امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هیولای واقعیییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!!

#1
Shocked 
شاید با خواندن این مطلب یا با دیدن این عکس های کمی شوکه شوید و با خود فکر کنید که این دیگر چیست؟ یک هیولا؟ یک هیولای آهنی؟ شما چه فکر میکنید: شرکت انگلیسی ویرجین گالاکتیک قصد دارد با تکمیل پروژه سفینه "اسپیس شیپ ۲ " که پروازهای آزمایشی اش ادامه دارد به سرعت فوق العاده ای در فضای زیر مداری زمین دست بیابد. در این صورت اگر تمام مراحل درست و دقیق پیش برود مسافت میان لندن و سیدنی را در ۲ ساعت و نیم طی خواهد کرد.

هیولای واقعیییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!! 1

تصاویر فوق از طریق دوربینهای نصب شده بر روی هواپیمای وایت کینگ۲ و سفینه فوق ثبت و منتشر شده است.به گزارش "تابناک" به نقل از تی آر تی شرکت انگلیسی ویرجین گالاکتیک قصد دارد تا این سفینه را برای حمل سفینه هایی که برای پروازهای زیر مداری، طراحی شده اند نیز استفاده نماید. سفینه اسپیس شیپ تو که پروازهای آزمایشی اش ادامه دارد، قادر خواهد بود مسافت میان لندن و سیدنی را در ۲ ساعت و نیم طی کند.شرکت ویرجین گالاکتیتک که قصد دارد با پروازهای ۱۰ دقیقه ای زیر مداری، تجربه محیط بدون جاذبه زمین را به مسافرانش ارائه نماید،

هیولای واقعیییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!! 1

در زمینه حمل مسافر نیز ایفای نقش خواهد کرد.ویرجین گالکتیک که به پروازهای آزمایشی با سفینه فضایی اسپیس شیپ تو و کشتی فضایی مادر وایت نایت تو ادامه می دهد، در ماه سپتامبر گذشته پروازی موفقیت آمیز در ارتفاع ۲۱ کیلومتری انجام داد. استفان آتِنبوروگ مدیر تجاری شرکت، گفت: "اگر گام نخست را با موفقیت به پایان برسانیم، نشان خواهیم داد که برای حمل مسافر نیز می توانیم پروازهای امنی را ایفا کنیم."آتنبوروگ ابراز داشت که روزی قادر خواهند بود تا پروازهای میان لندن و سیدنی را به ۲ ساعت و نیم رسانده، همچنین میزان تولید گاز دی اکسید کربن را به اندازه ای بسیار کاهش دهند.

هیولای واقعیییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!! 1

هواپیماهای فوق العاده سریع شرکت ویرجین گالاکتیک گازهای تولید شده از موشکها را در خارج از اتمسفر رها کرده و بدین ترتیب در افزایش گرمای جهانی تاثیری نخواهد داشت.انتظار می رود پروازهای مسافرتی سفینه فضایی اسپیس شیپ ۲ که قیمت صندلی هایش از ۲٥۰ هزار دلار تا ٥۰۰ هزار دلار میباشد، در سال جاری میلادی آغاز گردد.گذر سفینه بر فراز بیابان موهاوه، بیابانی در جنوب غربی ایالات متحده آمریکادوربین نصب شده بر روی هواپیمای وایت کینگ ۲ برای پوشش تصویری حرکت سفینه اسپیس شیپ ۲ نشان از شدت آتش سوخت سفینه می‌دهدد.

هیولای واقعیییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!! 1

وربین نصب شده بر روی سفینه اسپیس شیپ ۲ نشان می‌دهد این هیولا چگونه و با چه سرعتی از روی صحرای موهاوی کالیفرنیا می‌گذردگرچه تصاویر منتشره، شبیه عکسهای دستکاری شده و انیمیشن های تخیلی است، اما تمامی تصاویر که بوسیله دوربینهای نصب شده بر روی هواپیما و خود سفینه ثبت شده، واقعی و حرکت این هیولارا بر روی سطح ایالات متحده نشان می دهد.
.
.
.
.
سپاس و نظر یادتون نره ممنون WinkWinkSmileSmile
هیولای واقعیییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!! 1
 سپاس شده توسط ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، noosha joon ، dj erfan ، ɱɪɾʌʛє ، سانا50 ، ✘ ßαÐ-þʘy ✘ ، bahare_021 ، MoJoOnBi ، ronaldu79 ، blue girl
آگهی
#2
عکس ها لود نمیشن .

بَسته شد .


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان