امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بـیـوگِـرآفـی رآفـآئِـل وآرآن ( بازیکن تیم ملی فرانسه و رئال مادرید )

#1
بـیـوگِـرآفـی رآفـآئِـل وآرآن ( بازیکن تیم ملی فرانسه و رئال مادرید ) 1

رافائل واران در 25 آوریل 1993 در شهر لیل از والدینی که اصلیتی مارتینیکی دارند، متولد شد.

او فوتبال را از 7 سالگی و از باشگاه هلمس در شهر لیل آغاز کرد. او بعد از دو سال بازی در این باشگاه،002 به باشگاه لانس پیوست، هرچند باشگاه شهر زادگاهش، لیل، نیز به دنبال به خدمت گرفتن او بود.


او دو سال در کمپ تمرینی باشگاه لانس بود و بعد از آن به آکادمی باشگاه راه پیدا کرد.او در فصل 09-2008 در تیم زیر 16 ساله های لانس بازی کرد و با این تیم قهرمان فرانسه شد


او فصل بعدبه تیم زیر 19 ساله های باشگاه راه پیدا کرد، در حالی که دو سال از بقیه هم تیمی هایش کوچکتر بود؛و پس از آن به تیم ذخیره های باشگاه که در لیگ آماتورهای فرانسه بازی می کردند، راه پیدا کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بـیـوگِـرآفـی رآفـآئِـل وآرآن ( بازیکن تیم ملی فرانسه و رئال مادرید ) 1

او بعد از چند ماه بازی در تیم ذخیره، به تیم اصلی دعوت شد و در عین شگفتی تنها بعد از یک هفته تمرین با تیم اول باشگاه، به دلیل مصدومیت علاالدین یحیی، مدافع وسط اصلی تیم، مقابل مون پلیه به بازی رفت؛ دیداری که با پیروزی 2-0 لانس به پایان رسید.
این دیدار سومین دیدار فصل بود که لانس دروازه اش رابسته نگه داشت و همین مسئله موجب شد تا هم تیمی ها، مربی و رسانه ها، واران را مورد ستایش قرار دهند.



بـیـوگِـرآفـی رآفـآئِـل وآرآن ( بازیکن تیم ملی فرانسه و رئال مادرید ) 1
قد فوق العاده اش (1.91 سانتي متر) ، به او اجازه مي دهد كه در بازي هوايي كاملا برتر باشد ،چند پستگي او باعث مي شود كه هم يك مدافع مستحكم باشد و هم يك هافبك وسط ، هوش بالايش باعث شده كه در كل فصل فقط دو كارت زرد بگيرد و سرعت ، بازي خواني و قدرت دريبل زني اش باعث شده كه يكي از مهمترين بازيكنان لنس باشد و حتي در بازي آخر تيمش برابر آرلس آويگنون ، بازوبند كاپيتاني را هم به بازو ببندد.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بـیـوگِـرآفـی رآفـآئِـل وآرآن ( بازیکن تیم ملی فرانسه و رئال مادرید ) 1
 
واران در آكادمي لنس كه يكي از بهترين ها در فرانسه در سالهاي اخير بوده رشد كرده است و در خانواده اي از مارتينيك رشد كرده (پدرش در له مورن - روگ متولد شده است) . بازيكن جديد رئال مادريد فصل گذشته 23 بازي در ليگ انجام داده كه در 22 تايش فيكس بوده است . با اين كه پستش مدافع است اما دو گل هم در بازيهاي خار خانه برابر كائن و موناكو زده است (هر دو بازي 1-1 تمام شد
. ) اولين بازي واران در برد 2-0 برابر مونتپليه در 6 نوامبر 2010 بود . سه هفته بعد (در هفته 15) به تركيب اصلي زير نظر ژان گاي ولمه رسيد . اريك آسادوريان ، بازيكن سابق و مربي فعلي آكادمي لنس ، اين مدافع را اين گونه توصيف مي كند : "يك بازيكن درجه يك كه در زمين كار را بسيار راحت مي كند . مطمئنم كه موفق خواهد شد . " هم تيمي جديدش ،سرجيو راموس ، مي تواند الگوي جديدش در رئال مادريد باشد چرا كه مدافع اهل كاماس نيز پس از اولين فصل حضور خود در لاليگا به رئال مادريد پيوست و حالا يك ليدر واقعي و يكي از محبوب ترين بازيكنان تيم است .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بـیـوگِـرآفـی رآفـآئِـل وآرآن ( بازیکن تیم ملی فرانسه و رئال مادرید ) 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url]
رافائل واران اولين بازي ملي خود را در تيم ملي زير 18 سال فرانسه برابر دانمارك انجام داد كه گل دوم را در 4 شهريور در اين بازي دوستانه (2-0) زد . پس از دومين بازي با اين تيم به تيم زير 21 سال رسيد كه تا كنون سه بازي در اين تيم انجام داده كه دومي برابر اسپانيا بود كه در آن بازي سرجيو كانالس ، ناچو فرناندز و خوان كارلوس از رئال مادريد حضور داشتند . فرانسه آن بازي را 3-2 برد. 
[url=http://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&docid=kAFBhTHHxv8nvM&tbnid=zlose77KB8haIM:&ved=&url=http%3A%2F%2Fwww.cristianoronaldoo.blogfa.com%2F1392%2F07&ei=Peb4Urb0KcLRtQaX7IDYDw&psig=AFQjCNEmzCrWXCEKugwZmWYqK87kM0v2Bw&ust=1392129982067632]بـیـوگِـرآفـی رآفـآئِـل وآرآن ( بازیکن تیم ملی فرانسه و رئال مادرید ) 1

مدافع ملی پوش تیم زیر 21 ساله های فرانسه دوشنبه بعد از پشت سر گذاشتم تست های پزشکی باشگاه رئال مادرید قراردادی تا سال 2017 با این تیم به امضا رساند.

واران که فوتبال حرفه ای اش را تنها سال گذشته با لانس آغاز کرد با وجود سقوط این تیم به دسته دوم لیگ فرانسه به عنوان یکی از آینده دار ترین مدافعان این کشور شناخته شد و سرانجام هم به رئال مادرید پیوست.

واران در فرودگاه مادرید در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از اینکه به رئال مادرید که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لالیگا را کسب کرده پیوسته بسیار خوشحال است."
رقم قرارداد این بازیکن اعلام نشد اما گفته می شود او با رقمی در حدود 10 میلیون یورو به جمع کهکشانی ها اضافه شد.
زین الدین زیدان اخیرا زبان به تمجید از واران گشود و این بازیکن 18 ساله را با لورن بلان مدافع اسبق تیم ملی فرانسه مقایسه کرد.
[url=http://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط Ѧℳℐℝ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  جنجال در لیگ فرانسه؛ مارسی- نیس نیمه‌کاره ماند (عکس)
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
  این همه بازیکن خوب، فقط برای یک پستِ تیم ملی!
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان