امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماجدی:صحبت های قلعه نویی در رختکن پدرانه بود

#1
ماجدي:صحبت‌هاي‌قلعه‌نويي‌دررختکن‌پدرانه‌بود

سرپرست تيم استقلال گفت: اگر قبول داريم که سرمربي‌اي داريم که به همه زواياي فوتبال اشراف دارد، پس صحبت‌هايش برادرانه و پدرانه است و اشتباهات بازيکنان را گوشزد مي‌کند.
ماجدی:صحبت های قلعه نویی در رختکن پدرانه بود 1


ميرشاد ماجدي پس از پايان ديدار رسانه ورزش و پيشکسوتان استقلال، گفت: اين همه توهين در انزلي به ما شد، کسي نديد بعد، پژمان نوري را به عنوان بازيکن اخلاق معرفي کردند. من نمي دانم معنايش چيست، يعني در يک جايگاه اتفاقي رخ مي‌دهد و همه هجمه‌ها روي يک نفر باشد و بازيکن جواب ندهد و در آخر بگويند خيلي آدم خوبي هستي!

به نقل از فارس، وي افزود: فکر مي‌کنم اين درست نيست و به جاي اين کارها بايد زيبايي‌هاي فوتبال را به تصوير بکشيم. متأسفانه هر وقت راهي انزلي مي‌شويم اتفاقاتي رخ مي‌دهد. حداقل مسئولان بايد يک حرکتي مي‌کردند. قبل از بازي يک اتفاقي در حال رخ دادن بود که اسم تيم پرسپوليس مي‌آمد که سريع وارد صحنه شديم و اجازه نداديم ادامه داشته باشد. نمي‌دانم چرا مسئولان ملوان اين کار را نکردند.

وي در پاسخ به اين سؤال که به خاطر شعارهايي که روز گذشته هواداران ملوان عليه بازيکنان استقلال دادند آيا يک امتياز از آنها کسر مي‌شود، گفت: در مورد امتياز صحبتي نشد. حسن‌زاده، داور و ناظر بازي نيز حضور داشتند و گزارش‌ها را ارائه کردند. بحث ما کسر امتياز نيست. بحث ما اين است که نبايد فحاشي در ورزشگاه رخ دهد. فوتبال بايد باعث دوستي و رفاقت باشد که متأسفانه همه را از هم دور کرده است.

ماجدي در پاسخ به اين سؤال که گويا فيفا هم قبول نکرده که شما بازيکن بگيريد، گفت: نه، اصلا اينطور نيست. گرفتن بازيکن شرايط خاصي داشت. ما تنها ايمان مبعلي را به ليست‌مان اضافه کرديم و حالا هم زمان به پايان رسيده است.

مربي تيم استقلال در پاسخ به اين سؤال که گويا بعد از پايان بازي در داخل رختکن حاشيه‌هايي رخ داده است، تصريح کرد: بارها گفته‌ام بايد متأسف باشيم که خبر از رختکن بيرون مي‌رود. به هر حال بازيکن و مربي يک حق و حقوقي دارند. مربي شايد زمان باخت يک داد و بيدادي هم بکند، اما اينکه خبرها بيرون از رختکن مي‌رود و رسانه‌اي مي‌شود جاي تأسف دارد. اين جزئي از فوتبال است که بعد از باخت سرمربي از دست بازيکنان ناراحت شود و با آنها برخورد کند.

وي در ادامه تصريح کرد: مشکل ما اين است که خبرهاي داخل رختکن رسانه‌اي مي‌شود و حتما بنويسيد که براي افرادي که خبرهاي داخل خانواده را بيرون مي‌برند بايد متاسف باشيم.

ماجدي در پاسخ به اين سؤال که آيا همه مشکل همين است، ادامه داد: فعلا يکي از مشکلات ما همين موضوع است.

مربي تيم استقلال در ادامه در پاسخ به اين سؤال که اتفاقاتي در رختکن رخ داده است و بعضي از بازيکنان مدعي هستند که ديالوگ‌هايي که در رختکن رد و بدل مي‌شود اصلا خوب نيست، خاطرنشان کرد: ما اگر قبول داريم که سرمربي‌اي داريم که به همه زواياي فوتبال اشراف دارد، صحبت‌هايش برادرانه و پدرانه است و اگر بازيکنان گناهي و اشتباهي مي‌کنند به آنها گوشزد مي‌کند اما اگر معکوس جلوه کند به نظرم بايد سنت فوتبال را بر هم بزنيم.

وي در پايان گفت: ما بايد قبول کنيم همانطور که سرمربي در پيروزي‌ها از بازيکنان تشکر مي‌کند و حتي در بعضي از باخت‌ها نيز از آنها تشکر مي‌کند، به هر حال در يک جايي عصباني مي‌شود. قلعه‌نويي نيز اگر به بازيکنان مي‌گويد در زمين اشتباه کرديد براي خودش نمي‌گويد به خاطر هواداران است. به هر حال او بايد جوابگوي هواداران باشد.
ماجدی:صحبت های قلعه نویی در رختکن پدرانه بود 1
پاسخ
 سپاس شده توسط hanieyh
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ماجدی جایگزین شکوری در انجمن ای‌اف‌سی(عکس)
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
Subarrow یوزها سرانجام رختکن منامه را هم فتح کردند (عکس)
  علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند
  نگران کننده؛خون ریزی بینی کومان حین صحبت(عکس)
  گزینه کلایورت؛ رختکن بارسا به بارتومئو سیگنال داد
  باسابقه‌ترین مربی‌های تاریخ لیگ برتر/ قلعه‌نویی در صدر
  مهدی: استنباط ما از صحبت رئیس جمهوری شروع لیگ است
  قلعه‌نویی: به خاطر تعهدی که داشتم پیشنهاد تیم ملی را رد کردم
  ورود علی پروین به ماجرای دعوای پیروانی و قلعه‌نویی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان