امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرفاوی:استقلال هنوز مدعی است

#1
مرفاوي: استقلال هنوز مدعي است

سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: آمارها نشان مي‌دهد پرسپوليس در خانه بيشترين امتياز را کسب کرده، به همين دليل بازي سختي با اين تيم خواهيم داشت.
مرفاوی:استقلال هنوز مدعی است 1


صمد مرفاوي درخصوص شرايط تيمش براي بازي فردا (جمعه) با پرسپوليس اظهار داشت: ابتدا بايد از بازيکنان تشکر کنم چون با وجود مشکلات مالي مردانه تمرين کردند و براي اين بازي هم انگيزه دارند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: پرسپوليس تيم بزرگي است، بازيکنان با تجربه و تيم پرمهره‌اي دارد. براي ما بازي سختي خواهد بود آمار مي‌گويد که آنها در زمين خود بيشترين امتياز را کسب کرده‌اند، اميدوارم بازي خوب، فني و مردانه‌اي را شاهد باشيم. ما هم مي‌خواهيم با ارائه نمايش خوب، نتيجه بگيريم.

وي درخصوص بازيکنان خود گفت: در اين مسابقه کاشي و بيات را در اختيار نداريم اما کيوان امرايي به بازي مي‌رسد. با يک انسجام تيمي و تفکر خوب مي‌خواهيم به آنچه که مدنظرمان است برسيم.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم در خصوص اينکه آيا براي فصل بعد از شما برنامه خواسته‌اند يا خير گفت: شرايط ما فعلا مناسب نيست که بخواهند از من برنامه بگيرند. همه بازيکنان و تمام مجموعه تيم فکرشان مشغول حل مشکلات است، من هم مي‌خواهم که از اين مشکلات عبور کنيم.

وي درخصوص اينکه آيا در چند روز گذشته پولي به شما داده‌اند يا خير عنوان کرد: پرداختي به بازيکنان و کادرفني صورت نگرفته است اما قول‌هايي داده‌اند. تيم دست استانداري است و بايد يکسري مشکلات اداري برطرف شود. کار اجرايي در فوتبال زمان‌بر است و ما هم اميدواريم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

مرفاوي در مورد اينکه در اولين دوره ليگ هم ملوان استقلال را برد تا پرسپوليس قهرمان شود آيا فکر مي‌کنيد اين‌بار هم همين اتفاق مي‌افتد يا خير گفت: هر تيمي براي موفقيت خودش بازي مي‌کند. اگر ملوان در آن سال استقلال را برد و پرسپوليس قهرمان شد يک هفته مانده بود اما حالا سه هفته مانده است. همه تيم‌ها چه در بالا چه در پايين جدول، رقابت نزديکي با يکديگر دارند نمي‌توان چنين پيش‌بيني‌اي را کرد ضمن اينکه خود استقلال هم يکي از مدعيان است.

وي درخصوص داوري‌ها گفت: قضاوت‌ها در هفته‌هاي آخر خوب بوده و اميدوارم در بازي فردا هم مقابل پرسپوليس داوران تحت تاثير هيچ تيم و نامي قرار نگيرند.
مرفاوی:استقلال هنوز مدعی است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان