امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس

#1
Photo 
Top 10 Crazy Inventions of 2013
مرز خیلی باریکی بین ابتکار و حماقت وجود دارد؛ و گاهی اوقات انسان ایده های شگفت انگیز و احمقانه ای در سردارد که باید همان جا باقی بماند. به هرحال ما در روز با مشکلات متفاوتی روبرو می شویم و عجیب اینکه؛ هیچکس تابحال راه حل های عملی برای کمک به حل این مشکلات ارائه نداده است. پس اگر یک روز از خواب بیدار شدید و به فکر یک اختراع افتادید، مهم نیست که این کار چقدر عجیب یا احمقانه باشد اول فکر کنید که آیا در این زمان این اختراع مفید است یا نه؟

مثلا شما آدمی هستید که برنامه های کاهش وزن خود را ترک نمی کنید، اما نمی توانید کمک های اضافی را هم رد کنید، پس چرا یک کمربند مراقب وزن نسازید؟ این کار عجیب اما رک و پوست کنده است، این کمربند می تواند برای مصرف کننده روش خوبی باشد که پیشرفتش در زمینه کاهش وزن را با سانتیمتر ببینید. یا بالش مرا بغل کن چگونه می تواند به فرد بدخواب در خوابیدن کمک کند؟ صدها نوع اختراع کاربردی اما عجیب و احمقانه وجود دارد که می تواند در کمتر شدن مشکلات روزمره کمک کند. اگر این اختراعات برای بشریت مفید باشند و بتوانند بهتان یک شغل پرمنفعت بدهد، پس چرا اجرا نشود؟ دراینجا لیست ده اختراع احمقانه سال 2013 را می بینید که به طرز موفقیت آمیزی پرفروش هم بوده اند.

10. دوربین بازو دار
دوربین بازو دار یکی از احمقانه ترین اختراعاتی است که خصوصا دربین کسانی که فقط عاشق عکس گرفتن از خودشان هستند پرفروش بوده است. این دوربین طوری طراحی شده است که به راحتی می توانید با آن از خودتان عکس بگیرید. بعضی وقتها که می خواهید از خودتان به تنهایی یا با دوستانتان عکس بیندازید و نمی توانید این کار را بکنید این دوربین کمک می کند. دیگر به گرفتن عکس هایی که دست هایتان کشیده شده و از فریم خارج شده است خاتمه می دهید. حالا با این دوربین می توانید با آرامش بیشتر و در فریم های باز تر از خودتان عکس بگیرید.
ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1

9. کروات های فلاسکی
این اختراعات احمقانه برای افرادی ایده آل است که نمی توانند با قهوه معمولی صبح روز خود را سر کنند. این کراوات های فلاسکی تنها کروات هایی هستند که فلاسک را پنهان می کنند. این فلاسک ها می تواند 8 اونس از نوشیدنی مورد علاقه شما را نگه داشته و در 6 رنگ متفاوت با طرح های راه راه مشابه موجود است. چه کسی می تواند از داشتن نوشیدنی مورد علاقه اش در سر کار لذت نبرد؟ و همین طور رئیستان هم قطعا شما را به خاطر داشتن ظاهر شیک تحسین می کند.
ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1

_ اين يكي اختراع فوق چندش هست... حالا من گفتم ..
8. جوراب های مویی ضد انحراف
آنچه قرار بود یکی از احمقانه ترین اختراعات برای نسل آینده شود حالا یکی از محصولات پرفروش مغازه ها شده است. جوراب های مویی چینی بوده و به عنوان اخرین محصول ضد انحراف که باید داشته باشید معرفی می شوند. این محصول یک جفت جوراب است که کمک می کند پاهایتان طوری به نظر برسد که گویی تمام موهای ناخواسته اش را از دست داده. زنانی که پاهای پرمو دارند بعد از سالها استفاده از تیغ و موم قطعا در استفاده از این اختراع احمقانه تجدید نظر می کنند. این اختراع می تواند جایگزین خوبی برای تمام نرم کننده ها و لوسیون های مخصوص پا و البته لازم به ذکر نیست که جایگزین خیلی خوبی هم برای موم و اپیلاسیون است.
ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1

7. پاره کردن کاغذ با قدرت همستر
این یک مورد جالب دیگر در لیست ده اختراع احمقانه سال 2013 است.طراح این اثر Tom Ballhatchet 29 ساله است و زمانی کار می کند که یک همستر روی چرخها می دود و از قدرت حرکات او کاغذها پاره پاره می شوند. این کاغذپاره ها به کف قفس رفته و جای خواب همستر را تازه نگه می دارد.
ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1

6. چتر چشمی دار
یک اختراع مفید اما احمقانه دیگر این چترهای چشمی دار هستند. این چترها با رنگ زرد تند شما را به خاطرات بچگی می برد وقتی موقع باران می خواستید از ماجراجویی لذت ببرید. این پنجره ها به شکل چشم بهتان اجازه می دهد هنگام باران بتوانید اطرافتان را هم نگاه کنید.
ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1

5. آموزش دهنده های لبخند زیبایی
این اختراع احمقانه لبخند را به لبهایتان می نشاند. بعد از یک روز طولانی در محل کار، هیچ چیزی به جز تمرین دهنده های لبخند زیبایی لبخند را به صورتتان نمی نشاند. این اختراع عجیب ژاپنی است و طوری طراحی شده که لبخندتان را گرم تر و پهن تر بسازد. این اختراع عجیب است اما چه کسی تابحال بهش توجه کرده بود؟ یادتان باشد خندیدن به هیچکس آسیب نمی زند. درعوض وقتی شما می خندید، جو مثبتی به وجود اورده اید که روز یک نفر دیگر را نیز مثمرثمر تر کرده اید.
ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1

4. کمربند نشانگر وزن
با این اختراع احمقانه شما می توانید وزن خود را با دقت نظاره کنید. حتی در مورد مقدار بسیار کم اضافه وزن نیز نگران نباشید. به سادگی کمربندهای نشانگر وزن ابداعی اما احمقانه را محکم ببندید ، تا زمانیکه به وزن مطلوب خود برسید.
ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1

3. بسته ناهار ضدسرقت
یکی دیگر از اخراعات احمقانه حیرت آور این بسته های ناهار ضدسرقت هستند. اگر شما از دزدیده شدن غذاهایتان توسط هم اتاقی ها یا از ناخنک زدن های همکاراتان در اداره به غذایتان خسته شده اید، یا اگر وقت ناهار در مدرسه همه دور بچه شما جمع می شوند، این بسته ها راه حل نهایی است. . در هر دو طرف بسته ناهار ضدسرقت کپک های سبز زنگ چاپ شده است. بنابراین دیگران فکر می کنند غذایتان فاسد شده است. پس شما دیگر به خاطر دزدیده شدن غذایتان گرسنه نمی مانید. بسته های ضدسرقت که از مواد بازیافتی ساخته شده راه حلی عالی برای مشکلات غذا خوردن می باشند.
ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1

2. پوزه بند اردکی
یکی دیگر از اختراعات احمقانه که در فروشگاه های بزرگ دیده می شود. اگرچه اغلب اوقات سگ ها نیاز به پوزه بند ندارند اما گاهی اوقات که نیاز به پوزه بند احساس می شود این پوزه بندهای عجیب و خنده دار بهتر از پوزه بندهای عادی است. با پول ریختن به جیب طراح این اثر ظاهر سگ خود را دوستانه تر و شبیه اردک ها کنید.
ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1

1. چتر سگ ها
سردسته اختراعات احمقانه سال 2013 این چترهای مخصوص سگ هاست. این نوع چتر برای محافظت حیوان خانگی دوست داشتنی شما درست شده است. چتری با قطر 29 و ساخته شده از پلیپروپیلن خالص سگ شما را قادر می سازد حتی وقتی هوا نامساعد است برای پیاده روی بیرون برود.
ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1
اواتار ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1خلاف قوانین حذف شد دفعه بعداخطار دریافت میکنید
پاسخ
 سپاس شده توسط benj@min ، gole_pazhmorde ، یه دختر ، Aesthetic
آگهی
#2
بعضیاشون کاربرد داره!
مهربان باش...

و به هر کس می‌رسی لبخند بزن

تو نمیدانی به آدم‌ها چه می‌گذرد،

شاید لبخندت برایشان مانند گنجی ارزشمند باشد

و آنها بسیار به آن لبخند محتاج باشند...!


کریستین ام هاپرتده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1ده اختراع احمقانه سال2013 + عكس 1
پاسخ
#3
بعضیاشون بدردبخوربود.WinkShy
مرسی وسپاسShySmile
..

. 가끔 기적 같은 침묵 아니에요 항상 환호 되는 필드
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart احمقانه ترین و خنده دار ترین مدلهای ابرو
  اختراع جالب آبگرمکن ساده و جالب توسط یک ایرانی ! (عکس)
Brick ابداعات و اختراعات احمقانه+عکس
  لباس های احمقانه
  احمقانه ترین سلفی های2014
Video اختراعات احمقانه یا مبتکرانه !؟
  اگه بهتون پول بدن این جوری لباس میپوشید؟ (لباس پوشیدن های احمقانه!)
Photo عکس هایی از یک خودنمایی احمقانه توسط این جوان
  احمقانه و ترسناک ترین روش ها برای زیبایی! +تصاویر
Photo عکسهای خنده دار از احمقانه ترین کارها شماره 1

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان