امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی تبلت متفاوتی از ایسوس

#1
معرفی تبلت متفاوتی از ایسوس
ایسوس همواره تبلت‌های اندرویدی بسیار خوبی را روانه بازار نموده و همین موضوع باعث شده که نام این کمپانی در بین بهترین تولیدکنندگان تبلت‌های اندرویدی قرار گیرد. پس از تولیدات موفق این کمپانی، ایسوس با ارائه مدل ME175KG تبلت خاصی را روانه بازار کرده است که علاوه بر مشخصات فنی بسیار مناسب، قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت را نیز دارد.


ME175KG در واقع یک تلفن هوشمند است که به شکل یک تبلت ۷ اینچی طراحی شده است و دارای اندروید نسخه 4.3 لوبیا ژله ای است. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این تبلت که منجر به استقبال کاربران از آن شده، امکان مکالمه تلفنی با آن است.


طراحی و سخت‌افزار
خلاقیت نامحدود ایسوس در ME175KG اعمال شده است و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، این تبلت را منحصر به فرد کرده است بطوریکه تجربه ای جدید از ارتباطات را در اختیار شما قرار می دهد.


ME175KG در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود و 338 گرم وزن دارد. طراحی ارگونومیک و دکمه های حساس به فشار آن، مطابق با لبه های منحنی دقیق آن، موجب راحتی در استفاده از آن می شود. بدنه 120 میلی متری حتی با وجود صفحه نمایش 7 اینچی به راحتی قابلیت قرارگرفتن در یک دست را داراست. قسمت پشتی آن از استحکام قابل قبولی در برابر ضربه برخوردار است و می‌تواند به خوبی از سخت‌افزار داخلی تبلت محافظت کند.


روی اسپیکر بالایی سنسور فاصله سنج تعبیه شده تا هنگام مکالمه تلفنی نمایشگر بصورت خودکار خاموش شود. همچنین یک سنسور نور در کنار دوربین جلو قرار داده شده تا روشنایی نمایشگر را به صورت خودکار تنظیم نماید.


صفحه نمایش
نمایشگر ME175KG از نوع IPS LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. این تبلت یکی از برجسته ترین محصولات از لحاظ ظاهری در میان تولیدات ایسوس به شمار می رود و زمانی که کاربر مشغول بازی و یا فعالیت های اجتماعی می باشد حس دیداری زیبا و خلاقانه ای را تجربه می کند.


در ME175KG به لطف پنل IPS LCD، رنگ‌ها در صفحه نمایش به صورت طبیعی پخش می‌شوند و زاویه دید گسترده 178 درجه به همراه حالت براق شیشه محافظ نمایشگر، شفافیت تصویر را بیشتر نیز می‌کند. روشنایی صفحه قابل قبول است و در زیر نور آفتاب نیز می‌توان با این تبلت به راحتی کار کرد. به لطف سنسور نور، این تبلت می‌تواند روشنایی مورد نیاز نمایشگر را با توجه به نور محیط و بصورت خودکار تنظیم نماید


رزولوشن این تبلت نسبت به رده قیمتی آن بسیار خوب است و می‌توانید روی آن ویدئوها را با کیفیت HD و حتی Full HD نیز پخش کنید. همچنین قابلیت لمس همزمان 10 انگشت، تجربه فوق العاده ای از اجرای بازی ها را برای شما فراهم می سازد.


از تجربه صدایی جدید و متفاوت لذت ببرید
ایسوس ME175KG قادر به پخش صدا با دقت بسیار بالاست. این محصول با ارائه صدایی پویا بهره گرفته از فناوری های منحصر بفرد ایسوس: Sonic Master و Audio Wizard، بهتر و راحت تر صدایی با کیفیت را پخش می کند. کسب جوایز متعدد درAward Technology Grammy نشانگر صدای شگفت انگیز بی عیب و نقص آن است.


همچنین میکروفون این تبلت برای مکالمه صوتی دارای قابلیت حذف نویز و سر و صدای محیط است که باعث می شود مکالمه تلفنی مطمئنی را با این دستگاه تجربه کنید.
ارتباطات:
3G و HSPA+ داخلی این تبلت، با سرعت دانلود 42 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه شما را همیشه به اینترنت متصل نگه می دارد


دوربین
دوربین 5 مگاپیکسلی با کیفیت ضبط HD ، همه جا و همه چیز را بهتر به تصویر می کشد. با قابلیت مهیج پانوراما، به سادگی با حرکت دادن دوربین قادر خواهید بود تا در عرض چند ثانیه تصاویر واقعی پانوراما را گرفته و بلافاصله با دیگران به اشتراک بگذارید. یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی نیز برای تماس‌های ویدئویی در قسمت جلوی تبلت قرار دارد.


اپلیکیشن ها:
ME175KG به غیر از دکمه‌های تنظیم حجم صدا و دکمه قفل/پاور هیچ دکمه فیزیکی دیگری ندارد و به کمک دکمه‌های لمسی می‌توانید از تبلت استفاده نمایید. اما ایسوس در کنار سه دکمهBack، Home و Recent Apps یک دکمه لمسی دیگر نیز قرار داده است. با فشردن این دکمه لیستی از اپلیکیشن‌ها را مشاهده خواهید کرد که می‌توانند به صورت معلق اجرا شوند! Floating Widgets نامی است که ایسوس بر روی آنها نهاده است


باتری همیشه قدرتمند
عمر طولانی باتری، نگرانی شما برای از دست دادن کنترل اوضاع و بوجود آمدن شرایط سخت را از بین می برد. با باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3950 میلی‌آمپرساعت، هیچ وقت نگران خاموش شدن دستگاه خود نباشید . بهره مندی بهینه از باتری با بیش از 36 ساعت مکالمه و تماشای ویدئو تا بیش از 13 ساعت با کیفیت p720 از مزایای این تبلت است.


اما چیزی که شما را شگفت زده می کند، عملکرد باتری است بطوریکه وقتی تبلت به طور کامل شارژ باشد و آن را در حالت استندبای قرار دهید، پس از 7 ساعت تنها یک درصد از شارژ آن کم می شود. ایسوس ادعا نموده که این تبلت می‌تواند تا 30 روز در حالت استندبای بدون نیاز به شارژ باتری دوام بیاورد. به نظر می‌رسد که این ادعا کاملا درست است و یکی از نقاط قوت آن عملکرد بسیار خوب باتری است.


عملکرد و بازده
ME175KG ایسوس با پردازنده قدرتمند چهار هسته ای با فرکانس پردازشی 1.2 گیگاهرتز تجهیز شده است که در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Adreno 305 قدرت اجرای اکثر بازی های با گرافیک سنگین را فراهم می کند. همچنین ایسوس یک درگاه حافظه خارجی را تا 64 گیگا بایت در این دستگاه تعبیه کرده است.


حافظه RAM یک گیگابایتی به کار رفته در این تبلت/تلفن هوشمند به خوبی پاسخگوی نیاز شما است و کمتر پیش می‌آید که با مشکل کمبود گنجایش حافظه رم مواجه گردید. همچنین علاوه بر فضای ذخیره سازی این تبلت که 8 گیگابایت است یک حافظه خارجی 8 گیگابایتی به عنوان هدیه، در دسترس شما خواهد بود.

این محصول تنها با گارانتی ویستا، در تمامی پاساژها و فروشگاه های سراسرکشور قابل تهیه است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
Photo معرفی کروم بوک جدید سامسونگ
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  زن پد 9.7 اینچی ایسوس با مشخصاتی خوب موفق به کسب مجوز FCC شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان