امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

علی دایی گران ترین مربی ایران / خلعتبری گران ترین بازیکن

#1
Wink 
دایی گران ترین مربی ایران / خلعت گران ترین بازیکن

علی دایی گران ترین مربی ایران / خلعتبری گران ترین بازیکن 1


خلعتبری علاوه بر یک میلیارد و 600 میلیون تومانی خرجی که روی دست باشگاه گذاشته، خودش هم 750 میلیون تومان گرفته تا رقم قراردادش به فوتبالیست های اروپایی نزدیک شود.


این روزها تا حرف از پرسپولیس می شود، همه یاد مسائل مالی این تیم می افتند. دیگر کسی جدول را زیر و رو نمی کند تا با آمار و احتمالات، شانس قهرمانی سرخ ها را بسنجد. فعلاً همه می خواهند رقم دقیق بدهی پرسپولیس را بدانند؟ 40 میلیارد یا 60 میلیارد؟ چه فرقی می کند، مهم آن است که پرسپولیس تا صدر جدول 5 امتیاز فاصله دارد و فقط چهار بازی باقی مانده تا این اختلاف جبران شود.

اعتصاب؛ پول نداریم!
چند روز قبل از بازی با استقلال بود که اولین زمزمه های اعتصاب بازیکنان شنیده شد. درست 48 ساعت قبل از دربی، بازیکنان پرسپولیس تمرین را تعطیل کردند و علی دایی هم تلویحاً از آن ها حمایت کرد تا کار برای رویانیان سخت شود. مدیری که هرچند با فوتبال ناآشنا بود و در این مدت بلند پروازی های بی پایانی داشت اما برای خاتمه دادن به این ماجرا حاضر شده بود به هر ریسمانی چنگ بزند. اگرچه برای بازی دربی، مدتی صداها خاموش شد اما قبل از بازی با فولاد در جام حذفی بار دیگر صدای اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به گوش رسید. محسن بنگر جلوی دوربین گفت: «50 میلیون وام گرفتم تا زن و بچه ام گرسنه نمانند» و محمد نوری هم گفت از هم تیمی اش رضا نورمحمدی و رقیبش در استقلال، آندو تیموریان پول دستی گرفته تا اموراتش بگذرد. طولی نکشید که معلوم شد، هافبک نزول کرده پرسپولیس که در این فصل فقط یک پاس گل داده، در سال جاری 870 میلیون تومان دریافتی داشته است. عددی که برای قشر متوسط جامعه ایرانی، چیزی شبیه رویاست. با یک ضرب و تقسیم ساده می توان دریافت که محمد نوری در ماه تقریباً 72 میلیون تومان عایدی داشته است. اگرچه بخشی از این پول مربوط به طلب او و سایر بازیکنان از فصل گذشته است. اما این همه ماجرا نیست و نوری در مقایسه با هم تیمی هایش قرارداد چندان سنگینی نداشته است.

پرسپولیس؛ تیم گران ترین ها
قرمزهای تهران در سال های اخیر کامیابی زیادی نداشته اند؛ دو قهرمانی در جام حذفی و تمام! اما رقم قرارداد ستارگان پرسپولیس با افتخارات شان همخوانی ندارد. سیدجلال حسینی با پشتوانه حضور ثابت در تیم ملی امسال قراردادی به مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون تومان با پرسپولیس بسته تا بیشترین دریافتی را داشته باشد. پولی که دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و در نهایت می توان از طریق کمیته انضباطی و کمیته استیناف، این پول ها را زنده کرد. اما اگر رقم 550 هزار دلار پولی که پرسپولیس بابت رضایت نامه خلعتبری به باشگاه عجمان امارات داده را محاسبه کنیم، عنوان گران ترین بازیکن حال حاضر ایران به این وینگر ریزنقش شمالی می رسد. خلعتبری علاوه بر یک میلیارد و 600 میلیون تومانی خرجی که روی دست باشگاه گذاشته، خودش هم 750 میلیون تومان گرفته تا رقم قراردادش به فوتبالیست های اروپایی نزدیک شود. یکبار دیگر ، می نویسیم رقم قرارداد سیدجلال و خلعتبری که بالغ بر 4 میلیارد تومان می شود .اما آنها چرا دم از نداری می زنند؟

علی دایی؛ بک میلیارد و چهارصد میلیون
تجربه سال های گذشته نشان داده علی دایی با حق و حقوقش شوخی ندارد. او در هر تیمی بوده، دریافتی منظمی داشته و از مراجعه به کمیته انضباطی هم ابایی ندارد. شنیده ها حاکی از آن است که دایی در این فصل یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان دریافتی داشته و با این قرارداد به یکی از گران ترین مربیان ایرانی تاریخ تبدیل می شود.البته در این دریافتی ، طلب قبلی دایی را هم باید محاسبه کرد .
اگر قرارداد دایی را به دلار محاسبه کنیم، متوجه می شویم که او حتی فراتر از آسیا قرارداد بسته؛ یعنی چیزی حدود 450 هزار دلار. این عدد را مقایسه کنید با قرارداد اسکوچیچ مربی موفق ملوان که با 120 هزار دلار به ایران آمده و یا افشین قطبی که قراردادش در شیمیزوی ژاپن به 200 هزار دلار نمی رسد.

البته دریافتی علی دایی، جدا از قرارداد برادرش محمد دایی است که به عنوان کمک مربی در پرسپولیس فعالیت می کند. برادری که درباره رقم قرارداد او اظهارات متناقضی مطرح شده اما هرچه باشد، محمد دایی هم کمک مربی ارزان قیمتی نیست.
رویانیان ، دلخور است
محمد رویانیان کماکان مدعی است که تا قبل از زمان ترک پرسپولیس تا حد ممکن مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده است . او که از ستاره ها و البته سرمربی تیمش به حق دلخور است ، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مالی آنها انجام داده بود . اما اینکه چرا بازیکنان ناگهان علیه مدیر سابق تیم شان شدند، نکته عجیبی است و اینکه بازیکنی با دریافت 600 میلیون سردسته اعتصاب بشود چیز عجیب تری!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=62382478356096263942.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=14881530726519227366.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=98127537000687317478.jpg
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط Ѧℳℐℝ ، اشکان پیشرو
آگهی
#2
واقعا برای علی دایی متاسفم


آقای گل جام جهانی اینه؟
علی دایی گران ترین مربی ایران / خلعتبری گران ترین بازیکن 1
پاسخ
#3
واقعا از علی دایی مربی بالا هست علی دایی یعنی اوج مربی هBig GrinBig GrinBig Grin
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  آلکنو: مربی که قول نتیجه دهد، شارلاتان است!
  این همه بازیکن خوب، فقط برای یک پستِ تیم ملی!
  نکونام مربی العین را از کار بیکار کرد
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان