امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

كنايه هاي دايي به پروين تمامي ندارد

#1
به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل علي دايي هچنان از بازيكنانش و تصميم آنها براي اعتصاب حمايت مي كند و خودش را در جبهه آنها و همراه شان مي داند.

شب گذشته او در بحث يكطرفه با عادل فردوسي پور به مجري برنامه نود اجازه پريدن داخل حرف هايش را نداد و در مقابل خواسته عادل مبني بر اينكه « يك دقيقه هم به من وقت بدهيد و همه اش خودتان حرف مي زنيد» روي اين نكته تاكيد داشت كه« من بايد حرف بزنم و از حق بچه هايم دفاع كنم».

علي دايي به شدت هواي بازيكنانش را دارد و بحث را تا جايي پيش مي برد كه فكر مي كني رئيس بعدي اتحاديه بازيكنان او خواهد بود تا به عنوان يك چهره با نفوذ از حق بازيكنان براي دريافت حق و حقوق شان باشگاه ها دفاع كند.

دايي اما بي جهت وارد اين بازي نشده و بي دليلي اينقدر سفت و سخت پشت بازيكنانش نمي ايستد.يكي از دلايلي كه سرمربي پرسپوليس اينچنين هواي بازيكنانش را دارد و مدام روي اين نكته تاكيد مي كند به اختلافش به علي پروين بر مي گردد.

دايي ديشب صراحتا به اين نكته اشاره داشت كه اگر همان روز اول آقايان در محل تمرين حاضر مي شدند و مي گفتند پولي نداريم اين اتفاقات رخ نمي داد.دايي معتقد است اگر پروين همان كاري كه دو روز قبل از بازي فجر انجام داد را چند روز زودتر يا در همان بدو ورودش به باشگاه انجام مي داد اين اتفاقات رخ نمي داد.

سرمربي پرسپوليس از بي اهميتي پروين به خواسته بازيكنان گلايه دارد و ظاهرا از قسم ناموس وي براي رساندن پول به بازيكنان و عملي نشدن اين اتفاق به اندازه همين بي اهميتي وي دلگير است و با وجود اينكه تمرين نكردن درست و حسابي را دليل بازي ضعيف تيمش مقابل فجر مي داند اما باز هم حق را به بازيكنانش مي دهد.

دايي شب گذشته ناراحتي و اختلاف با علي پروين را طور ديگري هم نشان داد تا به اين نتيجه برسيم او به سختي با سلطان در قاب قرار خواهد گرفت و عكاسان بايد براي ثبت تصويري كه هر دو يكديگر را در آغوش بگيرند كار سختي خواهند داشت.

ديشب دايي به عادل فردوسي پور مي گفت ديگر دوره مديريت هاي من بميرم تو بميري گذشته است و بايد با سيستم مديريتي روز دنيا پيش رفت كه اين كنايه ها به سلطان لبخند زيرزيركانه عادل را هم به همراه داشت اما فردوسي پور به خاطر آنچه بين او و علي دايي وجود دارد و البته زمان برنامه اش اين نكته را باز نكرد.

علي دايي همچنان به پروين كنايه مي زند و از رفتار و گفتار او ناراحت است اما سوال اصلي اينجاست كه اگر رويانيان سر كار مي ماند و مشكلات بي پولي مثل الان ادامه داشت آيا دايي باز هم به بازيكنانش اجازه مي داد در حساس ترين مقطع فصل و در حالي كه پرسپوليس بعد از 5 فصل دوباره جو مدعيان قهرماني است و شانس رسيدن به آن را دارد اعتصاب كنند؟

دايي در پاسخ به اين حرف عادل فردوسي پور كه « اگر شما مي خواستيد بازيكنان مثل بنز تمرين مي كردند» فقط يك «نه» درشت تحويل مخاطب برنامه نود و هوادار پرسپوليس مي دهد و مي گويد مدل مديريت ها در باشگاه ها عوض شده و بازيكنان حق شان را مي خواهند اما سوال اصلي اينجاست كه چرا دايي بازيكنانش را حتی از کارنامه مربیگری اش بيشتر دوست دارد؟آيا با قهرماني پرسپوليس در ليگ نگاه ها به سمت دايي معطوف نخواهد شد و كسي سهم او از اين قهرماني را ناديده مي گيرد؟ تا آنجا كه يادمان مي آيد علي دايي هميشه جزو افردي بوده كه منافع خودش را بر ديگران ارجح مي دانسته و البته بسياري راز موفقيت هاي او در دوران بازيگري را جسارت عجيب و غريبش مي دانند كه درست در همين راستا تعريف مي شود اما چه بر سر او آمده كه انگار وكيل مدافع حقوق بازيكنانش شده و اعتصاب آنها را رهبري مي كند؟

پاسخ یک جورهایی سلطانی است ...!
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  ذوالفقارنسب: این دولت توانایی واگذاری استقلال و پرسپولیس را ندارد/ بردن سرخابی ها به
  لوئیس سوارز؛ بازیکنی که قصد تمام شدن ندارد(عکس)
  کلوپ: مشکلی بین صلاح و مانه وجود ندارد
  ژیمناستیک؛ فدراسیونی که دبیر ندارد‍!
  منزوی: استقلال شفافیت مالی ندارد/ زمان عقد قرارداد با شفر دلار ۳۹۰۰ تومان بود!
  هاشمی‌طبا: AFC به ما اعتماد ندارد/ میزبانی جام ملت‌ها را به ایران نمی‌دهند
  کمیته فنی دوچرخه سواری خروجی خاصی ندارد
  کیک بوکسینگ واکو هیچ فعالیتی با فدراسیون رزمی ندارد
  چرا هیچ تیمی برای مهندسی بودن لیگ مدرک ندارد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان