امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

★✔♕ پیش بازی : اتلتیکو مادرید - میلان ( شب دفاع از حیثیت ) ★✔♕

#1
Wink 
★✔♕ پیش بازی : اتلتیکو مادرید - میلان ( شب دفاع از حیثیت ) ★✔♕ 1


آمار تیمش که در سری A چنگی به دل نمی‌زند و بعید است با روندی که در این فصل در پیش گرفته فصل آینده حتی شانسی برای کسب سهمیه لیگ اروپا داشته باشد چه برسد به لیگ قهرمانان. با وجود این شرایط مایوس کننده تیم او هنوز عنوان تنها بازمانده کالچو در لیگ قهرمانان فصل جاری را یدک می‌کشد و چشم امید همه ایتالیایی‌ها به اوست تا از کوله‌بار تجربه‌‌ای که در دوران بازیگری‌اش آن را به دست آورد برای دفاع از اعتبار و حیثیت فوتبال ایتالیا دفاع کند. اینها همه وصف حال کسی نیست جز کلارنس سیدورف، مربی هلندی که یکی دو ماه پیش کفش‌‌هایش را در بوتافوگو آویزان کرد تا سکان هدایت میلان، تیم قدیمی‌اش را از ماسیمیلیانو آلگری تحویل گرفته و آن را از باتلاقی که در آن فرو رفته نجات دهد. در ایتالیا میلان هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد.
 31 امتیاز اختلاف با یوونتوس صدرنشین در جدول رده‌بندی سری A و حذف شدن از جام حذفی ایتالیا هیچ فرصتی را برای کسب یک جام داخلی برای میلان باقی نگذاشته و لیگ قهرمانان اروپا تنها جایی است که روسونری می‌تواند بخشی از اعتبار از دست رفته‌اش را احیا کند. میلان برای این کار از یک امتیاز بزرگ برخوردار است که آن تجربه اروپایی مربی 37 ساله‌اش است، تنها کسی که به‌عنوان بازیکن با 3 تیم مختلف، آژاکس، رئال مادرید و میلان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. حالا او باید از تجربه پر و پیمان خود برای کمک به تیم قدیمی‌اش استفاده کند تا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان اروپا برابر اتلتیکومادرید نتیجه قابل قبولی به دست آورده و حداقل راهش را برای حضور در جمع 8 تیم پایانی هموار کند.
 میلان و مربی‌اش که امشب برای اولین بار مربیگری در یک تورنمنت باشگاهی اروپایی را تجربه می‌کنند، میزبان تیمی هستند که در لالیگای فصل جاری بلندپروازی می‌کند و همین یک هفته پیش بود که توانست با سبقت از بارسلونا و رئال مادرید صدر جدول را از آن خود کند. روخی بلانکو اکنون اگرچه در رده سوم قرار گرفته اما با 2 غول فوتبال اسپانیا هم‌امتیاز است و شانه به شانه آنها به سوی کسب عنوان قهرمانی پیش می‌رود. آمار شاگردان دیگو سیمئونه در رقابت‌های اروپایی این فصل هم کمتر از روندی که آنها در رقابت‌های داخلی پیش گرفته‌اند نبوده است و آنها با کسب 5 پیروزی و یک تساوی از 6 بازی خود جزو پرامتیاز‌ترین تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی بودند.
سیدورف که در دوران بازیگری‌اش در میلان 2 بار در سال‌های 2003 و 2007 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، پس از پیروزی
یک – صفر جمعه شب شاگردانش برابر بولونیا، ‌در خصوص بازی با تیم سوم فصل گذشته و لالیگا و صدرنشین گروه G لیگ قهرمانان اروپا گفت: «بازی برابر اتلتیکو برای ما فرصت خوبی است که یک گام بلند رو به جلو برداریم. ما در این دیدار، بازی خودمان را انجام خواهیم داد چرا که میلان در لیگ قهرمانان همیشه نیرویی مضاعف داشته است. مطمئنم که سن سیرو برای بازی امشب پر از تماشاگر خواهد بود، درست مانند سال‌‌های قبل با همان جو قدیمی. هواداران به بازیکنان ما همان چیزی که نیاز دارند را خواهند داد.»

 
رقیب روزهای قدیمی
سیدورف امشب رودر روی کسی خواهد ایستاد که از دوران بازیگری‌اش او را به خوبی می‌شناسد. سیمئونه برای ایتالیایی‌ها هم چهره‌ای شناخته شده است و هنوز خاطره دوران بازیگری او در تیم‌های اینتر و لاتزیو را از یاد نبرده‌اند.
سیمئونه 43 ساله از سال 2011 تاکنون اتلتیکومادرید، یکی دیگر از تیم‌های دوران بازیگری‌اش را از تیمی میانه جدولی به مدعی قهرمانی تبدیل کرده است. عملکرد و کارنامه او در ویسنته کالدرون تحسین‌برانگیز‌تر جلوه می‌کند زمانی که بدانید تیم او در این فصل یکی از 3 تیم بدون شکست مرحله گروهی لیگ قهرمانان بوده است. دیمیتریو آلبرتینی، ستاره سابق میلان و تیم ملی ایتالیا که او نیز دوره کوتاهی در اتلتیکومادرید بازی کرد، 2 روز پیش در گفت و گو با روزنامه آس اسپانیا درباره تیم تحت هدایت سیمئونه گفت: «اتلتیکو از زمانی که سیمئونه هدایت آن را برعهده گرفته، مانند یک تیم ایتالیایی یا آرژانتینی شده است. شکست دادن این تیم بی‌نهایت سخت است. مهم‌ترین ویژگی این تیم تعادل آن است و بهره‌مندی از یک مربی که به شیوه‌ای فوق‌العاده توانسته روش بازی و فلسفه‌اش را برای بازیکنانش تعریف کند. جایگاه اتلتیکومادرید در لالیگا می‌گوید این تیم شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد دارد اما یک چیز را از یاد نبرید؛ لیگ قهرمانان تورنمنت خانگی میلان است. این تیم 7 بار این رقابت‌ها را برده است و سابقه درخشانی در آن دارد.»

 
غایبان دو تیم
 میلان در شرایطی میزبان اتلتیکومادرید است که چند مهره خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. روبینیو، استفان الشعراوی و برایان کریستانته مصدومان روسونری هستند. کیسوکه هوندا، هافبک ژاپنی میلانی‌ها که در ماه ژانویه از زسکا مسکو به روسونری ملحق شد نیز جایی در این بازی نخواهد داشت چون پیش از این با پیراهن زسکا در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده است. ریکاردو مونتولیوو و سولی مونتاری 2 هافبک کلیدی تیم تحت هدایت سیدورف نیز 2 اخطاره هستند. با این شرایط انتظار می‌رود که ایگنازیو آباته در خط میانی میلان قرار بگیرد که این احتمال تنها تغییر قرمز و مشکی‌پوشان نسبت به بازی اخیرشان برابر بولونیا خواهد بود.
در سمت مقابل، در اتلتیکومادریدی که روز شنبه با پیروزی 3-صفر برابر وایادولید به 3 شکست متوالی‌اش (در لالیگا و جام حذفی اسپانیا) پایان داد، تیاگو، فیلیپه لوییس و خاویر مانکیو، 3 بازیکن مصدومی هستند که جایی در جدال امشب ندارند هرچند داوید ویا، مهاجم اسپانیایی تیم دوران ریکاوری‌اش را پشت سر گذاشته است و می‌تواند به‌عنوان زوج دیگو کاستا در خط حمله روخی بلانکو قرار بگیرد.


آمار و ارقام

اتلتیکومادرید از 6 بازی اخیر اروپایی‌اش 5 بازی را برده است. این تیم در 5 بازی از 6 بازی گذشته‌اش در لیگ قهرمانان اروپا حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. این تیم همچنین از 6 بازی آخر خود در رقابت‌های داخلی، 3 پیروزی و 3 شکست داشته است. این آمار برای میلان 3 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی بوده است.

ترکیب احتمالی

میلان: آبیاتی، زاکاردو، رامی، کونستانت، دی‌شیلیو، دی‌یونگ، اسین، تعرابت، کاکا، پاتزینی، بالوتلی
اتلتیکومادرید: کورتوا، خوانفران، میراندا، گودین، اینسوا، گابی، سوارس، کوکه، توران، ویا، کاستا
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  مرگ هوادار نوجوان اتلتیکو در جشن قهرمانی
  امیری؛ دفاع چپ مطمئن یا بازگشت به پست تخصصی؟
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
  زلاتان امروز قراردادش با میلان را تمدید می‌کند؟
  دفاع چپ پرسپولیس؛ امیری یا شجاعی؟
  پیشنهاد ۸۰ میلیونی منچستر یونایتد به ستاره اتلتیکو مادرید
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان