امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ツ☺✯ !!! مُـــصـــآحِـــبِـــه ی اِســتِـــقـــلــآلـــی !!! ツ☺✯

#1
ツ☺✯ !!! مُـــصـــآحِـــبِـــه ی اِســتِـــقـــلــآلـــی !!! ツ☺✯ 1


در استقلال یکی می‌آید ، یکی می‌رود
خسرو به الشباب رسید بیک‌زاده مصدوم شد !


درست زمانی که پزشکان باشگاه استقلال اعلام کردند مصدومیت خسرو حیدری به پایان رسیده و این بازیکن می‌تواند تیمش را در بازی‌های آتی همراهی کند، خبر مصدومیت بیک‌زاده را هم دادند! از ابتدای فصل سیزدهم حیدری و بیک‌زاده رقابت تنگاتنگی در مصدومیت با هم داشتند و به نظر می‌رسد آخر فصل هر دو به‌عنوان برنده این بازی برگزیده شوند چرا که تا امروز هر بار بیک‌زاده مصدوم شده پشت سرش حیدری رفته و هرگاه حیدری آمده بیک‌زاده مصدوم شده است.

دکتر امین نوروزی، پزشک باشگاه استقلال درباره حیدری اطلاعات تازه‌ای را ارائه می‌کند: «این بازیکن تمرینات خود را با استقلال آغاز کرده و دوران درمان مصدومیتش به پایان رسیده است اما به آمادگی بدنی نیاز دارد و باید از لحاظ آمادگی بدنی خودش را به بازی با الشباب برساند.»
معاون پزشکی_علوم باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت هاشم بیک‌زاده گفت: «این بازیکن در بازی با ملوان از ناحیه یکی از عضلات نزدیک ناحیه لگن مصدوم شد که در حال حاضر وضعیت آسیب دیدگی او در حال بررسی است اما قطعا با توجه به زمان کمی که تا بازی با الشباب داریم بیک‌زاده به این بازی نمی‌رسد. بقیه بازیکنان استقلال مشکلی برای بازی با الشباب ندارند.»



میرشاد ماجدی هم خبرچینی را تایید کرد

جاسوس رختکن استقلال شناسایی می‌شود ؟


استقلال در رختکن خود جاسوس دارد. این خبر را میرشاد ماجدی هم تایید کرده است. سرپرست تیم استقلال که از درز اخبار گوناگون از رختکن و دیگر جاهایی استقلال به شدت ناراحت است گفت: «واقعا برای کسی که اخبار رختکن را به بیرون آورده است، متاسفم حتی اگر این شخص میرشاد ماجدی باشد. بی‌تردید اگر بدانیم چه کسی این کار را کرده است و آن شخص را پیدا کنیم او دیگر در استقلال جایگاهی نخواهد داشت. یک تیم با این همه طرفدار 4-2 شکست خورده است و همه رسانه‌ها نسبت به آن حساس هستند آن وقت می‌خواهید مربیان استقلال نسبت به آن حساس نباشند. قلعه‌نویی همانطور که بازیکنان را تشویق می‌کند و بعد از باخت‌ها هم مسوولیت را بر گردن می‌گیرد یک جایی هم ممکن است برای بهتر شدن تیم داد بزند، تازه من فکر می‌کنم مسائل را برعکس نمایش دادند چرا که موضوع خاصی در رختکن نبود، یک مربی حق دارد بازیکنانش را بازخواست کند. قلعه‌نویی مربی کوچکی نیست و کارش را بلد است. آن شخص نباید ناجوانمردانه اخبار رختکن را به بیرون منتقل می‌کرد.»

در جریان سفری که استقلال به رشت داشت یکی از افرادی که با استقلال بود خبر نقص فنی هواپیمای حامل استقلالی‌ها در آسمان رشت را به سایت باشگاه استقلال داده بود که این خبر دقایقی بعد از روی سایت باشگاه استقلال برداشته شد. امیر قلعه‌نویی هم از ماجرای خبرچینی آن اتفاق ناراحت است و هم از خبرچینی درباره صحبت‌هایی که میان بازیکنان رد و بدل می‌شود. حالا پای چه کسی وسط است خدا می‌داند. اینکه آن شخص بازیکن است، مسوول است، همراه است یا مربی و تدارکات و ماساژور و...، ا... اعلم !


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=70462304782768289597.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=27463396088535411391.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=11417297394789387546.jpg
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط مارادونا در زمان حال ، ღ✿❤ پـرنیـــــــان ❤✿ღ ، ×ThundeRBolT× ، ᙢᗩ☂ᓰᘉ 14 ، T A R A
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مُـــصـــآحِـــبِـــه ی اِســتِـــقـــلــآلـــی ... ( استقلالی ها بیان )

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان