امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

♥♥♥ × !!! مـُــصــــآحـِـــبــِــه ی قِــــرمِــــز !!! × ♥♥♥

#1
Wink 
♥♥♥ × !!! مـُــصــــآحـِـــبــِــه ی قِــــرمِــــز !!! × ♥♥♥ 1


پروین : از خجالت بازیکنان درمی‌آیم!

« اگر بچه‌ها در آرامش باشند، 12 امتیاز در جیبشان است.» با این جمله علی پروین به استقبال بازی با صبا رفته و می‌گوید: «تیم کامل و خوبی داریم. اگر بچه‌ها خودشان باشند و بدون استرس و با آرامش بازی کنند، 12 امتیاز 4 بازی آینده در جیبشان است. ان‌شاءا... همانطوری که بازیکنان و کادر فنی می‌خواهند هواداران در این روزهای بی‌پولی بچه‌ها را تنها نگذارند. دوست دارم پشت بچه‌های ما قرص باشد که این فقط با وجود هواداران امکان‌پذیر است. ان‌شاءا... هواداران ثابت کنند که مثل همیشه عاشق تیم‌شان هستند و با اینکه برد و باخت برایشان مهم است اما بیشتر عاشق تیمشان هستند. این را با حضور در ورزشگاه می‌توانند ثابت کنند. خدا را شکر تا الان هم همینطور بوده و پرسپولیس چه در بازی‌هایی که برده‌ و چه بازی‌هایی که باخته‌، باز هم به نظرم بیشترین تماشاگر را داشته و این نشان‌دهنده معرفت هواداران است.» پروین صحبت‌هایش را با اشاره به مشکلات مالی اینطور ادامه می‌دهد: «ما فقط به دنبال این هستیم تا اگر خدا بخواهد با تزریق پول از خجالت این بچه‌ها دربیاییم که امیدوارم این اتفاق بیفتد. باز هم دست همه بچه‌ها درد نکند که با معرفت و مرام در حال تمرین کردن هستند.»



حسینی : دیگر درباره پول حرف نزنید



تا همین چند روز پیش پرسپولیسی‌ها یکصدا از بی‌پولی می‌نالیدند و حالا سیدجلال حسینی می‌گوید که خودش و هم‌تیمی‌هایش به پول حتی فکر هم نمی‌کنند: «خواهش می‌کنم دیگر درباره پول حرف نزنید چون ما به هیچ چیزی جز موفقیت در چهار بازی آینده فکر نمی‌کنیم. البته دوستان قصد ندارند دست از سر ما بردارند و تازگی‌ها هم بحث شکایت را راه‌ انداخته‌اند که اصلا صحت ندارد و ساخته ذهن خودشان است. ما فقط به موفقیت در چهار بازی آینده فکر می‌کنیم و می‌خواهیم همه امتیازهای باقی مانده را بگیریم. چهار بازی سرنوشت‌ساز داریم و چشم امیدمان به حمایت هوادارانی است که به عشق آنها می‌خواهیم بازی کنیم و امیدوارم در ادامه لیگ هم ما را تنها نگذارند.» سیدجلال اما دلخوری‌هایش را نمی‌تواند پنهان کند: «در روزهایی که همه آرامش دارند بعضی‌ها می‌خواهند ما را بزنند. همه می‌دانند منظورم چه کسی است، می‌خواهند ما را وارد حاشیه کنند ولی با حمایت هواداران کار خودمان را انجام می‌دهیم، چون با همدیگر عهد کرده‌ایم و می‌خواهیم به عشق هواداران بازی کنیم. امیدوارم در چهار بازی آینده دست پر از زمین بیرون بیاییم. خیلی از چیزها در بازی‌های قبلی لیگ به نفع ما تمام شد. در روزهایی که تنهاییم اما خدا با ماست.»




نوری : مگر دیوانه‌ ایم شکایت کنیم ؟



«فقط به 12 امتیاز باقیمانده فکر می‌کنیم.» این تفسیر کاپیتان از حال و هوای امروز پرسپولیس است و در ادامه، نوری اینطور ما را به صحبت‌هایش مشغول می‌کند: «بازی با صبا یک بازی بسیار سخت و شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ است اما ما به چیزی جز پیروزی و گرفتن 12 امتیاز بازی‌های باقی مانده فکر نمی‌کنیم. صبا تیم باانگیزه و با‌تجربه‌ای است و همیشه حریف خطرناکی برای ما بوده اما برای رسیدن به بالای جدول سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. خوشبختانه تیم‌های بالای جدولی هم امتیاز داده‌اند و ما امیدوارتر شده‌ایم.» در پیش‌بینی جایگاه پرسپولیس در پایان فصل هم نوری می‌گوید: «با هم یکدل شده‌ایم و با مشکلات کنار آمده‌ایم. در این هفته‌های آخر هر اتفاقی ممکن است بیفتد و ما هم به این اتفاق‌ها امیدواریم. کاش هواداران هم شرایط را درک کرده باشند و در بازی با صبا هم مثل همیشه حمایتمان کنند.» وقتی درباره شایعه شکایت دسته‌جمعی بازیکنان از باشگاه بعد از بازی با صبا می‌پرسیم، محمد نوری همه شنیده‌هایمان را رد می‌کند: «خنده‌دار است. مگر دیوانه‌ایم که از باشگاه شکایت کنیم؟ واقعاً متعجبم و نمی‌دانم چه کسی این موضوع را مطرح کرده اما نه وکیل گرفته‌ایم و نه قصد شکایت داریم. شاید می‌خواهند تمرکزمان را به هم بزنند اما ما با قدرت کارمان را دنبال می‌کنیم و به حاشیه نمی‌رویم.»




خلعتبری : به خاطر پرسپولیس ضرر کردم



منت گذاشتن بر سر پرسپولیس و هواداران دیگر عادی شده. حالا حتی محمدرضا خلعتبری هم حضورش را بر سر پرسپولیس منت می‌گذارد و می‌گوید: «می‌گویند خلعتبری گران‌ترین بازیکن پرسپولیس است اما اگر قرار به ضرر کردن باشد، من ضرر کرده‌ام که به پرسپولیس آمدم چون عجمان دو میلیون و 500 هزار دلار به من می‌داد. اگر هم به پرسپولیس آمدم به این دلیل بود که هم نمی‌خواستم در لیگ جعلی امارات بازی کنم و هم اینکه دوست داشتم دوباره شاگرد دایی شوم و در یک تیم پرطرفدار بازی کنم. پس من به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم. از روزی هم که آمده‌ام با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کرده‌ام و هیچ‌وقت کم نگذاشتم.» خلعتبری سپس از بازی با صبا می‌گوید و شانس قهرمانی پرسپولیس: «صبا هم حتما مثل بقیه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه‌اش صد برابر می‌شود اما ما هیچ چاره‌ای جز بردن نداریم. نه فقط در این بازی بلکه در 3 بازی آینده هم باید با تمام قدرت به میدان برویم تا بتوانیم به آینده امیدوار بمانیم. کارمان سخت است اما با تمام قوا بازی می‌کنیم و نتایج بقیه بازی‌ها هم بیشتر امیدوارمان کرده است. البته نتایج آنها وقتی به درد پرسپولیس می‌خورند که خودمان هر چهار بازی آخر را ببریم.»


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=74112852912040629476.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=17044839064452697034.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=95929269494831453574.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=77115068386692762552.jpg
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط hanieyh
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان