امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قتل دختر هفده ساله توسط دوست پسر جوان

#1
قتل دختر هفده ساله توسط دوست پسر جوان 1

مرد میانسالی اواسط سال 87 به اداره آگاهی رفت و از ناپدید شدن دخترش به نام سحر خبر داد. این مرد به پلیس گفت: دخترم مدتی است دچار افسردگی شده و حتی چند بار او را به دکتر برده ام. او صبح روز حادثه برای خرید از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشت. برای پیدا کردن سحر به خانه دوست و فامیل حتی درمانگاه های اطراف سر زدیم اما خبری از دخترم نبود و تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع دهم.

تحقیقات پلیسی برای یافتن دختر هفده ساله در پی شکایت مرد میانسال آغاز شد، اما سرنخی به دست نیامد. بررسی ها در این رابطه ادامه داشت تا این که مرد جوانی با مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفت و از کشف جسدی در حاشیه جاده خبر داد. ماموران راهی محل شدند تا هویت جسد را بررسی کنند. تحقیقات نشان می داد جنازه متعلق به دختری حدود هجده ساله است که با ضربات چاقو از پا درآمده است.

جسد به پزشکی قانونی منتقل شد اما از آنجا که هویت قربانی ناشناس بود، کارآگاهان جنایی استان لرستان به بررسی پرونده های افراد گمشده پرداختند. شباهت سحر به جسد کشف شده باعث شد خانواده این دختر برای شناسایی جنازه به پزشکی قانونی دعوت شوند. پس از شناسایی هویت جنازه توسط خانواده دختر نوجوان، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد.

این مرحله پنج سال طول کشید. کارآگاهان جنایی در این مدت هفت مظنون را شناسایی کردند، اما آنها منکر هرگونه جنایتی بودند. این در حالی بود که هر هفت مظنون با سحر آشنایی قبلی داشتند و احتمال ارتکاب جنایت توسط آنها دور از ذهن نبود. یکی از مظنونان دستگیرشده پسر جوانی به نام امید بود که طبق تحقیقات، آخرین فردی بود که با مقتول تماس گرفته بود. امید که ابتدا منکر جنایت بود، زمانی که با مدارک و شواهد موجود در پرونده مواجه شد، به قتل دختر جوان اعتراف کرد.

او در این باره به کاراگاهان گفت: چند وقتی بود سحر را می شناختم. دختر خوبی بود و من از او خوشم می آمد، اما سحر میلی به برقراری ارتباط با من نداشت و در نهایت با این عنوان که قصد ازدواج دارم، توانستم با او ارتباط برقرار کنم، ولی بعد از مدتی سحر فهمید حرف های من دروغ است و فقط می خواهم با او دوست باشم.

پسر جوان ادامه داد: وقتی سحر واقعیت را فهمید، دچار افسردگی شد و اخلاقش تغییر کرد. این موضوع برای من چندان مهم نبود و فکر می کردم بعد از مدتی خوب می شود تا این که پس از چند وقت به سراغم آمد و گفت یا باید با من ازدواج کنی یا آبرویت را می برم. سحر می گفت همه چیز را به خانواده و اعضای فامیل خواهد گفت. ترسیده بودم. نمی دانستم چکار باید بکنم.

روز حادثه به بهانه ای با سحر قرار گذاشتم. چون به علت افسردگی دارو مصرف می کرد، حال خوبی نداشت و من هم از این وضع سوءاستفاده کردم و سحر را به محلی خلوت کشاندم و کتک زدم. می خواستم تنبیه شود و بفهمد نمی تواند مرا با تهدید راضی به ازدواج کند. زمانی که به خودم آمدم، دیدم او بی هوش روی زمین افتاده است. فکر کردم او مرده است. درواقع کار از کار گذشته بود. به همین دلیل چند ضربه چاقو هم به او زدم و جنازه را همانجا کنار جاده رها کردم.

سرهنگ دالوند، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان درباره این پرونده می گوید: به دنبال اعتراف پسر جوان به جنایت و بازسازی صحنه قتل، قرار مجرمیت امید به اتهام قتل عمد صادر و او پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان لرستان به قصاص محکوم شد.

ضمیمه تپش
پاسخ
 سپاس شده توسط Ðαяк ، چرا؟ ، Δ.н.ο.υ.я.Δ ، Eli17 ، tom odell ، ◄Iяαи► ، # αпGεʟ ، ALI REZA.AF ، دزدان دریایی کارائیب ، ahed ، حقوقدان انجمن ، امیر539 ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
ایـن دوس پـسـرام خطرناک شدن تو این دور و زمونه/:
|:
پاسخ
 سپاس شده توسط Mσηѕтєя Gιяℓ
#3
ادم نباید با هرکسی ارتباط دوستانه برقرار کنه!
همه ادما قابل اعتماد نیستن
پاسخ
 سپاس شده توسط Mσηѕтєя Gιяℓ
#4
همه آدما فرشته وخوب نیستن باید حواسمونو جمع کنیم.Sleepy
مرسی گلم+سپاسHeart
قتل دختر هفده ساله توسط دوست پسر جوان 1


پاسخ
#5
هیییی
پسرع نامرد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16244822801848
پاسخ
#6
بنظر من همه ادما شیطان صفتن تا وقتی که خلافش ثابت نشده باشه
یار مگو که من منم
من نه منم نه من منم
گر تو تویی و من منم
من نه منم نه من منم
پاسخ
آگهی
#7
Exclamation 
آدم خب با هركسي نبايد رفاقت كنه تابعد ضربه ببينه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عاقبت تلخ حرف زدن یک دختر با یک پسر غریبه!! + عکس
  خودکشی دختر دانش‌آموز به خاطر ترس از تنبیه+دست نوشته‌وصیت‌نامه دختر 12 ساله
  نتیجه وحشتناک دعوای دختر 22 ساله با همسرش/عکس
Star ..جسد سها رضا نژاد دختر گمشده پیدا شد..
  جسد سوخته دختر 3 ساله در تنور همسایه!
  زایمان دختر یازده ساله در شب عروسیش ( از دست ندید )
Exclamation عشق مرگبار پسر 24 ساله به دخترخاله 39 ساله!
  در آتش سوختن آثار باستانی ۳۰۰ ساله در شوشتر !
  کشته شدن خواننده ی جوان اسپانیایی در صحنه ی کنسرتش
  قتل دختر دانشجو به دست هم کلاسی اش

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان