امتیاز موضوع:
  • 12 رأی - میانگین امتیازات: 3.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی ۱۰ بازی برتر انلاین و شبکه ای در ایران و سراسر جهان

#1

Counter Strike
حمله و دفاع




این بازی چزو بازیهایی بود که خیلی زود در بین بازیکن های ایرانی جا افتاد و طرفداران زیادی پیدا کرد .زمانی که این بازی توسط شرکت Valve منتشر شد .به طرز شگفت انگیزی به محبوبیت زیادی رسید از ویژگی هایی که این بازی را به یک بازی انلاین اسطوره ای تبدیل کرد پتانسیل منحصر به فرد در گیم – پلی ان است.


در ابتدا بازی دارای باگها و ایراد های گرافیکی زیادی بود ولی بعد ها سازندگان با ارائه ی نسخه های مکمل برای این بازی انلاین قسمتی از این مشکلات را پوشش دادند.

بازی از دید اول شخص روایت می شود و در مورد درگیری بین دو گروه تروریست ها و ضد تروریستها است.بازیکن در انتخاب شخصیت و تیم مورد علاقه ی خود مختار است . بعضی سلاح ها ی اتوماتیک و نیم اتوماتیک و شکل ظاهری افراد هر گروه از ویژگی هایی است که هر دو تیم را متمایز می کند.در حال حاضر این بازی هنوز در بین بازیکن های علاقه مند به بازی های انلاین طرفدار دارد و در بسیاری از گیم نت ها مورد استفاده قرار می گیرد(گویا – ای تی)


Star Trek Online

پیشتازان فضا




گرو های مختلفی برای تصاحب ایستگا ه های فضایی به شدید ترین وضع ممکن در حال مبارزه هستند و هر کدام با نیروی خاص خود در این فضای بی کران پادشاهی می کنند و خود را از سایرین جدا می سازند.

بازی Star Trek Online از ان دسته بازی هایی است که بازی کن را به جنگ در اعماق کهکشان های دور دعوت می کند و با نوع اوری و گرافیک فوق العاده اش بازی کن را به مرز اعتیاد می کشاند.
این بازی برای کامپیوتر های خانگی PC ساخته شده است (گویا – ای تی)
Star Trek Online جزو بهترین های MMO به حساب می اید و بر اساس یکی از فیلم های معروف هالیوودی پایه ریزی شده است. بازی از دید سوم شخص روایت می شود و هر بازیکن در ابتدای بازی قادر است شخصیت دلخواه خود را بسازد و تا اخر بازی او را همراهی کند.
نقشه ها عریض و بسیار وسیع هستند و هر قبیله ای در بازی نقطه ای از نقشه را تصرف کرده است.
هر گروه یا قبیله ای که در بازی بتواند بیشرین ایستگاه فضایی را تصرف کند برنده ی این بازی خواهد بود.
برای برد در بازی همکاری گروهی اولین شرط است بنابرین تکروی کردن در بازی نتیجه و عواقبی نامناسب خواهد داشت.
این بازی روی سیستم هایی با گرافیک ۲۵۶ به بالا به راحتی قابل اجراست و امکان بازی در حالت افلاین را نخواهد داشت(گویا – ای تی)


Battlefield Heros

نبرد فانتزی

کمتر کسی پیدا میشود که د رباره ی سری بازی های Battle Field چیزی نشنیده باشد و اینکه انهایی که تا به حال این سری بازی ها را بازی کردند با دیدن شماره ی انحصاری تحت وب این بازی قطعا هیجان زده میشوند. این بازی فقط تحت وب اجرا می شود و کاملا رایگان است .

با وارد شدن به سایت بازی و پر کردن فرم ثبت نام می توانید وارد سرورهای مختلف بازی شوید . پس از اینکه مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشتید باید شخصیت مورد علاقه ی خود را بسازید و سپس با انتخاب وسایل مورد نیاز و نقشه ای که می خواهید در ان بازی کنید وارد میدان جنگ می شوید .برای ساختن شخصیت دلخواه خود می توانید از لباسها و انواع کلاه های جنگی و حتی از مدل های بازی های معروف نیز بهره بگیرید(گویا – ای تی)

بازی سوم شخص است و گرافیک و حال و هوای بازی قانتزی و کارتونی ساخته و پرداخته شده است گرو ها در بازی به سه دسته ی سربازان , کماندو ها و تفنگداران تقسیم می شوند و هر یک مسئولیت مخصوص به خود را دارند و در بسیاری از نیرو ها و قابلیت ها با هم متفاوت اند.

برای اجرای بازی مرورگر شما باید از برنامه ی Adobe Flash Player 9 و یا نسخه های بالاتر پشتیبانی کند و به حداقل گرافیک ۱۲۸ و حافظه ی رم ۵۱۲ احتیاج است.


EVE Online

جاودانگی شب




EvE online یک بازى فوق العاده خاص است که در مقایسه با بازى های MMO دیگر جزو بهترین های این سبک قرار دارد و دلیل ان وجود -طبیعت استوارو عریض بودن نقشه ها وگنجایشی باور نکردنی برای گرفتن بازی کن های جدید خواهد بود(گویا – ای تی)

جهان بازی که همان نقشه ای است که در ان بازی می کنید به طور باورنکردنى بزرگ است و شامل ۵۰۰۰ ستاره کشف ‌شده و سیارات کوچک و بزرگ می شود.

بازی در سبک بازی های استراتژی قرار دارد و مانند خیلی از بازی های هم سبک دیگر بازیکن باید به مدریت گرو های وابسته به خود و پایگاه اصلی در منطقه که به شما داده می شود بپردازید.

از دیگر ویژگی هایی این بازی انلاین پر طرفدار فضای بی کرانی است که در این بازی تعریف شده .شما همیشه مکانی جدید را برای کشف و تجربه کردن دارید به همین دلیل است که بازیکن با نهایت کنجکاوی برای پیدا کردن اسرار این بازی و مکان های جدید کشف نشده تقلا می کند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرا کردن بازی :

•OS: Windows® XP Service Pack 2 / Vista / 7
•CPU: Intel Pentium® or AMD @ 1,5 Ghz
•RAM: XP (SP2) – ۱ GB / Vista – ۱٫۵ GB
•HD space: 6gig Free Space
•Network: 56k modem or better Internet connection
•Video: 64 MB Shader Model 2.0 Graphics cards such as GeForce FX (5 series) class card or higher, ATi 9500, x300 series or higher and Similar chips from other manufacturers
•Drivers: DirectX® ۹٫۰c (included) and latest video drivers
•DVD-ROM : 2 speed DVD reader or greater required.
بازی کاملا انلاین وتحت شبکه اجرا می شود و به علاقه مندان بازی های MMO توصیه می گردد(گویا – ای تی)


My FC ((Manage My Football))

مربی گری انلاین

در این بازی انلاین به شما فرصتی داده می شود که برای خود یک تیم فوتبال تشکیل دهید و ان را مدریت کنید وظیفه ی اصلی بازیکن در این بازی انلاین مربی گری است پس باید به عنوان یک مربی برای بالا بردن تیم و قهرمانی از تمامی امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد بهترین استفاده را کنید.ثبت نام در سایت بازی رایگان است و همه می توانند شانس خود را برای مربی گری و دریافت جایزه ی ویژه این بازی امتحان کنند.

برای ثبت نام علاوه بر مشخصات اصلی خود باید نام مربی -نام تیم- کشور – شهر – آدرس کامل پستی و شماره ی تماس که در صورت برنده شدن جایزه ی بزرگ سایت مورد استفاده قرار می گیرد به سایت بدهید و در حاهای خالی پر کنید از نکات جالب تر اینکه شما می توانید یک تیم فوتبال بانوان تشکیل دهید که این تیم با تیم مردان از نظر قدرت برابری می کند و امکان بازی کردن با تیم مردان را دارد(گویا – ای تی)
گیم – پلی بازی مانند بازی هایی جون تراویان و بایت فایت هستند و برد و باخت تا اندازه ای به شانس بستگی دارد البته کار هایی که شما برای تیم خود انجام می دهید هم در برد و باخت بی تاثیر نیستند.

از جمله امکاناتی که این سیات در اختیار کاربرانش می گزارد :

خرید ورزشگاه:

خرید ورزشگاه های بزرگ تر به جز حالتی که خود سایت در اختیارتان می گذارد. ورزشگاه های بزرگتر برای گنجایش بیشتر تماشاگران مورد استفاده قرار می کیرد در آخر هر فصل مبلغی بابت کرایه ی ورزشگاه از شما کثر می شود که اگر تماشاگر زیاد نداشته باشید ضرر می کنید

پزشک تیم:

شما می توانید پزشک را در سه نوع مبتدی – پیشرفته و حرفه ای خریداری کنید. در صورت داشتن پزشک بازیکنان مصدومتان زود تر بهبود می یابند و هر چه پزشک بهتر باشد دوران مصدومیت کوتاه تر خواهد شد.

بندساز تیم :

بدنساز تیم هم مانند پزشک تیم در سه نوع مبتدی – پیشرفته و حرفه ای موجود هست که کار بدنسازی یعنی بالا بردن قدرت تیم را بر عهده دارد

خرید بازیکن:

شما می توانید بازیکنان مختلفی را که خود سایت برای فروش گذاشته خریداری کنید هر بازیکن دارای درجه و Level مخصوص به خود است به همین دلیل بازیکنی با مهارت های بالا دارای قیمتی بیشتر خواهد بود(گویا – ای تی)
منبع :Myfc.ir


DOTA ALL STAR((Warcraft III))




امروزه بازی های RPG طرفداران بسیاری در بین بازیکن های ایرانی و خارجی پیدا کرده است . اگر این سبک با سبک Strategy تلفیق شود حاصل کار شاهکاری را بوجود می اورد که منتشر کننده ی ان شرکت بازی سازی Blizzard خواهد بود.

بسیاری از بازیکن های حرفه ای و غیر حرفه ای به طور حتم نام بازی War craft را شنیده اند .این بازی به طرز معجزه اسایی به محبوبیت خیلی زیادی رسید. سبک بازی در شاخه ی RPG از نوع Strategy قرار دارد. اول به این دلیل Strategy است که باید پایگاه و نیرو هایی که توسط شما خلق می شوند را مدیریت کنید و ذلیلی که این اثر را به یک بازی RPG((Role Playing Game)) تبدیل کرده دخالت مستقیم بازیکن در ساختن ان شخصیت محبوب خواهد بود(گویا – ای تی)

DOTA All STAR در حقیقت نقشه ای از بازی Warcraft است که فیزیک مخصوص به خود را دارد . طبق امار گیری یکی از سایت های ایرانی در رابطه با بازی های انلاین و شبکه ای این بازی بیشترین کاربر را در بین این نوع سبک بازی ها ی موجود در بازار دارد.

بازیکن می تواند از بین کلاس ها و شخصیت های موجود کارکتر خود را انتخاب کند و تنها با همین کارکتر تا پایان بازی با او همراه باشد. کارکتر شما دارای پتانسیل بسیار بالایی است و قابلیت ان را دارد که با انواع جادو ها و نیرو های افسانه ای مجهز شود.

هدف در این نقشه و این نوع بازی عبور کردن از دیوار های دفاعی دشمن و رسیدن به پایگاه اصلی و نابود کردن تخت پادشاهی است.قوانین در این بازی بسیار زیاد هستند و شرط موفقیت و پیروزی پیروی از قوانین است.

Bite Fight

نبرد حماسه ساز

داستان جنگ نا تمام بین خون اشامان و انسان های گرگ نما همواره داستانی مهیج بوده که هر انسانی از شنیدن ان خسته نخواهد شد. گیم فورگ روی این داستان سرمایه گزاری کرده و بازی نقش افرینی را خلق می کند که در دنیای وب بازی های انلاین بی نظیر است.

گیم – پلی تمام استاندارد های یک بازی نقش افرینی را دارد و قوانین ان از نوع Browser-Base طراحی شده است .این نوع گیم – پلی مدت زیادی است در بین بازیکن های ایرانی و غیر ایرانی جا افتاده است .برای درک درست از گیم – پلی ان بازی تراویان بهترین مثال است (گویا – ای تی)

در این بازی باید از بین دو گروه انسان های گرگ نما و خون اشامان یکی را انتخاب کنید و پس از ان برای نبرد با دشمن اماده شوید. شما می توانید انواع سلاح ها و جادو های مختلفی را در بازی خریداری کنید و حتی می توانید قبیله ای برای خود تشکیل داده و ان را مدریت کنید.

باید سعی کنید مدام در پی قربانی های جدید باشید، بازیکنی در این بازی موفق تر است که بتواند خون زیاد تری را جمع کند .امتیاز هر بازیکن و میزان تغییرات درجه یا Level در جدولی به صورت نمودار های اکسترممی در صفحه ی اول بازی نشان داده شده است.

هم اکنون بیش از ۸ میلیون کاربر در ۲۰ کشور از سراسر جهان ثبت نام کرده اند و ۵ میلیون نفر کاربر فعال در روز دارد.

‌Travian

تراویان

یکی از دلیل اصلی مبنی بر اینکه این بازی تبدیل به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی انلاین تحت وب شد واقع گرایانه بودن ان است.

تقریبا بازی تراویان را همه می شناسند و کسانی هم که تا به حال در مورد این بازی چیزی نشنیده اند حتما با تبلیغات بسیار زیاد و فراگیر و در حالت کلی نوعی اجبار برای ثبت نام در سرور های مختلف بازی با این اثر اشنا شده اند.

سرور های اصلی این بازی ایرانی نیست ولی به جرات می تونم بگم که بیش از ۹۰ درصد کاربران ان ایرانی هستند .البته مدتی است که سرور های فارسی سازی شده ی این بازی هم در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

بازی حال و هوایی قدیمی و باستانی دارد به این مفهوم که جنگ در بین قبای مختلف و بیشتر کشاورزان و انسان هایی که در حومه شهر زندگی می کنند را به تصویر می کشد(گویا – ای تی)

بازی تراویان از بازی بسیار معروف Civilization الهام گرفته است و در بسیاری از موارد با این بازی استراتژی نقطه ی مشترک دارد.

در ابتدای کار بازی به شما دهکده ای به عنوان سرمایه اولیه می دهد . وظیفه ی اصلی بازیکن پیشرفت و به روز کردن این دهکده با انواع ابزار و لوازم گوناگون است .هدف اصلی در بازی فتح کردن منابع دشمن و به نوعی کشور گشایی و تصرف کل نقشه ها در بازی توسط بازی کنان است.البته برای رسیدن به این هدف بلند مدت حداقل چند سالی را باید صبر کنید زیرا که تحقق این کار ابدا راحت نیست و دیگر بازیکنان سخت کوش تر این اجازه را به شما نخواهند داد.

سبک بازی از نوع Browser –Base است و تمام حوادث و اتفاقات توسط سری نوشته ها و اعلامیه ها به بازیکن ابلاغ می شود(گویا – ای تی)

WOW World of Warcraft




این بازی نمونه ی تکمیل شده و تغییر یافته از بازی Warcraft III است .البته به این دلیل عنوان تکمیل یافته را انتخاب کردم چون شخصیت های شماره ی قبلی در این بازی حضور دارند و سبک بازی همان RPG((Role Playing Game)) باقی مانده است. این بار سازندگان ریسک را به جان خریدند و زاویه دوربین را از بالای سر هر کارکتر به پشت سرش بردند و بازی را به یک عنوان سوم شخص ماجراجویی تبدیل کردند.

دنیای وارگرافت سرزمینی خیالی است که حد و مرزی ندارد و گنجایش ان برای پذیرفتن بازیکن های جدید نامحدود خواهد بود.این بازی Open-World دارای تمام استاندارد های یک بازی های نقش افرینی است و تمام اتفاقات و سیر خطی بازی به تصمیمات بازیکن بستگی دارد(گویا – ای تی)

کارکتر ها که از انها به عنوان Hero نام برده می شود به قدری متنوع هستند که انتخاب انها بسیار مشکل است . هر بازیکن تنها یک انتخاب دارد به این معنا که با انتخاب هر کارکتر باید تا اخر بازی رو ی ان سرمایه گزاری کند و او را با انواع نیرو ها و ابزار های جنگی متفاوتی مجهز و به روز کند.

دیگر ویژگی این بازی بستن پیمان و همراه شدن با دیگر بازیکنان است .در این بازی درجه و level هر Hero اهمیت بارزی دارد و تفاوت مر بازیکن در تعداد Level ان خواهد بود.محیط سازی بی نظیر است و سازند گان برای خلق دنیای فانتزی وارکرافت زحمت زیادی به خرج دادند.برای این بازی نسخه های اضافه شونده ی بسیاری ساخته شده که حدیدترین ان wow wrath of the lich king نام دارد. این نسخه های مکمل برای بهبود یافتن باگ های گیم – پلی و موارد دیگر از جمله نو اوری ها و ایجاد امکانات بیشتر برای بازیکنان خواهد بودgooyait.com
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، poya ، A * L * O * N * E b * o * y ، RedSparrow ، Nasim 12 ، ZUSE ، پوریا زاهد ، Ahmada2 ، parya2 ، serpico ، ~SoLTaN~ ، white angel ، sina00ssmi ، GHASEM ، amirhoosin ، jangolo ، sorena800 ، 1133557799 ، ashkan100 ، The Light ، ps3000 ، HAMESTER ، Albert wesker ، best~boy ، مارشال ، happy feet ، parisa16 ، bi kas ، ღSηow Princessღ ، FARID.SHOMPET ، mahdi.ir ، MEA ، امیر3 ، ッツ محمـב هـاבے ツッ ، arya 123 ، בחור משוגע ، -Edgar ، Mohammad 77 ، # αпGεʟ
آگهی
#2
داداش گلم ای کاش سایت میزاشتی
پاسخ
 سپاس شده توسط ZUSE ، ashkan100 ، ماریا*
#3
هیچی مث
Battlefield Heros
نیستHeart
=))

معرفی ۱۰ بازی برتر انلاین و شبکه ای در ایران و سراسر جهان 1
عضو گروه تاریخ انجمن
پاسخ
 سپاس شده توسط ashkan100 ، SABER
#4
Star Trek Online!!!!
چگونه با سرعت اینترنت بازی کنیم جانم!!!!
پاسخ
 سپاس شده توسط ashkan100
#5
manege my football

این من رفتم تو سایتش ثبت نام کردم و لی قرار بود بهم ایمیل بدن که هیچ اتفاقی به وجود نیومد
پاسخ
 سپاس شده توسط ashkan100
#6
(07-07-2012، 16:42)serpico نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
manege my football

این من رفتم تو سایتش ثبت نام کردم و لی قرار بود بهم ایمیل بدن که هیچ اتفاقی به وجود نیومد

دوستان اگه ميشه راهي آسان براي كسب سكه رايگان تو جنگ خان ها ياد بدينSmile
پاسخ
 سپاس شده توسط ashkan100
آگهی
#7
ممنون علی اطلاعات خوبی بود کاشکی نظر سنجی هم میزاشتی
قدر وقت گر نشناسد دل و کاری نکند بس خجالت که ازاین حاصل ایام برد
پاسخ
#8
سلام کسی بازی shaiya رو بلده لطفن بهم چت بده تو یاهو خاهش میکنم فقط یه مشکل دارم در راه انداختنش parmidapapi@yahoo.com
پاسخ
 سپاس شده توسط ashkan100
#9
فکر کنم بازی DOTA هم هستش
پاسخ
 سپاس شده توسط ashkan100
#10
(16-01-2013، 13:17)PARISA******** نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
عالی بووووووود..............چه اطلاعتی.........البته همش کپی بوووووووووودDodgy

نه پس حتما میخوایی که خودم بشینم تایپ کنم Dodgy
پاسخ
 سپاس شده توسط ashkan100


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جی تی ای سن اندرس انلاین
  بازی call of duty در ایران تحریم شد + بازی پابجی در ایران فیلتر شد
  توضیحات کامل بازی erevollution + فیلم آموزشی بازی
Photo معرفی بازی آنلاین ماشین سواری نیتروکارز
  درخواست نویسندگی در بخش بازی های آنلاین و تحت شبکه
  سخت ترین بازی دنیا(بازی کنید)
  کشتی کج انلاین
  بازی انلاین
  فوتبال انلاین بازی کنید !!
  معرفی بازی فلش ترسناک و ماجراجویی The House 2

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان