاورده است. برخی خیابان ها و مکان ها به شکل تعجب اَوری شبیه سازی شده اند که از مزیت های بازی است. تا به این لحظه اطلاعات زیادی منتشر نشده است. «خدمه» در سه ماهه سوم سال جاری برای PS4،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ♔ Lîfε ιζ βευτιfυl ♔ ، محمد یا ضد گرز
آگهی
#2
3پا3HeartHeart
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شرکت الکترونیک آرتز از بازی PGA tour رونمایی کرد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  شایعه: Horizon: Zero Dawn 2 یک بنچمارک گرافیکی در صنعت بازی‌ها خواهد بود
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  سازندگان بازی Days Gone در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید هستند
  استودیوی سازنده‌ی بازی No Man’s Sky از عرضه‌ی محتوای بلندپروازانه برای بازی در سال ۲۰
  شایعه: سونی در ماه آینده از ریبوت Silent Hill رونمایی خواهد کرد
  لو رفتن کد‌های اصلی دو بازی CS:GO و TF2 باعث نگرانی بازی‌بازها شده است
  شایعه: به‌زودی بازی جدیدی از Crash Bandicoot برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی خواهد شد
  زمان رونمایی از god of war اعلام شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان