امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ابوالقاسم دهنوی : شرایط مناسب باشد در پرسپولیس می‌ مانم .

#1
دهنوی : شرایط مناسب باشد می‌ مانم 

ابوالقاسم دهنوی : شرایط مناسب باشد در پرسپولیس می‌ مانم . 1

قاسم دهنوی درباره آخرین شرایط خود و تیمش در تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد: تمرین‌های خوبی را پس از 4 روز استراحت سپری کرده‌ایم. من به خاطر مصدومیت کوچکی که داشتم نتوانستم در تمرین‌های گروهی شرکت کنم اما از امروز با تیم تمرین می‌کنم. فعلا بازیکنان ملی‌پوش نیستند و تیم ناقص است اما عزم خود را جزم کرده‌ایم که برای اولین بازی در سال جدید مقابل داماش آماده شویم.

او درباره تاثیر تعطیلات لیگ در روند پرسپولیس گفت: 100 درصد این تعطیلی به ضرر ماست. اما باید تابع فدراسیون باشیم، بالاخره برنامه‌ای است که ریخته‌اند. این وقفه ضربه بزرگی به تیم‌هایی می‌زند که در آسیا نیستند.


دهنوی گفت: البته ما یک اردو در شمال خواهیم داشت و دیداری هم با تیم شیراک ارمنستان داریم اما هیچ بازی دوستانه‌ای جای یک بازی رسمی را نمی‌گیرد. ما خیلی آماده بودیم و خود را به کورس قهرمانی بازگردانده بودیم. با این وقفه ممکن است هم از نظر بدنی و هم از نظر انگیزشی افت کنیم.


هافبک پرسپولیس درباره عملکردش در سال 92 گفت: اوایل سال همه چیز خوب بود اما در آغاز فصل جدید مرتکب یک اشتباه شدم و با دو تیم قرارداد امضا کردم. البته این موضوع ناخواسته بود اما هیچ‌وقت خودم را به خاطر آن اشتباه نمی‌بخشم. این اتفاق باعث شد اطرافیانم به من بدبین شوند اما خدا را شکر در 5-4 هفته گذشته همه چیز بهتر شده و لطف خدا باز هم شامل حال من شد. انتظار بیشتری از خودم داشتم اما در سال بعد کارم را بدون حاشیه ادامه می‌دهم چرا که هم از لحاظ فکری و هم از نظر سنی بزرگ‌تر شده‌ام و دیگر اشتباه نمی‌کنم. با تمام وجود برای هرچه بهتر تمام شدن این فصل با پرسپولیس تلاش می‌کنم.


دهنوی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی می‌خواهد در سطح اول فوتبال به کارش ادامه دهد، گفت: اگر بازیکن زندگی سالمی داشته باشد هیچ چیز دور از دسترس نیست. بازیکنانی مثل مجیدی، مهدوی‌کیا و کریمی به دلیل زندگی سالمی که داشته‌اند تا سن بالا بازی کردند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم که اگر سالم زندگی کنم می‌توانم تا چند سال دیگر هم برای هر تیمی مثمر ثمر باشم.


او ادامه داد: هیچ‌کس چه فوتبالیست چه افراد دیگر جامعه از پول بدش نمی‌آید و هر که این بگوید پول دوست ندارد دروغ گفته است. در این فوتبال اگر خیلی زرنگ باشی می‌توانی خودت را چند سال بیمه کنی. به هر حال ما فوتبالیست‌ها یک راه درآمد بیشتر نداریم و باید در چند سال زندگی خود را تامین کنیم.


دهنوی درباره آینده خود در پرسپولیس هم گفت: قرارداد من یک ساله است که در پایان فصل اگر خواستم بروم یا بمانم مشکلی نباشد. فعلا هیچ چیز معلوم نیست. اگر شرایط مناسب باشد و مربی من را بخواهد حتما در این تیم می‌مانم.


هافبک پرسپولیس درباره اظهارات رضا عنایتی در مورد خود هم گفت: واقعا سوءتفاهم شده بود. شاید اشتباه به گوشش رسانده‌اند. من فقط یک شوخی خیلی کوچک فوتبالی کردم اما باز هم می‌گویم قصد جسارت به کسی را نداشتم و عذرخواهی می‌کنم. به هر حال عنایتی همیشه جزو آقای گل‌های لیگ بوده اما من به خاطر نقشم در تیم، در زمین کارگری کرده‌ام و همیشه دویده‌ام. مثل یک عده نبودم که یک جا بایستم و گل بزنم. بازی هافبک‌های دفاعی هم به ندرت به چشم می‌آید. من به کسی جسارت نکردم اما خیلی به من جسارت کردند.


دهنوی در پاسخ به این سوال که امید دارد جزو مسافران تیم ملی در برزیل باشد، گفت: در فوتبال هیچ‌وقت چیزی قطعی نبوده است. در دوره‌های گذشته نمونه داشتیم که یک بازیکن دچار مصدومیت شده و جام جهانی را از دست داده. من امیدوارم که بتوانم در مدت باقی‌مانده نظر کی‌روش را جلب کنم اما دوست دارم با لیاقت به تیم ملی دعوت شوم نه کارهای دیگری که بعضی‌ها انجام می‌دهند. این را هم بگویم که در سه سالی که کی‌روش در ایران حضور دارد در اکثر اردوهای تیم ملی بودم و در 7 بازی 5 گل زدم که شاید هر هافبکی نتواند چنین آماری داشته باشد .
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط لیونل مسی بهترین 10 دنیا ، ★☆✩ aℱ﹩ℋi₦ ℛℯⓐℒⓘ★☆✩
آگهی
#2
اخه بازیکن هست
 من حالم خوب نیس crying تو نپرس
پاسخ
 سپاس شده توسط لیونل مسی بهترین 10 دنیا
#3
بمونه هم بازیش نمیدند!Undecided
تادنیا دنیاست رئال نوکربارساست * مسی آقای گلهاست * نیمار خوشگل وزیباست * ژاوی سلطان پاسهاست * پویول عند دفاهاست * پیکه هرکول بارساست * اینا تو تیم بارساست * بارسا فراتر از یه باشگاست * مارتینو عزیزدل ماست * آنچلوتی توحسرت 5 تاست * کریس خاک پای ماست * رئال تیم احمقاست * قهرمانی توهم اوناست * شفاشون آرزوی ماست !!!
{ بارسایی عزیز سپاس یادت نره ها }
پاسخ
 سپاس شده توسط ★☆✩ aℱ﹩ℋi₦ ℛℯⓐℒⓘ★☆✩


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان