امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماهم‌مي‌توانيم‌پيروزي‌مان‌درمونيخ‌راتکرارکنیم

#1
ماهم‌مي‌توانيم‌پيروزي‌مان‌درمونيخ‌راتکرارکنيم

سرمربي آرسنال پس از آنکه در زمين خانگي مقابل بايرن مونيخ شکست خورد تاکيد کرد تيمش مي‌تواند پيروزي سال گذشته در مونيخ را تکرار کند.
ماهم‌مي‌توانيم‌پيروزي‌مان‌درمونيخ‌راتکرارکنیم 1


ديدار تيم‌هاي آرسنال و بايرن مونيخ از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگي توپچي‌ها انجام شد که با برتري دو بر صفر بايرن همراه بود.

در اين ديدار توني کروس 54 و توماس مولر 88 براي بايرن مونيخ گلزني کردند. ضمن اينکه داويد آلابا از بايرن مونيخ در دقيقه 40 و مسعود اوزيل 9 از آرسنال موفق نشدند پنالتي‌هاي خود را تبديل به گل کنند.

به نقل از فارس، در دقيقه 38 نيز وويچ شزني، دروازه‌بان آرسنال به دليل خطا روي آرين روبن با دريافت کارت قرمز از زمين اخراج شد تا لوکاس فابيانسکي جاي وي را در ترکيب بگيرد. بدين ترتيب و با اين پيروزي، باواريايي‌ها کاري ساده در ديدار برگشت که در ورزشگاه خانگي‌شان برگزار مي‌شود پيش رو دارند.

آرسن ونگر در مورد اين ديدار به اسکاي اسپورتس گفت: فکر مي‌کنم مقابل بايرن مونيخ هيچ چيز مطابق ميل ما نبود زيرا پيش از آنکه حريف بتواند خود را در زمين پيدا کند ما بايد سه بار دروازه‌شان را باز مي‌کرديم. روحيه بازيکنانم فوق العاده بود. زماني که اوزيل آن پنالتي را از دست داد همه چيز به هم ريخت. هواداران ساکت شدند و تمامي چيزهايي که در اختيار ما بود از دست رفت. وقتي هم که دروازه‌بان‌مان اخراج شد و کايرن گيبز هم آسيب ديد ديگر نتوانستيم چيزي را تغيير دهيم. در کل شب سختي را سپري کرديم. شبي که تيمم کلاس بالا و کيفيت کار خود را به نمايش گذاشت اما در پايان شکست خورد.

ونگر در ادامه عنوان کرد: اگر به ديدار سال گذشته نگاهي بيندازيم مي‌بينيم که ما در اينجا سه بر يک مقابل بايرن مونيخ شکست خورديم. نتيجه آن ديدار بدتر از اين ديدار بود اما با اميد زيادي به ديدار برگشت در مونيخ نگاه مي‌کنيم. چرا ما نتوانيم پيروزي دو بر صفر مقابل بايرن در آليانس آره‌نا را تکرار کنيم؟ درست است که بايرن تيمي فوق العاده است و کنترل ديدار را در دست مي‌گيرد اما ما هم به خصوص در 15 دقيقه ابتدايي سعي کرديم به پيروزي برسيم. اگر اوزيل پنالتي را تبديل به گل مي‌کرد مي‌توانستيم مزد بازي خوبمان را بگيريم. گل دوم من را خيلي ناراحت کرد اما بدون شک تيم امسال بهتر از پارسال است.
ماهم‌مي‌توانيم‌پيروزي‌مان‌درمونيخ‌راتکرارکنیم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط shawkila
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رئال مادريد به سختي برابر گرانادا به پيروزي رسيد
  پيروزي دشوار بارسا در خانه آلمريا^_^
  راکيتيچ: محکوم به پيروزي بر آلمريا هستيم
  دي بوئر: بارسا شايسته پيروزي برابر ما نبود
  پيروزي ملي‌پوشان فوتبال ساحلي مقابل امارات
  پيروزي ناباورانه اوساسونا در شب گلزني نکونام
  سه نکته مهم درباره ي پيروزي رئال مادريد
  کروس: رئال روي نوار پيروزي قرار دارد
  واكنش رحمتی به پيروزي برابر تراکتور
  نيمار: مي توانيم رئال را در برنابئو شکست دهيم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان