امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گوارديولا: آرسنال با 9 بازيکن دفاع مي‌کرد

#1
گوارديولا: آرسنال با 9 بازيکن دفاع مي‌کرد

سرمربي بايرن مونيخ پس از پيروزي بر آرسنال در زمين اين تيم تاکيد کرد حريف به خاطر اخراج دروازه‌بانش با 9 نفر دفاع مي‌کرد.
گوارديولا: آرسنال با 9 بازيکن دفاع مي‌کرد 1


ديدار تيم‌هاي آرسنال و بايرن مونيخ از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگي توپچي‌ها انجام شد که با برتري دو بر صفر بايرن همراه بود.

به گزارش فارس، در اين ديدار توني کروس 54 و توماس مولر 88 براي بايرن مونيخ گلزني کردند. ضمن اينکه داويد آلابا از بايرن مونيخ در دقيقه 40 و مسعود اوزيل 9 از آرسنال موفق نشدند پنالتي‌هاي خود را تبديل به گل کنند.

در دقيقه 38 نيز وويچ شزني، دروازه‌بان آرسنال به دليل خطا روي آرين روبن با دريافت کارت قرمز از زمين اخراج شد تا لوکاس فابيانسکي جاي وي را در ترکيب بگيرد. بدين ترتيب و با اين پيروزي، باواريايي‌ها کاري ساده در ديدار برگشت که در ورزشگاه خانگي‌شان برگزار مي‌شود پيش رو دارند.

جوزپه گوارديولا در مورد اين ديدار به اسکاي اسپورتس گفت:‌ آرسنال در 15 دقيقه ابتدايي خيلي خيلي از ما بهتر بود. پس از آنکه اوزيل پنالتي را از دست داد،‌ بازي به شرايط عادي برگشت و دو تيم در وضعيت مساوي قرار گرفتند. از آن زمان به بعد تيم ما به مسير اصلي بازگشت و پس از اخراج دروازه‌بان حريف شاهد ديداري متفاوت بوديم. سخت است وقتي 9 بازيکن حريف در محوطه جريمه‌شان به دفاع کردن مي‌پردازند. البته شما هم مي‌توانيد با 9 بازيکن به سمت دروازه‌ حريف حمله کنيد اما گلزني در اين شرايط کاري سخت است. ما با صبوري زياد سعي کرديم بازي خودمان را به نمايش بگذاريم که در نهايت موفق شديم دو گل بزنيم.

گوارديولا در ادامه گفت: دو مرتبه با بارسلونا به زمين آرسنال آمده بودم. تيمم عملکرد خوبي داشت اما موفق به کسب پيروزي نشده بودم. به همين خاطر مي‌دانم برتري بر آرسنال در زمين خانگي‌اش کاري دشوار است. البته قبول دارم که با يک بازيکن بيشتر موفق به انجام اين کار شدم. مي‌دانم که اگر مقابل آرسنال دست به دفاع مي‌زديم بدون شک حذف مي‌شديم اما اگر فقط به سمت دروازه آنها حمله کنيم و شيوه تهاجمي را در دستور کارمان قرار دهيم، آنگاه شايد راهي يک چهارم نهايي شويم.
گوارديولا: آرسنال با 9 بازيکن دفاع مي‌کرد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  امیری؛ دفاع چپ مطمئن یا بازگشت به پست تخصصی؟
  والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می رود؟
  یاران محرمی در حسرت بازی با آرسنال
  دفاع چپ پرسپولیس؛ امیری یا شجاعی؟
  روزی که آرسنال به شیراز آمد/عکس
  آرسنال ۰-۱ سیتی؛ تخته گاز به سمت قهرمانی
  دفاع راست تیم ملی سیاسی شد
  سن ورود به دفاع شخصی
  رضاییان؛ دفاع راست ترمز بریده لیگ ستارگان!
  امری: ‌در آرسنال از من حمایت نشد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان